overgewicht en zwangerworden

Goedemorgen allemaal !!

Ester.. Je hoort idd wel vaker dat je tijdens je zwangerschap wat bloedverlies hebt.
Maar ik begrijp dat je je er niet lekker bij voelt.
Als je het niet vertrouwd dan vandaag weer bellen en eisen om een echo !
Hoop dat het vals alarm is en de gyn gelijk heeft !      
Het zal vast niks zijn meis !! K denk aan je !!

Hier gaat t goed met "lijnen".     Ik snoep nog wel eens wat natuurlijk,maar nu ik savonds na mn werk ga sporte op de wii, ben ik zo druk dat ik geen chips of koekjes oid ga eten. Dus het begin is er !!
Gisteravond aan het steppen, hardlopen en boksen geweest. Jeetje wat is dat vermoeiend dat boksen !! Was dweil van het zweet ! Daarna ff water gedronken en weer 2 ronden gedaan .. gaf me wel een goed gevoel !!
Vooral wanneer "mn coach"   dan zegt denk aan al het vet wat je verbrand hihi
Ach wel grappig..   Ik heb zoiets van ik ga gewoon iedere dag er op zon 3 kwartier,maar wanneer het me echt niet uitkomt dan niet..
Gaan volg week 3 a 4 dagen weg dus ja dan kan het ook al niet.. Ach boeie..
We zien wel hoe het gaat, ben in ieder geval meer in beweging :D

En hoe gaat t met jou Nathalie??     Ben jij door alle drukte en stress afgevallen??
Of sta je niet meer op de weegschaal?

En Bloemetje??   Jij voelde je de afgelopen maand k**   dus er zal wel wat af zijn toch??   Hoop dat je je snel beter voelt !

Nou dames ik zal ff tandenpoetsen en zo naar mn werk, weer dagje van 10 uur.. Dus kom vanavond denk ik niet posten.. alleen ff snel lezen ;)

Gezellige dag !!
En Ester.. Kop op meis, Gewoon bellen hoor !

Goedemorgen, net terug van fysio waar ik helemaal me afgebeuld voel.
Heb er veel plezier in om te oefenen het RTC met aparaten, alleen mijn lichaam denkt er anders over meiden. Het zal zijn tijd nodig hebben. Maar zoals ik me nu voel heb ik echt zo iets van jeetje hoeveel tijd dan. Ben blij dat ik thuis ben gekomen, want mijn lichaam voelt zo raar. Heb daar eerst al tijdje gezeten enzo. Dus ik ga maar ff rustig aan doen nu.

Helaas kan ik nu niet meer op mijn kaartje zien hoeveel kalorien ik verbrand, maar geloof wel dat ze dat op de computer kunnen zien. Dus wie weet val ik op den duur wel af, nu is het niveau en kilo's best laag. Vandaag op 1 aparaat na heel mijn programma gedaan voor het eerst. Dus moet maandag zeggen hoe ik me vandaag voelde. Nou ik hoop vanmiddag beter dan nu. Vanavond gaan we namelijk naar vrienden, die we heel lang niet hebben gezien. Wonen namelijk niet echt dichtbij.

Ik heb nog niet weer op de weegschaal gestaand Maike Sanne. Zal ik volgende week weer eens keertje doen. Qua gevoel zegd dat er niet veel veranderd zal zijn. Als ik in elk geval maar niet ben aangekomen dan vind ik het goed.

Ik kom vandaag zeker nog ff kijken hoe het met Ester gaat.
En of er nog andere meiden gereageerd hebben natuurlijk
Want voor Bloemetje is het ook heel spannend of ze nu wel of niet ongi is

Fijne dag meiden, bijna weekend, voor sommigen zelfs bijna vakantie geloof ik

Liefs Nathalie

Hoi,

Hier gaat het met lijnen nog steeds niet goed, ben halve kilo bijgekomen, maar ja.
Ik   probeer wel gezond te eten, maar op een of andere manier lukt dat niet goed.
Probeer wel elke dag. Maar ja, soms heb je zo van die dagen.

Ester, hoe gaat het vandaag met je?

Hier nog niet ongi, en ook niet het gevoel dat het eraan zit te komen, maar het kan altijd he.
Dus ik moet jullie helaas nog in spanning houden.

Liefs.

hallo

@ Esther; heel veel sterkte meid. het hoeft idd niets te betekenen. een collega van mij heeft ook pas een bloeding gehad toen was ze geloof ik 10 weken zwanger. Alles is bij haar goed gekomen, moest wel rust houden een aantal dagen. Maar ik snap hem helemaal dat je er echt zorgen over maakt, zullen we allemaal hebben denk ik.

@ bloemetje, wat spannend zeg. Heb je normaal een regelmatige cyclus of juist niet?   we horen wel.

bij mij gaat het lijnen op zich wel weer. hgeb even in een dipje gezeten maar het gaat nu wel. ben nu in 14 weken 8 kg afgevallen. is best netjes vind ik.
We hebben gisteren afgesproken dat als ik deze ronde niet zwanger ben dat we dan naar de dokter gaan. we zijn nu in ronde 11 bezig. dus we zullen het  wel zien.  

groetjes  

Je houd ons idd in spanning Bloemetje!

Joke wat goed zeg dat je al 8 kilo kwijt bent
En goed van je dat jullie naar ha gaan, dat je die stapt neemt
Hopelijk is het deze ronde raak en kan je misschien de mm bespaard blijven.
Al is een onderzoek natuurlijk nog niet meteen de medische molen
Duim voor je meis!

Liefs Nathalie

hoi,

ja nathalie, als ik het doe, dan doe ik het meteen goed he. hihi.

joke, ik zit normaal altijd strak tussen 27-28 dagen,met een keer een uitschieter van 29 dagen. ben geloof ik sinds februari ongeveer met pil gestopt. en die 29 dagen was tweede ronde dus. dus ik beschouw dit beetje als overtijd.

Wat goed dat jullie hebben besloten om naar ha te gaan als het deze ronde ook niet lukt. onderzoekjes laten doen is niet slecht. maar ik hoop dat het nu raak is.

liefs

nou meiden.... .
ik sluit me weer helemaal bij jullie aan (nooit weg geweest, maar goed)

vannacht is het helemaal mis gegaan, hele nacht wakker gelegen met vreselijke buikpijn......vanochtend gelijk gynaecoloog gebeld en moest gelijk komen.
echo gehad en foute boel, het kan zelfs nog om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaan dus ik moest ook bloed prikken en dinsdag opnieuw terug voor een echo.....hoop maar dat dat het niet is want dan moeten ze het nog weghalen ook...

ik kom later nog wel terug op evt nieuwe nod en zo......

Terug
Bovenaan