overgewicht en zwangerworden

Hhahaha ja en beetje meer klussen in bed, dan vliegen de kilo's eraf!
Hey meiden, hier ben ik ook weer ff. Pfff wat een druk dagje zeg.
Ik heb veel therapie op dit moment omdat ik vorig jaar auto ongeluk heb gehad waarvan ik nog steeds de gevolgen van beleef dmv whiplash. Daarnaast heb ik zieke heup die op dit moment meer pijnklachten geeft dan anders, hypermobiliteit en chronische pijnklachten, dus van alles wat, hihih. Maar we gaan gewoon door en willen heel graag een kindje.

Doordat ik het nu zo druk heb moet ik dus extra op letten dat ik genoeg eet en drink. Vanmiddag alleen maar tijd om appeltje te eten en 1 broodje. Mijn auto deed ineens raar vanmorgen. Ik kwam uit het ziekenhuis en toen ging ie horten en stoten en ging ineens lampje branden. Dus ik dacht hup naar de garage, zie wel hoever ik kom, anders moeten ze maar van de weg plukken, maar ben er gekomen hoor.

Ik ga nu lekker op de bank liggen tv kijken en ff bijkomen hoor.
Wens jullie hele fijne avond!

Liefs Nathalie

jeetjemina,das nog al geen waslijst!!!
goed van je dat je zo positief blijft!!!
ik hoop dat je pijnklachten gauw verbeteren!!!

ennuh.... is je auto nog okee??

Ja die doet het gelukkig weer! En krijgt donderdag grote beurt
Pijn is helaas onderdeel van mijn leventje, maar tis de ene dag dragelijker dan de andere! Dus we genieten gewoon zoveel mogelijk!

Liefs Nathalie

hey meiden. ff kort berichtje moet zo werken...ben nog steeds aan t wachten...RD's nog niet in zicht...wel lichte klachten die horen bij, zeg t maar...pijnlijke tepels, moe, beetje misselijk soms, m'n buik kriebelt (de huid dan) en last van m'n onderrug...zeg t maar...
morgen ga ik denk ik toch maar weer es testen...gaan een weekendje weg en eigenlijk wil ik t gewoon graag weten, waar ik aan toe ben. neem aan dat als ik morgen negatief test ik ook echt niet zwanger ben. maandag ga ik naar de dokter ivm hoge bloeddruk en dan zal ik es vragen hoe en wat gezien m'n leeftijd en eisprongen.
overigens had de HA tegen me gezegd dat overgewicht beslist geen reden hoeft te zijn om niet zwanger te worden, maar meer de neveneffecten ervan vervelend kunnen zijn. ik dacht zelf namelijk dat t ook moeilijker werd...nou ja...hoe dan ook
meiden fijne dag allemaal en hopelijk snel goed nieuws (overigens voor ons allemaal!!!)

liefs

Hoi hoii

Ben ik ookweer eens.. drukke week gehad..
Heb nu beetje een dipje.  
Had vanmorgen een uitje met mijn werk. Daar kwam een mevrouw naar me toe en zei 'wat lijkt ze op u' (dacht dat t meisje mijn dochter was..) en toen zei ze nog:
"Misschien gaat nummer 2 ook wel zo op u lijken, hoe ver bent u?"
EN BEDANKT ########%%%%%******@@@@@
Gelukkig reageerde mijn collega erop, ik wist even niet wat ik moest zeggen !
Was echt woest !! Verdorie, ik weet wel dat mijn buik erg bol en opgezet is, en oke ik heb een bolle buik maar je kunt wel zien dat t vet is en niet zwanger !!
Doet echt pijn om dat te horen !

Later   kwam ik  mn buurmeid tegen met haar pasgeboren baby'tje.. echt een schatje !!!
We waren leuk aan het praten totdat mn andere buurvrouw er bij kwam staan en het meteen over hun ervaringen gingen.. en ja.. dan val je er wat buiten want jij hebt geen kinderen dus je kunt jouw ervaringen niet delen...
Ben dus ook maar naar huis gegaan.. Alles bij elkaar deed t me veel pijn.
Het afvallen wou niet de laatste week.. Ben wel iets afgavellen maar afgelopen week weer helemaal niks.   Veel te druk om te bewegen (loop normaal 3 keer in de week minstens een uur per keer, nu alleen uurtje paard gereden )
En ook t niet snoepen lukte me niet goed..
Baal dus nu ontzettend, net zelfs paar traantjes gevloeid...
Weet wel dak me niks van anderen aan moet trekken, maar doe je onbewust toch..
Dus nu ga ik er echt voor !!   Zal andere eens laten zien hoe slank ik kan worden..
(ahum...)

Zo wat een gezeur.. maar lucht wel op om het even lekker van je af te schrijven !

Maar ook goed nieuws... Heb waarsch gister mn ei gehad.. Had weer buikpijn, net zoals vorige maand.. Dus extra geklust ..Hoop dat t nu raak is..

Dames op het wachtbankje.. succes ik duimv oor jullie !! (voor de rest natuurlijk ook !)
Spannend hoor !!

@ Ester.. OOk ik ben erg aangekomen door prednison.   Heb dit ook een jaar gebruikt.
Lag daarbij ook hele dagen op bed of op de bank..
Ben daardoor 15 kilo aangekomen !!
En nu wil het er niet meer af..   Rot spul is het !!!!  
(ben er zoiezo niet tevreden over want het heeft in mijn geval helemaal niks geholpen.. hoop dat het jou wel helpt !)

@maaike sanne....
prednison biedt geen genezing, maar in mijn geval was het een kwestie van hoe dan ook het immuunsysteem onderdrukken omdat dat mijn eigen lijf aan bleef vallen.
ik ben 45 kg aangekomen dus dan vind ik het nog heel netjes van jou.... maar hoe dan ook blijft het vervelend en het lijkt wel het magische nummer want ook ik krijg die laatste 15 er niet af....

maarreh wat betreft je dipdag....
lekker niks van aantrekken.....ik heb het ook wel eens moeilijk met al die zwangere buiken, vooral toen ik op de top van mijn gewicht en ziek zijn zat, maar dan dacht ik maar zo...:
die hebben straks allemaal alles al achter de rug en dan hebben wij nog wat om naar uit te kijken!!

en een maatje meer is helemaal niet erg!!! altijd nog beter dan een gratenpakhuis he?!
je hebt toch een beetje houvast nodig om fatsoenlijk te klussen .........haha!

Hoi hoii

Bedankt voor je reactie. Ik voel me al weer veel beter !
Net weer ff sportief gedaan.. even 7 km gelopen.. heerlijk !

Je hebt idd gelijk... wij hebben nog wat om naar uit te kijken ! hihi..

Kort berichtje, want heb het druk... Liefs M S

Terug
Bovenaan