Overtijd maar test is negatief

<p>Hallo dames! </p><p>De titel zegt het al! </p><p>Ik ben overtijd en de testen blíjven negatief... herkent iemand dit en hebben jullie toen alsnog positief getest? </p><p>Mijn klachten zijn: </p><p>Moe</p><p>Extreem stemmingswisselingen(medelijden met mijn man) </p><p>Veel afschijding(doorzichtig en wat slijmerig) </p><p>Gevoelige baarmoeder </p><p>Paar dagen het gevoel gehad alsof ik ongesteld moest worden</p><p>Het idee dat me borsten ieta groter zijn</p><p>Af en toe hoofdpijn</p><p>Is er nog iemand die dit heeft of heeft gehad? </p><p>Zou het fijn vinden als er reacties op komen! Ik weet dat er een aantal net zoals ik in hetzelfde schuitje zitten dus misschien ook fijn voor hun als iemand zich hierin herkent? </p>
 
Hoeveel dagen ben je overtijd? En weet je toevallig wanneer je eisprong was? Ben je al lang gestopt met anticonceptie? 
 
Ben nu 2 dagen overtijd! 
Volgens mij heb ik mijn eisprong op 28 augustus gehad. 
Ik gebruikte geen conceptie. Hebben eventjes condooms gebruikt. Ik ben nog niet heel erg lang geleden bevallen van mijn 1e kindje maar ivm gezondheidsredenen proberen we nu weer om zwanger te worden anders kan het helaas niet meer.. 
 
Ben nu 2 dagen overtijd! 
Volgens mij heb ik mijn eisprong op 28 augustus gehad. 
Ik gebruikte geen conceptie. Hebben eventjes condooms gebruikt. Ik ben nog niet heel erg lang geleden bevallen van mijn 1e kindje maar ivm gezondheidsredenen proberen we nu weer om zwanger te worden anders kan het helaas niet meer..  
Had wel redelijk snel mijn cyclus weer terug.
 
Tsja, waarschijnlijk niet t antwoord wat je wilt horen. Maar of je hebt nog niet genoeg Hcg aangemaakt, of je bent niet zwanger en je menstruatie komt een dagje later dan gepland... :( ik zou elke 2 a 3 dagen testen. Vaker schijnt weinig zin te hebben ivm de verdubbeling van hcg
 
Heey heey,
 
ik ben nu 12 weken zwanger en ik had een test gedaan toen ik een maand zwanger was en die was negatief. 
Wacht even af en anders ga naar je huisarts die doen het dan via een bloedonderzoek.
 
Terug
Bovenaan