overgewicht en zwangerworden

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
hoi dames,
hier even een kort berichtje van mij.
We zijn vanavond verhuist
5 dagen eerder dan verwacht. nieuwe matrassen zijn er nog niet maar we hebben de oude op dit bed gelegd. het andere huis is nu een rommelhoop, haha, die ga ik morgen overmorgen even schoonmaken en beetje op orde zetten. zodat als er iemand wil komen kijken om eventueel te huren, dat toch kan.

ik ben super blij, mn vriend iets minder, het ging hem even te snel,maar nu alles in kasten staat enzo is hij toch beetje bijgedraaid.

nou dames, ik ga van mn eerste nachtje in nieuwe huis genieten.
en heb internet, op een draadloos netwerk van iemand uit de straat

liefs Bloemetje

@Suus: welkom hier...gezellig.

@Joke: kl..te voor je meid en helemaal dat op zo'n feest anderen dan wel zwanger zijn...kop op...wie weet ben jij binnenkort degene die dat gaat zeggen en ongetwijfeld zijn er dan ook anderen die graag in jouw schoenen zouden staan, toch?

@Bloemetje: da's zekers snel zeg! lekker dat dat zo gegaan is, tenminste daar zou ik blij mee zijn geweest. En ach, mannen die schakelen meestal niet zo snel. Veel geluk in jullie nieuwe stulpje iig en laat t vruchtbare grond zijn...hihihi.

ff update...(we hebben internet op t weekendje weg ) ik heb nog steeds geen RD's maar werd vanmorgen vroeg wakker met een enoooooorme eisprong....  aaargh! dusse...lijkt me dan zekers niet zwanger alleen geen RD's erbij gehad...gelijk geklust...hihihi dus op naar ronde 2!!! denk dat m'n nieuwe NOD dan om en nabij de 23e wordt?!

ga gauw ff weer verder met inpakken en wegwezen.

dag meiden sorry dat ik niet op alles gereageerd heb...

Nod lijsje Beautiful Girls!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)
Tijgetje, 35 jaar                         2e ronde - 1e kindje     23-06-08

Nathalie, 24 jaar                       4e ronde - 1e kindje      26-06-08

Ester, 27 jaar                                  2e ronde - 1e kindje        01-07-08

joke, 26 jaar                                    10 ronde - 1e kindje        07-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bloemetje,22jaar                   2e ronde - 1e kindje        14-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Spannend!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger

Hey meiden,

Ik zag het onderwerp en wilde even reageren.

Ook ik heb overgewicht (99kg) en een kinderwens. Twee jaar lang proberen en 's nachts piekeren en in angst wakker worden: gaat dit ooit lukken. Temperaturen, ovultatietesten en volgens gyn. geen eisprong en bij manlief alles prima in orde.

Ik ben 10kg afgevallen. Heb de ovulatietesten in de la gelegd en vorige maand besloten er niet meer aan te denken en te genieten van onze heerlijke vakantie. We hadden een huis gehuurd met zwembad en voor het eerst sinds jaaaaren kon ik mezelf zijn. Liep lekker in badpak, veel meer gevoel tussen mij en mijn man doordat ik minder bezig was met mijn evt. eisprong. Een week lang genoten en nu  draag ik een klein souveniertje bij me  

Het is allemaal nog heel erg pril maar ik wilde jullie echt even laten weten dat het kan!! Positief denken en proberen er niet over te piekeren. Het is moeilijk dat weet ik maar rust in jezelf is erg belangrijk ben ik nu wel wijzer.

SUCCES!!

@ Poekiemuisje.. GEFELICITEERD !!!!
Het gebeurd idd meer dat wanneer je er te veel mee bezig bent je niet zwanger raakt, En wanneer je er veel minder (of niet) mee bezig bent je dan juist zwanger word !

Super hoor !! Kun je hier ff wat glitters strooien??
Maybe lukt het ons dan ook ;)

Wil het best doen maar hoe strooi ik glitters dan  haha...Ik kan wel het huis aanbevelen dat we gehuurd hebben en schijnbaar erg vruchtbare grond heeft

hallo poekie muisje: Mag ik eens een paar weekjes bij jullie in het huis verblijven haha.

Terug
Bovenaan