overgewicht en zwangerworden

hallo  

Goh esther wat fijn voor je!!!!! proficiat. hopen dat nu alles goed gaat!!! ik duim voor je
Sorry voor mijn late reactie, ik zag pas later jou berichtje.

als 3x scheepsrecht is kan dat dan ook 2 x gelden??? ik ben nog steeds niet ongi... weet ook niet of ik het nog wordt.als ik donderdag nog niet ben ga ik een test doen. zal wel niet denk ik.   dus hoop ik maar dat scheepsrecht ook 2x kan gelden haha.

Ester, van harte gefeliciteerd!!! Helemaal geweldig!!! Super dat je mams zo blij is!!

Joke, ik duim voor je!!! Komen de rd-tjes altijd regelmatig?? Of juist niet??

Ik ben vanochtend bij de apotheek geweest, maar daar kon ik alleen monnikspeper op bestelling krijgen.  Ik heb het nog niet besteld omdat ik er toch meer van wil weten.
Groetjes!!

hallo

hier nog geen rd te zien. vind het nu zelf ook wel spannend aan het worden. donderdag ga ik een test doen, ga het niet eerder proberen, omdat ik mijn mannetje nu 2 dagen "niet" zie. heb nl late dienst en dan ligt hij al lekker in bed als ik thuis kom.
normaal heb ik een cyclus van 31 dagen. afgelopen cylcus was hij 29 dagen dus was het zondag. 31 dagen is vandaag. we wachten nog maar even af.

groetjes joke

hoi,

joke, hoe gaat het met je? hopelijk goed.
spannend, hopelijk test je donderdag hartstikke positief.

hier gaat het minder,
super emotioneel, ongelofelijk misselijk(maar denk buikgriep) en zit er even helemaal doorheen.
komt door de pup denk ik, hij vraagt zo ontzettend veel aandacht, en heb het daar erg moeilijk mee.
Ook kan hij nog niet alleen zitten, en ja, wat moet ie als je gaat werken(ben vandaag ziek thuis)
vrijdag heeft vriend vrij gekregen, en morgen denk ik ook thuis te zijn, donderdag, geen idee hoe dat moet.

nou dames, tot snel weer.

ha bloemtje

het is natuurlijk wel even wennen zo'n pup in huis. hij is natuurlijk extra druk nu hij nog zo klein is. maar als je er nu even wat aandacht aan schenkt heb je hem dadelijk wel naar je hand staan.  je eerste les opvoeden haha
ik zag net dat je 9-8 nod hebt. komt ook al dichterbij. misschien ben je wel gewoon zwanger! misselijk, emotioneel. het kan hé!
we zullen het wel zien. nog even een paar daagjes wachten

kop op hé meid!!

groetjes joke

het zou zomaar kunnen inderdaad.
maar ben van mezelf ook al een emotioneel type hoor, het enige vreemde is dat misselijkheid nu weg trekt. erg raar. maar geen trek om wat te eten.

ga nu ff lekker liggen, kijken wat de hond doet.

xx

ESTER!! GEFELICITEEEEEEEEERD !!!!!!!
Jaaaa...... !!!   Super zeg !!!
EN ja hoor.. streep is ee streep ! ik had ook een licht streepje maar streep is een streep hoor !
We duimen extra hard voor je dat het deze keer goed is hoor !!
SUPER MEID !!!
twee weken na mij uitgerekend.. leuk leuk !!!!

Joke... Spannend !!   K blijf voor je duimen dat de rdtjes je 9 maanden niet komen bezoeken !!!

Hier gaat het toppie Voel me eigenlijk hartstikke goed ! Zo nu en dan wat een zwaar gevoel in mn buik maar echt misselijk ben ik nog maar 2 keer geweest dus gaat goed!
Ben daardoor wel beetje ongerust, maar t zal wel goed zijn hoop ik
Nog 3 weken en dan 1e x vk en dan week erna de echo...

Nou ik ga met t eten bezig, strax weer uurtje wandelen..

Bloemetje.. meid rustig aan.. logisch dat buddy moet wennen en jullie ook
Het komt allemaal goed heeft gewoon ff tijd nodig !

xxx

hoi,

maaike sanne.
je niet ongerust maken en proberen om lekker te genieten, moeilijker gezegd dan gedaan, ik weet het, maar stress is ook niet goed voor jullie he?

hier gaat het weer wat beter, vanmorgen rond acht uur was hond echt heel erg onrustig.
maar nu weer stuk beter.
gelukkig.

tot vanavond. ik blijf lekker op de bank hangen, want het is al lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld.

liefs

Terug
Bovenaan