overgewicht en zwangerworden

hey Nath: apart weer zeg...ik moet zeggen dat ik t aan m'n nichtje, m'n vriendin en een collegaatje ook gezien heb....ze wisten t toen zelf net of nog net niet....hihihi, misschien heeft je vader die gave ook?!

de data had je goed onthouden...het gaat om een dag of 10 en dat klopt wel...ik zou maandag 6 weken zijn en was gisteren 7 weken. da's 10 dagen...feb heeft maar 28 dagen natuurlijk...van mij mag t wel in maart komen...maar daar zal ik tegen die tijd wel anders over denken...hahaha....

nou hoop dat t snel lukt bij jullie (en ook de andere dames natuurlijk)

knuf

Ohhh ja febr heeft maar 28 dagen, hahaha. Ik heb geen gave hoor, hihih.
Hij vraagd er niet rechtstreeks naar, maar maakt opmerkingen
Dus misschien weten hun meer dan ik?

Liefs Nathalie

Hoi hoiii

tijgetje... Ik heb van manlief zaterdag een Wii fit gekregen !!!!
Ik vertelde dat wat jij hier had gepost over de wii fit en we haddne het er al eerder over gehad.. en toen aren we vrijdag bij schoonzusje op verjaardagsvisite en daar was haar schoonzusje ook en die was door de wii fit 15 kilo afgevallen !
Dus ik was erg enthousiast erdoor !
Zaterdag haalde manlief me uit mn werk en zei ik heb een verrassing voor je ...
DE WII FIT !!!   Hij had laatst veel overgewerkt en voor dat geld had hij deze voor me gekocht zodat ik in huis kan gaan sporten hiih

Super lief he ???!!!     Ben meteen aan de slag gegaan ! Nu al twee avonden gesport, vandaag over geslagen want krijg weer wat last van stuit en rug.. dus vandaag ff rustig aan maar bedankt voor de tip !!!

Liefs Maike Sanne

hoi meiden!!

nou ik snap er niks meer van.....ik heb een enorm opgezette bovenbuik..... ben moe en heb verder nergens last van....
ben alleen deze maand al 4 kg kwijt (wel laatste beetje prednison afgebouwd 5 weken terug, maar toch) !!
nu weeg ik 99,5 .....das een hele mijlpaal voor mij want nadat ik de twee strepen had gezien dacht ik het eerste jaar niet meer 2 cijfers voor de komma te zien...... dus toch wel...
ik maar even langs de voedingsdeskundige gegaan en volgens haar eet ik prima en kan het geen kwaad, dus ik zie het maar als een kadootje....
als ik nu glitters strooi dan zijn ze voor 2 doeleinden:
-nog lekker een paar kilo's eraf zonder moeite
-heel snel zwanger worden!!!

ik gun het jullie allemaal enorm!!

**********************GLITTERS GLITTERS GLITTERS GLITTERS ***************

Ohhh wat super voor je meis. Goed zeg nu onder de 100 kilo en fijn dat je prednison wat meer hebt weten af te bouwen. Allemaal positieve geluiden. Dank je voor de glitters!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan