overgewicht en zwangerworden

Hallo allemaal,
Hier alles okay. Toch weer grappig om het verschil te merken met ongi met pil en ongi zonder pil!! Zonder pil is in mijn geval dus met heel veel meer ongemakken!! (Rug, kramp, hoofdpijn)
Morgen kan ik bij de apotheek de Monnikspeper ophalen, dus hopelijk blijft me die 2 weken overtijd de volgende keer bespaard!!!!

Hallo Joke, nu ben jij degene die ons in spanning houdt!! Meid, ik weet helaas was het is en ik hoop dat je snel uitslag krijgt van het 1 oftewel het ander!!

Hallo Saskia, welkom in ons midden!!! Gezellig!!!

En Bloemetje: jij moet doen waar jij je prettig bij voelt. Kan je wel stoppen met gestopt zijn?? Ben je overigens al een beetje opgeknapt??

Groetjes

hoi,
hoe bedoel je stoppen met gestopt zijn. met de pil bedoel je? ja hoor,dan gebruik je toch gewoon weer regenjasjes. hihi.

ik denk dat het voor ons nu een goede beslissing is om daarmee te wachten, maar eerst deze ronde ff afwachten. moet vandaag tot zaterdag ongi worden. dus ben erg benieuwd.
als ik zwanger ben, dan word het hier een erg moeilijke tijd denk ik. trek het nu allemaal al ff niet meer. dus........
we zien het wel .........

liefs

hallo

zoals verwacht hebben zich toch nog de rd zich vandaag aangemeld. balen
op naar de dokter. moet nog 6 daagjes werken en dan krijgen we vakantie. denk dat ik maar even voor week 1 een afspraak maak.

groetjes joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08
Mama van Stijn, 30 jaar  2e ronde - 2e kindje       01-09-08
Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 5 en 9-9

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 20 februari  2009
Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje             Uitgerekend:   2 april 2009

Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

hallo

ik merk sinds dat ik aan het lijnen ben dat heel mijn cyclus door elkaar gegooid wordt. nu heb ik dus een cyclus gehad van 33 dagen en de vorige was 29 dagen. normaal heb ik 31 dagen. ik snap echt niets meer van mijn eigen. ik denk dat het echt maar beter is om naar de dokter te gaan.

groetjes

Hallo allemaal,

Als eerste wil ik
Maaike sanne en esther feliciteren top meiden en nu maar lekker genieten tussen de kwaaltjes door.

Joke zonde dat de rdtjes zijn gekomen.

Bloemetje rustig aan doen he een hondje is leuk maar vergt ook veel energie.

Ik heb zeker zo een 15 jaar de pil geslikt voor dat wij aan een kindje begonnen   heb de eerste tijd echt nergens last van gehad alleen nu de laatste 4 maanden is mijn ong.heid erg onregelmatig soms al na 24 dagen erg vervelend. Ben nu maar met testen bezig kijken of die ons kunnen helpen.

Met het lijnen gaat het wel lekker ben nu in totaal 9 kilo kwijt het gaat langzaam maar iniedergeval eraf.

Nou meiden ik doe jullie de groeten en tot snel weer
doei doei

Hoi,

Net terug, hij heeft inderdaad wormen en ook vlooien, hij heeft vorige week ontwormingskuur gehad, maar moet er nu weer een.

ook gaf dierenarts aan dat deze hond erg moeilijk is en een grote hond
word. (hij ging bij dierenarts ook grommen en happen naar een kind dat
er liep en hem aaien wou, dit wil ik niet bij mijn broertje, ze gaf ook
aan dat het moeilijk word om bij kleine kinderen te krijgen, terwijl
labrador toch een kindervriend is, maar deze blijkbaar niet)

waardoor het moeilijk word hem op te voeden zonder ervaring, en
hondenscholen die nog vier weken dicht zijn. over twee weken moeten we
weer werken, en ik denk niet dat we het tegen dan voor mekaar krijgen.

Dus, we weten hier niet wat we willen doen.

vriend staat enigzins achter mijn gevoel dat we het niet kunnen, hier
te weinig ervaring voor hebben. Maar langs andere kant wil hij hem niet
wegdoen omdat we ervoor hebben gekozen(misschien ook wel te snel).

Maar ik ben ook weer van mening, vind mijn relatie belangrijker, en dat
je er met zijn twee achter moet staan. Een kind daar groei je in. Hoort
echt bij je. en ik heb het gevoel dat dat bij een hond niet zo is. Dus,
jullie raden het al, we zitten hier best in discussie.

Dames, ik hoop dat ik op mijn verhaal niet te veel negatieve reacties krijg.

Ik weet dat het moeilijk is, maar zonder ervaring lijkt me dit bijna
onmogelijk. met alle liefde van de wereld, hoe graag ik het ook wil.

liefs

Hallo allemaal,

MaikeSanne: ik heb vandaag monnikspeper gehaald. Welke hoeveelheid slikte jij? 3x daags? 1 of 2 pillen?? Echt smakelijk zien ze er niet uut he....

Bloemetje: van mij zal je weinig negatiefs horen. Er zijn mensen die het hebben van honden vergelijken met het hebben van kinderen. Ik deel die mening niet helemaal!! Ik heb 1000x liever een kind dan een hond. Jullie moeten doen waar jullie je prettig bij voelen. Als je nu al weinig vertrouwen in het hondje hebt, hoe zit het dan met het vertrouwen als je een baby hebt rondkruipen? Heel veel succes en sterkte met het de discussies en de beslissing!!

Joke: Verdorie!!! Fijn dat de rd-tjes zijn gekomen, maar ik had het liever anders voor je gezien!! Lijnen kan inderdaad van invloed zijn op je cyclus. Als je het googled, dan kom je het een en ander wel tegen.

Verder is alles hier okay. De eerste 2 kilo zijn er al vanaf!!
Fijn weekend allemaal!!

Terug
Bovenaan