overgewicht en zwangerworden

hoi,

hier ben ik weer, nog steeds niet lekker, alleen het lijnen gaat zo wel goed dan hoor.
haha. gelukkig,
met de hond gaat het redelijk, heeft vanacht wel gejankt, maar hebben hem laten janken, was telkens na tien minuutjes weer over, nu ga ik proberen hem de ochtend ook zo lang mogelijk te laten zitten. dat moet hij ook wanneer we werken zijn.
dus daar moet hij aan gaan wennen.
hopelijk gaat dat goed.

Even wat anders, als we deze ronde niet zwanger zijn, dan denk k dat we
even een paar maandjes wachten om verder te gaan met zwanger worden,
heb nu beetje gevoel dat ik er niet klaar voor ben. in ene komen
opduiken. maar komt misschien ook door pup, ben onzeker nu.
en weet het allemaal ff niet meer. heb morgen tot zaterdag nod. weet niet welke ik aan moet houden. kortste of langste.
wachten met testen of nu al doen?

nou dames, tot snel

hallo,

hier nog steeds geen rd?????? ik heb vanmorgen getest en was negatief. ik kon niet meer wachten tot morgen, heb zelf gewoon het gevoel dat het raak is. maar de test zegt van niet. ik snap nu echt niets meer van mijn lichaam. heb nog steeds pijnlijke borsten mijn temp was vanmorgen 37. dus zal waarschijnlijk ook nog niet ongi worden....
ik heb nog nooit een cyclus gehad die langer duurde dan 31 dagen. en nu zit ik al op 32!
bloemetje: je moet natuurlijk op je gevoel afgaan, als je gevoel zegt dat het nog niet goed is om nu al te gaan beginnen, kan je beter het even een paar maandjes aan de kant zetten. en het gevoel komt vanzelf wel weer terug. eerst maar eens even wennen aan je hondje!! sterkte.

groetjes joke

hoi,
dat moet ik inderdaad gaan proberen.
ik merk gewoon dat ik er nu ff niet klaar voor ben. maar komt wss door ziek zijn en beginnende dagen met hond. ben van mening dat je hier toch meer ogen voor nodig hebt dan bij een kind in het begin. en bij een kind zou ik er minder moeite mee hebben.
weet ik van bij me broertje. maar ach, we zien het wel.

liefs

Hallo iedereen, Ik zal me even voorstellen, ik ben Saskia, ik ben 28 jaar oud, ik ben 1m65 en weeg ongeveer 93 kilo. Ik heb op 13 juli 2008 mijn laatste pil genomen. Ben daarna netjes ongesteld geworden en zou dat dus volgende week weer moeten worden.
Maar... ja nu komt het, ik heb al een paar dagen een vaag gevoel in mijn onderbuik, het gevoel dat je ongesteld moet worden, maar dan net niet helemaal... Kan het niet beter beschrijven dan dat. Ook heb ik een heel gevoelige tepel (heb verkleining gehad, dus ze doen sowieso niet altijd allebei  mee ;-) ) Ook heb ik sinds een dag of twee drie last van mijn onderrug, een zeurend gevoel, net geen pijn!
Ook heb ik gek genoeg trek in dingen waar ik normaal van walg en andersom...

Goed ik ben bang dat ik het te graag wil en dat ik flink teleurgesteld ga worden, maar ja, aan de andere kant, je weet maar nooit... Even afwachten dus maar!

groetjes
Sas

Hoi hoi, even een vraagje, jullie gebruiken vrij veel afkortingen en van de meeste begrijp ik wel wat ze betekenen, maar is het voor een van jullie mogelijk om een kleine uitleg te geven?
Oja, nog even vergeten, wij gaan voor de eerste...
(wat bedoelen jullie met eerste ronde enz?)
Groetjes
Sas

hoi saskia.
welkom.

wat we bedoelen met eerste ronde, dat is waar jij nu inzit, de eerst cyclus waarin je probeerd om zwanger te worden. elke keer je je ongesteldheid hebt gehad, ga je een ronde verder.
nod betekend, niet ongesteldheidsdag.
nog meerdere vragen? we beantwoorden ze graag.

succes met zwanger worden.

liefs

welkom saskia....
ja het is even wennen hier in het begin....maar je zit er zo in hoor!
het zou natuurlijk erg mooi zijn als het gelijk raak is, maar vlak ook het ontpillen niet uit.....dat komt ook met nare verdachte klachten....!

bloemetje zoals elders ook al gezegd....
geloof in jezelf en gun jezelf de rust...je hebt nog maar een paar dagen en alle begin is moeilijk............komt heus allemaal goed!

joke je houdt jezelf en ons wel in spanning zeg...........pfff..........volhouden meid!!
hopelijk snel 2 strepen voor jou!!

Dat ontpillen zal op zich wel meevallen, was pas 4 strippen onderweg... Heb een heel moeilijke periode gehad na de prikpil, menstruatie kwam maar niet op gang, tijdje gewone pil gebruikt, daar mee gestopt omdat er toch niks gebeurde, in februari een menstruatie opwekmiddel gehad van de dokter, toen wel weer pil, was toen baanloos en dat hielp niet, en nu 14 juli contract getekent en gelijk met de pil gestopt!
Moeilijk verhaal dus, maar ja, ik weet nu maar een ding zeker: ik ga een hoop hebben aan dit forum, al is het alleen maar vanwege alle leuke reacties van iedereen op elkaar, dat scheelt een hoop, blijkt weer uit dat we niet alleen zijn!
~Thanks dat ik hier deel van uit mag maken!~

Terug
Bovenaan