Ik heb ff fleurig nodlijstje gemaakt, hoop niet dat je het erg vind Joke. Tis idd wel leuk om dat een beetje bij te houden van elkaar. En klopt idd dat we eigenlijk allemaal nog niet zo lang bezig zijn dus er is hoop. Ik ben helaas gisteren ongi geworden, maar wel een mooie cyclus van 28 dagen dit keer. Dus dat bied hoop voor de volgende ronde.
Ik vind het nu wel lastig hoor om niet echt dingen te nemen waar je juist trek in hebt nu. Maar het lukt me nog prima. Ik sprak gisteravond een vriendin van me die al 5,5 maand zwanger is. We hebben samen in revalidatiecentrum gelegen aantal jaren geleden. Zij heeft ook overgewicht, slikt zware medicijnen en is toch zwanger geworden. Ik heb haar gisteravond eindelijk verteld van onze kinderwens, kon het niet langer meer voor me houden. Vertelde haar ook dat ik helaas wat aangekomen was na het stoppen met de pil, terwijl ik eigenlijk al best veel kilo's kwijt was en dat dus jammer vond. Maar zij zei, goed eten hoor meis. De kilo's vliegen er als je zwanger bent af. Ze is nu nog maar 800 gram gegroeid. De baby eet van haar vet, zoals ze het zelf zegt, hihi. En de kleine groeit er goed. Dus dat gaf me wel een beetje hoop. Streng dieeten word dus afgeraden. Bij mij is het probleem dat ik eigenlijk te weinig eet. Vaak niet ontbijt omdat ik er dan moeilijk iets door krijg. En tja das funest hè. Maar ga gewoon goed en gezond eten, zoals ik de afgelopen week al bezig was en dan komt het vast goed.
Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie