overgewicht en zwangerworden

Hi Meis, mijn vriend heeft waarschijnlijk de laatste week van augustus pas vakantie en anders pas begin september. Ik weet het nog niet goed. Wat ik wel weet is dat we anders woensdag al lekker naar Luxemburg gingen en veel van mijn spullen daar nog staan. Maar nu alles uitgeteld word, wat ik best wel jammer vind. Maar ach nu wat meer tijd om alles voor te bereiden. En kan ik nog aantal weken naar revalidatietherapie, dat ik het opgebouwde niet weer kwijt raak hè. En kan ik nog ff met jullie kletsen, hihih.

Vanavond verjaardag en ben echt kei moe op het moment. Vanmiddag naar oude schoolvriendin geweest. Ijsje gegeten in de stad en filmpje gehuurd. Daarna nog terug naar huis moeten rijden. Mijn mannetje maakt nu wat te eten, ik heb eigenlijk niet veel honger, maar moet iets eten van hem. Gaat het een beetje met je misselijkheid meis?

Ik probeer nog ff wat terug te leze hoe het hier gegaan is. Gelukkig morgen lekker rustig dagje, dus dan kom ik zeker nog wel ffies kletsen.

Liefs Nathalie

Hoi,
Met misselijkheid is het nu redelijk. Al kan ik echt minder eten hoor.
Hebben net patat op, voorheen kon ik makkelijk patat en drie stukken vlees op.
nu beetje patat, helft dan anders, halve loempia en een halve kroket. En zit echt overvol.
Steekjes in buik ook nog steeds, soms echt pijnlijk. maar ja, zal er wel bij horen.
Ben trouwens zo benieuwd naar reactie van mn ouders, haha, spannend hoor.
Hond gaat trouwens wat beter. hij is ongehoorzaam, maar dat is nog logisch.
maar het bijten gaat iets beter, al had ie me vanmiddag vast, maar hij doet het minder.
en heb hem zit aan kunnen leren, en na twee keer nee roepen stopt ie meestal, anders lokken we hem met speelgoed.
Dus, gaat hopelijk goede kant op.

Ben trouwens ook best moe.
Liefs.

x

Laatste week duurt nog ff. Maar eens het zover is, is het weer erg lekker denk ik?
Geniet ervan dan. Maar komt vast goed.
Liefs.

Mama van Stijn heb je al getest meis, ohhh nee maandag ga je weer testen halen of niet? Hoe voel je je?

Bloemetje, hoe gaat het met Buddy en hoe voel je je nu?

Hoe is het met de andere meiden?
Ik ga zo naar verjaardag van de vriend van mijn nichtje, maar ben erg moe.
Zal denk ik niet heell laat worden, tenzij het erg gezellig is, hihih

Liefs Nathalie

Ik ben bijgelezen en had niet gezien dat je weer had gereageerd Bloemetje
Ik vind het wel zorgwekkend dat jullie hondje zoveel bijt en gromd
En de woorden van dierenarts zou ik ook niet goed weten wat je nu moet beslissen
Hoop dat het uiteindelijk goed komt meis. Wanneer kan je naar hondenschool?
Verder weet ik ff niet meer wat ik wou vragen, hihih

Liefs Nathalie

Hoi,
Nathalie, vind het ook wel zorgwekkend, maar wil hem een kans geven, en even de hondenschool afwachten, die is over vier weken, begin september.
Vind dat in ieder geval erg spannend, heb bij aanmeldingsformulier aangegeven wat voor gedrag hij vertoond en gevraagd of ik alsjeblieft in de eerste groep terecht kom.
De 18de moeten we naar de dierenarts weer, en ga ik dit wel even aankaarten hoor.
Vragen wat zij hiervan denken.
Vandaag heeft ie me zelfs doen bloeden, ben toen zo kwaad op hem geworden, dat hij het sindsdien bij mij niet meer heeft geprobeerd, maar ja, voor hoelang heeft dat indruk gemaakt.

Weet ook niet goed wat ik hiermee aanmoet, maar we willen hem een kans geven.

Dames, net wat patat op,halve loempia en kroket, en je raad het al, het zit me zo zwaar in de weg..
Heb laatste week s avonds ook geen trek meer in eten. haha. na het avond eten.
alleen maar goed voor de lijn zullen we maar denken.

Vind het trouwens allemaal nog wel erg onwerkelijk hoor, hihi.
En erg spannend.

Liefs.

Hi Meis, kan me voorstellen dat het allemaal nog zo onwerkelijk is
Zo heb je heel veel kwaaltjes en denk je zeker te weten dat je zwanger bent en word je ongi. Dan denk je van jeetje nou laten we ff rustig aan doen, want was zo van streek en laten we ons eerst richten op buddy en ben je ineens wel zwanger, hihih.

Snap heel goed dat je hem kans wil geven, je bent toch al beetje gehecht hè. En je keek er zo naar uit. Maar tot bloedens bijten, meis kijk je uit, je bent wel zwanger hè.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje             Uitgerekend:   2 april 2009
Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 22jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:

Terug
Bovenaan