overgewicht en zwangerworden

hallo

Ook ik heb vandaag een k..dag.   Ben net als maaike sanne alleen maar mensen tegen gekomen die zwanger zijn, en lekker lopen te pronken met hun buikje. Hartsikke leuk natuurlijk maar daar heb ik zo weinig aan. Ik ben bang dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden. Hqd gisteren een test gedaan en die  was negatief, maar dat kan ook nog te vroeg zijn.  balen natuurlijk. Als ik na mijn afscheiding kijk denk ik dat het echt weer mis is. En ook ik heb vandaag alweer verschillende traantjes moeten weg pikken.   Ik wou dat het toch gewoon een keertje raak was. ( en nu weer snik snik) Ik heb nu echt bewondering voor hoe mensen het vol kunnen houden die al zolang bezig zijn. kom ik net kijken met mijn 9 keer. Maar het word er niet leuker op. ik hoop dat er nog een klein wondertje gebeurt en dat het innesteling bloed is. ( dat hoor je ook vaker) maar ik ben bang dat ik me zelf valse hoop geef. Ik vind het alleemaal maar erg moeilijk zo. Zou er dan toch iets niet kloppen bij mij of mijn man. Zouden we dan toch al naar de dokter moeten maar we zijn nog geen jaar bezig.  Ik ga me er steeds meer zorgen over maken. Of zouden het dan toch gewoon die stomme kilo's zijn.   Ik weet het ook niet meer.

groetjes  joke

hoi,

dames,hier ben ik weer even.
ja van klussen zou je normaal af moeten vallen,maar als je dan ook echt gezond eet. en dat zit er echt niet in. we proberen het wel, maar het mislukt. zitten in erg vreemd patroon nu.
we zijn met het schilderwerk klaar dus hopelijk word het nu wat rustiger.

maaike sanne, niets van aantrekken,het is moeilijk. maar als je je daar wel wat van aan gaat trekken dan word je gek denk ik. fijn dat het lopen zo goed heeft gedaan.

liefs Bloemetje

Ff een knuffel voor ons allemaal. Wat is het wat, en wat kunnen we ons soms elleding voelen door wat anderen ons soms onbewust heel erg kwetsen. Wat zal het heerlijk zijn als we idd dalijk kunnen zegggen. Ja ik ben zoveel weken zwanger. En dat buikje eindelijk een mooie reden heeft. Ik heb ook maatje meer meiden. Maar ik denk hoe meer we gefocust zijn op dat we nog veel willen afvallen hoe meer we onszelf er mee hebben.

Weltrusten voor strakkies en tot snel. Ik hou het ff kort omdat ik het zo druk heb de laatste dagen. Dus duik denk ik zo mijn bedje maar weer in. Als ik het wat rustiger heb kom ik ff wat langer kletsen.

Liefs Nathalie

hoi hoi,

soms kunnen mensen anderen echt pijn doen met uitspraken, echt niet fijn. soms denkt men ook niet even na voordat ze wat zeggen.

al weer wat rustiger nathalie?

groetjes

Hallo dames,
Sorry dat ik gewoon even binnenval, maar ik volg jullie topic zijdelings ook. Ik ben 31 jaar, 1.66m lang en nog niet zo lang geleden woog ik ruim 81 kilo (en dat is best veel voor die lengte). Ik kwam uit op een BMI (bodymass index) van 30 en dat zou <25 moeten zijn. Bij 30 wordt gesproken van obesitas.
Ik was al een tijdje bezig met afvallen, maar het wilde niet zo vlotten. Nu ben ik twee weken geleden begonnen bij de dietiste en het gaat hardstikke goed. ik kan het iedereen aanraden. Ik ben al ruim 2 kilo kwijt en het is heel makkelijk vol te houden. Natuurlijk moet ik er wel wat voor doen, maar het is niet heel zwaar. En het gaat nog verantwoord ook. Ik heb haar 7 jaar geleden ook   bezocht en toen ben ik meer dan 10 kilo afgevallen.
 Het is niet zozeer een dieet, maar meer een wijziging van je eetpatroon en dus veel makkelijker (en langer) vol te houden. Ik wilde dit even met jullie delen, misschien hebben jullie er wat aan.
Overigens, via je huisarts kan je een verwijsbrief krijgen en dan krijg je ook nog een groot gedeelte van de kosten (zo niet alles) terug.
Verder iedereen heel veel succes gewenst met zwanger worden.
Groetjes, Esk (ronde 11, 1e kindje)

hallo,

ik heb vandaag een test gedaan maar die was negatief. we zullen wel weer een ronde verder gaan denk ik, maar ik ben nog steeds niet ongesteld.
Vandaag hebben we de 2 kinderen van de broer van man logeren. erg leuk maar ook lekker druk, misschien kan ik mijn gedachtes eens een beetje verzetten. morgen hebben we ook vanalles te doen dus het kan wel weer op.
En verder, ik zit nog steeds een beetje in mijn dipje, al gaat het vandaag al en stuk beter dan gisteren. heb vanmorgen nog eens even met een collega van mij gesproken en dat lucht ook wel op, ook hier het van me af schrijven lucht lekker op.
Ik houd jullie op de hoogte.

succes allemaal!!!

groetjes!!

Ik heb ook ff een dip dagje, er gebeurd zoveel in mijn leventje op het moment
En lichamelijk zit het ook niet echt mee. Dus hou het ff kort, ga rustig op de bank liggen tv kijken en proberen vroeger te slapen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan