overgewicht en zwangerworden

@natalie: ik ben zo relatief makkelijk veel afgevallen, omdat het sowieso voor een groot deel door de medicijnen kwam, daarkomt nog bij dat ik door mijn ziekte destijds gemiddeld 18 uur per dag sliep en daaromheen alleen maar lag te liggen...
nu heb ik mijn medicijnen bijna helemaal afgebouwd, en mijn conditie weer aardig op peil dus ik beweeg weer veel meer...

en het was denk ik relatief nieuw vet om het maar even zo te noemen, dat verdwijnt ook makkelijker............ maar ja.... nu de volgende 15 kg...... zucht...

verder jammer genoeg een rare gewaarwording vanmorgen....
altijd heb ik zere borsten en wat lichte pijn in mijn rug als ik ongesteld moet worden....mijn laatste ongesteldheid was van 10/11 mei, dus ik had nod op 7 juni gezet (dat was al wat aan de vroege kant, maar toch...) en nu vanochtend uit het heldere niks denk ik opeens.....aaah d'r lekt wat...snel naar de wc en ja hoor.... ongelooflijk...nergens last van maar wel bloed..... vanmiddag wel een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik, en wel nog een beetje bloed, maar echt doorzetten doet het niet.....
ik dacht dat je altijd meer last moest hebben als je stopte met de pil???

dus haal mij maar weer van de wachtbank af.... ik moet mijn nieuwe nod op 1 juli zetten! op naar ronde 2!

Nod lijsje Beautiful Girls!

Bloemetje,22jaar                   2e ronde - 1e kindje         14-06-08
Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje         19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)
Nathalie, 24 jaar                       4e ronde  - 1e kindje          26-06-08

Ester, 27 jaar                                 2e ronde - 1e kindje         01-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 26jaar                                    9e ronde - 1e kindje          06-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Tijgetje, 35 jaar                       1e ronde- 1e kindje                26-05-08 Spannend!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger

Jammer Ester dat de Rd-tjes zijn gekomen. Bij mij was de 1e ronde 22 dagen en had het ook toen helemaal nog niet verwacht, echt gek hoor. Wens je heel veel geluk in ronde 2.

Welke ziekte heb je als ik vragen mag? En hoe gaat het daar nu mee?

Ik ga ff bij mijn paps kijken, die is nog plankjes voor ons hek aan het maken, moet wel ff toekijken dat het allemaal goed gaat hè, hihih. En ff wat tips geven.

Wens iedereen fijne avond! Liefs Nathalie

hoi natalie,

ik heb een chronische vorm van sarcoidose, maar dat gaat op het moment super...
je komt er nooit  helemaal van af, maar het grote dal ben ik door...
en voel me momenteel op mijn best in ongeveer 5 jaar....
dus ben erg postitief over alles....
nu nog maar hopen dat mijn cyclus weer wat regelmatiger gaat worden....
en dan maar weer aan de klus en volgende keer beter!!!
hopelijk hebben jullie meer mazzel deze maand!!!
groetjes ester

Goedemorgen, jeetje wat een weertje hier zeg
Regen regen regen. en ik moet er dalijk door, heel fijn
Ester heb ff iets gelezen over je ziekte, heftig zeg.
Fijn dat het nu wat beter met je gaat. Las dat binnen 2 jaar 70% kans op genezing heeft. Dat het nu wat beter met je gaat is dus alleen maar positief.
Maar begreep van je dat je er helaas al langer mee zit.
Wat ik me dan weer afvraag is er ook een erfelijke aanleg voor, of weet je dat niet?

Meiden ik kom jullie ff hele fijne dag wensen. Ik heb druk dagje met revalidatietherapie, fysio en daarna ook nog ffies werken. Dus dan zit mijn woensdag er alweer op.

Liefs Nathalie

hallo,

Ik ben er ook weer eens....
terug van weggeweest. het weekeindje aan zee was erg lekker, was niet erg moeilijk om veel te bewegen, aangezien dat  vrienden van ons de hond bij hadden en die moest toch regelmatig eens even plassen. gelijk een reden om een eindje op te lopen. Verder heb ik me niet zo goed aan mijn dieet gehouden. dat merk ik ook aan de weegschaal. oeps, even flink door zetten deze week.. wat te veel coctails en lekker eten toch weer doen he'

Esther wat leuk dat je ook mee komt schrijven.

Tijgetje: hoe is het met jou? Weet je al iets meer? Heb je al eens een test gedaan? op hoeveel dagen zit je nu?

Groetjes

hoi,
even snel berichtje, ging gisteren goed met het eten, geen tijd om te snoepen, vandaag ook weer er tegen aan.

tot snel weer, zet ik ook een langer berichtje.

@nathalie:   mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je die therapie voor nodig hebt?
ben toch ook wel niewsgierig nu.....

verder is er niet een erfelijke indicatie dus dat is gelukkig geen probleem.
das ook weer een zorg minder....
het grootste risico wat er is als ik zwanger kan worden is dat je lijf dan weer veel cortisonen aanmaakt (prednison vergelijkbare stof) en dat ik daar weer 'verslaafd' aan raak om het zo maar even te noemen...
normaal moet je na de bevalling ook door de afkickverschijnselen van de cortisonen heen, maar bij mij bestaat het risico dat ik daar niet zomaar zonder kan en weer de prednison op moet gaan voeren...........maar das voor later een zorg...
eerst maar eens zwanger worden haha

@bloemetje: van al dat geklus moet je toch wel afvallen zou je zeggen.........schiet het al een beetje op!?

nou meiden...succes weer !

Terug
Bovenaan