Overtijd maar test is negatief

CLB spannend! Je klachten klinken wel als symptomen van een zwangerschap! Hoop voor je dat je positief test! 
Zelf kan ik het nog niet geloven... vind het toch maar een vaag streepje.. ik doe morgenochtend nog een test in de hoop dat in de loop van de dagen de test duidelijker wordt! 
 
Zeker een streepje te zien mama! 
Het kan zijn dat het streepje morgen beter is, maar dat hoeft niet persee! Ivm hcg die iedere 48 uur verdubbelt!
ga voor je duimen?
 
Mammma, snap ik. Ik zou ook nog even niet te veel hopen. Al heb ik wel vaak gehoord een streep is een streep! En die is er;)
 
Mammaaa, jij al een nog keertje getest?
 
ik heb vanochtend zon zelfde streep gekregen...! Vind het zo spannend. Heb gestest met early action. Dus het is nog een erg pril lijntje op een prille test. Ben benieuwd hoe het streepje zich vormt. Voel me in ieder geval heel blij en een beetje gespannen, want het is denk ik nog zo pril!  
 
CLB  ik heb net nog getest. Streepje knalt er niet vanaf maar zie zeker een streepje heb het idee dat hij beter te zien is als gister. Ik heb met kv 2 voor 5 getest en heb ook een digitale gedaan van etos. Alleen die gaf aan niet zwanger. Misschien dat ik daarvoor dan nog niet genoeg HCG heb ofso. Heel verwarrend in ieder geval. Zie de testen duidelijk oplopen(heb de van een paar dagen naast elkaar gelegd) 
Ik test nu gewoon dagelijks en dan zien we het wel...  ben nog steeds niet ongesteld.. bij mijn vorige zwangerschap teste ik op NOD gelijk knal positief maar blijkbaar is dat ook weer verschillend per zwangerschap. Misschien was me eisprong wel later dan gedacht... 
Afwachten maar! 
Maar hé! Super dat jij ook een streepje ziet! Gewoon blijven testen in de hoop dat de streep donker wordt. Houden we elkaar op de hoogte? 
 
CLB  ik heb net nog getest. Streepje knalt er niet vanaf maar zie zeker een streepje heb het idee dat hij beter te zien is als gister. Ik heb met kv 2 voor 5 getest en heb ook een digitale gedaan van etos. Alleen die gaf aan niet zwanger. Misschien dat ik daarvoor dan nog niet genoeg HCG heb ofso. Heel verwarrend in ieder geval. Zie de testen duidelijk oplopen(heb de van een paar dagen naast elkaar gelegd) 
Ik test nu gewoon dagelijks en dan zien we het wel...  ben nog steeds niet ongesteld.. bij mijn vorige zwangerschap teste ik op NOD gelijk knal positief maar blijkbaar is dat ook weer verschillend per zwangerschap. Misschien was me eisprong wel later dan gedacht... 
Afwachten maar! 
Maar hé! Super dat jij ook een streepje ziet! Gewoon blijven testen in de hoop dat de streep donker wordt. Houden we elkaar op de hoogte? 
 
Hoi! Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat zijn duidelijk 2 streepjes ?.
ik heb ook meteen even een vraag:
ik heb al 3 kids (1,6 en 9 jaar). Op dit moment slik ik geen pil en ben heel onregelmatig ongesteld sinds mijn bevallig van de jongste. Mijn laatste menstruatie was van 7 tot 12 augustus. Ik zou dus vorige week dinsdag weer ongesteld moeten worden. (Meestal klopt dat ongeveer wel) Maar dat is niet gebeurd. We zijn niet bezig met zwanger worden. Maar we hebben wel onveilig gevreeen. Alleen mijn man is niet in mij klaar gekomen( sorry voor de details) ik heb inmiddels al 2 testen gedaan.(Etos) Afgelopen dinsdag de 1e en vanmorgen de 2e maar beide waren negatief. Bij dr andere 3 kids voelde ik vanaf het begin heel duidelijk dat ik zwanger was nog voor ik getest had wist ik het al. Dat heb ik nu niet zo. Ik heb ook al meerdere malen gelezen dat Etos testen niet altijd even goed werken. Ik heb wel af en toe wat kramp onder in mijn buik, veel slijm verlies en hoofdpijn. Wat denken jullie hiervan? Als ik dinsdag niet ongesteld ben dan doe ik zo en zo dan nog een testje. 
 
Mama, ja ik zat ook aan een digitale test te denken, maar ben ook bang dat dit nog een andere uitslag geeft. Ik heb dus ook geen idee wanneer mijn echte NOD is.. Haha dus inderdaad elke dag even testen en hopen dat het oploopt. 
Ik zal je zeker op de hoogte houden. Dit is zo spannend en we zitten in het zelfde schuitje! 
En mama van 3, ik zou inderdaad misschien even een andere test doen over een paar dagen. Eventueel die van de Kruidvat of action? Je zou ook een early kunnen gebruiken. 
 
Terug
Bovenaan