overgewicht en zwangerworden

hahaha...die Wii Fit is echt leuk. Ik gebruik m ook veel, maar nog niet genoeg. Maar 15 kg afvallen zeg...pff knap hoor...beweging is voor mij de beste manier van afvallen. Dit kan je ook nog best lang doen tijdens je zwangerschap, dus ook wel handig.
D'r zit van alles op, balansoefeningen (moeilijk hoor), yoga, fitness, aerobics en elke onderdeeltje heeft aparte oefeningen met een sport. Balans bijv. koppen van ballen en slalommen, aerobics bijv steps en hoolahoopen. Heel leuk.

hier gaat alles verder goed. voel me nog steeds goed alleen niet fit. weegschaal durf ik niet aan, de Wii zegt dat ik 106 weeg!!!!! AAAARGH.....zucht...dat was minder, de laatste keer dat ik me had gewogen (vorig jaar ergens) was ik nog 94 weeeeeh....nou ja..misschien heb ik geluk en val ik ook wel af tijdens de zwangerschap...hihihi...

hey beautiful girls: tot snel maar weer...

o ja...mijn uitrekendatum is 20 feb 2009 geworden volgens de echo was mn boontje (zo noem ik m ff gezien formaat koffieboon) 7 weekjes.

knuf

Jaa ik vind de wii fit ook helemaal top !
Gisteravond weer 42 min gespeeld hgihi.. vooral het steppen vind ik leuk!
en het leukste is dat hoelanger je speeld des te meer spelletjes je vrij speeld
Kreeg er gister een snellere en moeilijkere steps bij, super leuk maar moet je wel goed bij nadenken. Zweet drupte op mn hoofd hahah
Dus goede workout!
En met het joggen loop ik door de hele woonkamer heen.. je kunt een best eind met de handbediening om hihi

Nou ik zal nu ook weer evetjes..

Doei doeiii

ps; A joh.. Kilos doen er nu niet toe joh !     Hoop dat je een goede zwangerschap hebt !

vanaaf kom ik er niet meer aan toe denk...ben nu nog op werk en morgen weer een vroege dienst, dus straks op de bank en dan lekker slaaaaaapen...

dat steppen vin ik ook heel leuk! wie weet vallen we alsnog heel erg af...zou mooi zijn...

knuf

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       26-07-08
Syl, 27 jaar                                       3e ronde -   2e kindje        ??-??-??

Fleur,35 jaar                                 14e ronde - 1e kindje           01-08-08
Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009

Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend: 6 maart 2009

Die Wii Fit lijkt me echt fijn. Misschien kan ik dat ook wel gezien mijn beperkingen
Maar ja eerst nog genoeg andere wensen. Volgens mij wil mijn mannetje ook wel graag een Wii, die had er ook al over. Maar ik ga maar niet zeggen dat het mij ook wat lijkt, want de rekeningen moeten ook betaald worden hè. Ik ga gewoon sparen, hihih

Ohh ik sta alweer bovenaan op nodlijstje, maar duurd nog zooo lang!

Hier weer zware, vermoeide dag. Gebeurd weer veel in mijn leventje meiden
Maar goed we laten ons niet klein krijgen. We gaan ervoor!

Liefs Nathalie

hoi hoi,

helaas hier een hoop stress en spanning,
verlies al 2 dagen wat bruin bloed en lijk nu gewoon ongesteld te worden.....
heb gynaecoloog al gebeld maar aangezien ik geen buikkramp heb moet ik gewoon afwachten...... het hoeft niks te betekenen zegt ze............

nou jullie snappen waarschijnlijk wel hoe dat 'gewoon afwachten' gaat..........
huilen boos huilen..........blegh......... denk je van de spanning af te zijn.....

als het erger wordt ga ik morgen maar weer eens bellen...

sorry voor dit ego berichtje, maar moest het even kwijt!

Ohhh jeetje meis, kunnen ze dan geen echo maken
Wat onzettend naar voor je. Kan me voorstellen dat je er heel bang van word
Maar kan natuurlijk altijd hè, je hoord wel eens dat meiden zelfs wat bloed verliezen in het begin. Maar wat naar die onduidelijkheid en spanning.

Hele dikke knufff van mij. Gewoon weer bellen hoor morgen!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan