Overtijd maar test is negatief

Mijn telefoon werkt niet helemaal mee met uploaden maar mn beste vriendin ook even laten kijken naar de test en het is écht een streep en ik ben écht zwanger ??
Gister 2 feestjes gehad oa een bruiloft dus dat was even tactisch zijn met het eten en drinken, al ben ik geen drinker dus het viel niet op. Wel laat thuis en vroeg op voor de hobby en nu meeeega moe. Verder tot nu toe geen of weinig klachten meer, maar vrees dat dat nog komt haha. 
Knuffeltje, ik hoop voor je mee dat jij ook snel een positieve test hebt, houd je ons op de hoogte? Misschien een paar dagen wachten en dan weer testen? 
 
 
Ik ben er helemaal klaar mee. Vannacht om de paar uur er uit om te plassen. Maar geen verdere klachten voor een blaasontsteking. Gewoon normale plasjes. Uit protest zo vroeg wakker echte koffie en ik zie het resultaat wel. De test was vanmorgen ook weer negatief en daarom wil ik langs de huisarts. Al twee weken schijtmisselijk, geen honger, moe op de gekste tijden... Gaan ze maar bloedprikken wat het wel is maar hier heb ik geen zin meer in. Hoop dat de huisarts wel wat weet. Een weetikhetgriep misschien.
 
Terug
Bovenaan