Goedemorgen allemaal !!
Ester.. Je hoort idd wel vaker dat je tijdens je zwangerschap wat bloedverlies hebt.
Maar ik begrijp dat je je er niet lekker bij voelt.
Als je het niet vertrouwd dan vandaag weer bellen en eisen om een echo !
Hoop dat het vals alarm is en de gyn gelijk heeft !
Het zal vast niks zijn meis !! K denk aan je !!
Hier gaat t goed met "lijnen". Ik snoep nog wel eens wat natuurlijk,maar nu ik savonds na mn werk ga sporte op de wii, ben ik zo druk dat ik geen chips of koekjes oid ga eten. Dus het begin is er !!
Gisteravond aan het steppen, hardlopen en boksen geweest. Jeetje wat is dat vermoeiend dat boksen !! Was dweil van het zweet ! Daarna ff water gedronken en weer 2 ronden gedaan .. gaf me wel een goed gevoel !!
Vooral wanneer "mn coach" dan zegt denk aan al het vet wat je verbrand hihi
Ach wel grappig.. Ik heb zoiets van ik ga gewoon iedere dag er op zon 3 kwartier,maar wanneer het me echt niet uitkomt dan niet..
Gaan volg week 3 a 4 dagen weg dus ja dan kan het ook al niet.. Ach boeie..
We zien wel hoe het gaat, ben in ieder geval meer in beweging
En hoe gaat t met jou Nathalie?? Ben jij door alle drukte en stress afgevallen??
Of sta je niet meer op de weegschaal?
En Bloemetje?? Jij voelde je de afgelopen maand k** dus er zal wel wat af zijn toch?? Hoop dat je je snel beter voelt !
Nou dames ik zal ff tandenpoetsen en zo naar mn werk, weer dagje van 10 uur.. Dus kom vanavond denk ik niet posten.. alleen ff snel lezen
Gezellige dag !!
En Ester.. Kop op meis, Gewoon bellen hoor !
Ester.. Je hoort idd wel vaker dat je tijdens je zwangerschap wat bloedverlies hebt.
Maar ik begrijp dat je je er niet lekker bij voelt.
Als je het niet vertrouwd dan vandaag weer bellen en eisen om een echo !
Hoop dat het vals alarm is en de gyn gelijk heeft !
Het zal vast niks zijn meis !! K denk aan je !!
Hier gaat t goed met "lijnen". Ik snoep nog wel eens wat natuurlijk,maar nu ik savonds na mn werk ga sporte op de wii, ben ik zo druk dat ik geen chips of koekjes oid ga eten. Dus het begin is er !!
Gisteravond aan het steppen, hardlopen en boksen geweest. Jeetje wat is dat vermoeiend dat boksen !! Was dweil van het zweet ! Daarna ff water gedronken en weer 2 ronden gedaan .. gaf me wel een goed gevoel !!
Vooral wanneer "mn coach" dan zegt denk aan al het vet wat je verbrand hihi
Ach wel grappig.. Ik heb zoiets van ik ga gewoon iedere dag er op zon 3 kwartier,maar wanneer het me echt niet uitkomt dan niet..
Gaan volg week 3 a 4 dagen weg dus ja dan kan het ook al niet.. Ach boeie..
We zien wel hoe het gaat, ben in ieder geval meer in beweging
En hoe gaat t met jou Nathalie?? Ben jij door alle drukte en stress afgevallen??
Of sta je niet meer op de weegschaal?
En Bloemetje?? Jij voelde je de afgelopen maand k** dus er zal wel wat af zijn toch?? Hoop dat je je snel beter voelt !
Nou dames ik zal ff tandenpoetsen en zo naar mn werk, weer dagje van 10 uur.. Dus kom vanavond denk ik niet posten.. alleen ff snel lezen
Gezellige dag !!
En Ester.. Kop op meis, Gewoon bellen hoor !