Overtijd maar test is negatief

Ik ben inmiddels 5weken overtijd. Als dit is zw is dan zou ik nu rond de 9weken zitten. Mijn HA wilt pas wat doen na 3 gemiste menstruaties aangezien ik pas 22 ben. Ik heb 2jaar geleden een miskraam gehad (onverwachts zwanger) maar toen mijn menstruatie heel licht was een test gedaan en negatief. Daarna niet meer naar omgekeken. Toen uit eindelijk mn menstruatie helemaal uitbleef, test gedaan en toen positief. En bleek al 11 weken te zijn.. alleen helaas geen hartje meer...
Heb ook hele rare symptomen. Het gevoel dat je menstruatie er aan komt maar niks. Heeeeeeeeel moe, hoofdpijn, mijn borsten my goodie it hurts..
Maar weet dus niet of je de vk kan bellen ook als je geen positieve test heb gehad. (Voor echo te maken) 
Bij de miskraam was ik naar de gyn gegaan. Maar aangezien ik nu geen verwijzing krijg, of een formier om bloed te prikken.. is dat de enigste optie...
 
Als testen negatief zijn, ben je niet zwanger, dus krijg je ook geen echo denk ik. Er kan natuurlijk ook een andere reden zijn waardoor je niet ongesteld wordt, maar daar zal je huisarts weer naar moeten kijken.. wel een vervelende situatie zeg..
 
Nou ik heb er vanochtend toch nog wel een test tegenaan gegooid... nu zie ik zelf een heeel heeel licht streepje... of kan dit ooo gewoon t controle streepje zijn die je dan ziet? Het was een kruitvattest 2 voor 5 euro. 
Ook nog een action test gedaan maar die was wit. 
Hierbij de foto 
 
Ja het lijkt een licht streepje.. maar ik ben geen expert... misschien over 2 dagen nog eens testen? Dan zou ie donkerder moeten zijn..
 
Ik zie ook wel een streepje. Morgen nog eens testen, maar ik denk dat ik je kan feliciteren hoor Mammaaa! Wat spannend en leuk. Geniet van vandaag!
 
Ik zie ook een lichtstreepje. Gefeliciteerd! 
 
Stiekem hoop ik dat dit ook bij mij gaat gebeuren. Op basis van cervixslijm had ik gisteren Mijn NOD. Getest; negatief. Ben ook nog niet ongesteld. Volgens de app (Glow) heb ik as zondag mijn NOD, dus wie weet ga ik later nog positief testen. 
Klachten zijn in ieder geval als volgt;
- gevoelige /geïrriteerde maag
- moe
- hoofdpijn 
- steken in onderkant lies
- meer krampen
- opgeblazen buik/ obstipatie
- zin in ander voedsel als normaal
- constante honger
ben heel benieuwd wat er de komende week gaat gebeuren. Morgenvroeg ga ik in ieder geval weer testen. 
 
 
Terug
Bovenaan