overgewicht en zwangerworden

goede morgen allemaal,

(voor mij bijna eltrusten hihi heb nachtdienst mag zo mijn bedje in. heeeerlijk idee)
Er mag idd wel weer eens goed nieuws komen hier. Nou nathalie. volgens mij ben jij de eerste die aan de beurt is. Goed oefenen hé meid!! hihi

groetjes en fijn weekeinde allemaal!!

Hoi,

Ester, hoe gaat het nu met je?

Nathalie, dank je voor je knuffel, het is wel balen, maar ja, we gaan nu naar ronde 4.

Maaike Sanne, er mag hier inderdaad wel eens goed nieuws komen.
Dus nathalie, goed oefenen meis, jij nu he?

joke, welterusten. geniet van je "nachtrust"

liefs

hoi hoi,

ben ik weer...

we hebben even lekker de tijd genomen voor onszelf...... en mijn buikpijn is vannacht weggetrokken dus dat is al heel erg fijn....
het begint nu te lijken op gewone rd's dus we gaan voor de volgende ronde maar weer voorzichtig positief meedoen!!

fijne dag allemaal!

Hoi hoii

Ester.. vind het echt erg voor jullie !!     Maar mooi dat de buikpijn in ieder geval weg is,
Je moest maandag naar gyn??
Bedoel het niet verkeerd, maar mijn schoonzusje had ook een miskraam maar moesten 3 maand wachten met het weer klussen om een kindje.
Maar bij haar hebben ze het vruchtje er ook weg moeten halen omdat het niet uizichzelf en met medicijnen wou..
Hoop dat jullie snel weer kunnen/mogen klussen en het snel raak is !

Meid, we denken aan je !!!

Hi Meiden, ik wil ff reageren op het berichtje van Maike Sanne
MamaJM kletst mee bij de kluskippies zij heeft na 7 weken en 3 dagen een miskraam gekregen. Het is gelukkig zelf opgang gekomen, en ze heeft die ronde gewoon weer lekker met haar mannetje geklust en is nu weer zwanger. Ze is al bijna 8 weekjes
VK had tegen haar gezegd dat ze moest doen waar ze zich zelf goed bij voelde.
Denk dat het ook per persoon wel verschild hoor.

Hier nog geen ei te bekennen, en ook geen slijm of buikkrampjes
Dus we wachten nog ffies af hè.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       25-07-08
Syl, 27 jaar                                       3e ronde -   2e kindje        ??-??-??

Fleur,35 jaar                                 14e ronde - 1e kindje           01-08-08
Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)
Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        ??-??-??

Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009

Hoi hoii

Ja Nathalie klopt,maar geloof dat wanneer je onder het mes moet, je lichaam tijd nodig heeft om te herstellen.
Vandaar dat ze dat advies gaven.
Maar idd is maar net hoe het komt en waar je je prettig bij voelt.
Bedoelde het ook niet verkeerd hoor

ik baal baal baal...... werd steeds moeier en gooide het nog op de hormonen en bloedverlies, maar vanochtend pijnlijke gewrichten dus toch maar even arts gebeld.
vanmiddag gelijk naar ziekenhuis voor bloedonderzoek en rontgenfoto's van mijn longen ......en helaas............ vergrote lymfeklieren in de longen.......... shit...klote....aaaaaaaaaargggh....

de sarcoidose steekt de kop weer op, volgens arts omdat de steroiden ineens zijn weggevallen door de miskraam heeft het een kans gekregen.....

nu hoor ik morgen wanneer ik door de ct scan moet om te kijken hoe de rest ervoor staat en afhankelijk daarvan mag ik als de uitslag goed is en ik me rustig houd proberen te wachten met de medicijnen in de hoop weer zo snel mogelijk zwanger te zijn............(klinkt stom he...zwanger worden met een doel....maar ja....)
als ik nl eerst weer aan de medicijnen moet gaat het allemaal weer een stuk langer duren...

gaan jullie alsjeblieft heel hard voor me duimen allemaal!!   natalie ik hoop maar dat ik net zo veel mazzel heb als je vriendin bij de kluskippies!!
morgen wordt een spannende dag....eerst gynaecoloog en dan hoor ik ook wanneer er plek is in de ct scan............ spannend...

dikke knuffel van hier!

Terug
Bovenaan