Overtijd maar test is negatief

Meiden! 
Kon het niet laten om vanmiddag nog een keer te testen! De streep is nu echt duidelijk te zien! 
IK BEN ZWANGER! 
kan het nog niet geloven! Het is zo onwerkelijk! Ik denk dat ik het pas geloof als ik de eerste echo heb gehad! 
In het echt is t nog veel duidelijker maar heb niet echt een goede camera

 
 
Wat een spannend topic is dit!!
Mammaaa super, gefeliciteerd!!! Al ken ik je niet, ben heel blij voor je.
Het gekke is, ik heb exact dezelfde symptomen als jij in je begin post omschrijft en ben 2 dagen overtijd. Ook dat gevoel alsof ik ongesteld moet worden...En al 2 weken vage onverklaarbare jeuk, en na googelen is dat ook een symptoom.
Morgen ochtend ga ik een test doen...*bijt nagels* Ik wil eigenlijk al naar bed, maar ergens durf ik niet haha.
 
 
Uhhh jaa daar ben ik weer. Ik moest om 4uur al plassen, dat vond ik te vroeg dus kunnen rekken tot 5uur en toen stond ik op knappen haha!!! Met slaap in de ogen test gedaan en al vrij snel verscheen er een licht streepje! 
Toen de 5min om waren stond er een iets donkerder maar toch licht streepje ?
Ik heb een foto gemaakt maar weet niet hoe ik die moet uploaden. Heb m wel direct naar een goede collega gestuurd en mn man slaapt nog haha...hmm denk dat er van slapen niets meer komt.
 
www.mupload.nl daar kun je je fotos uploaden en dan meestal de bovenste kopieren en plakken... 
Spannend een licht  streepje! 
Ben benieuwd naar de foto! 
 
Spannend topic dames. Ik heb alle kenmerken om zwanger te zijn maar ik krijg iedere keer maar een streepje. Medisch gezien ben ik altijd al een beetje apart met sommige dingen dus hier put ik toch een beetje hoop uit...
 
Terug
Bovenaan