Overzicht ICSI/IVF

Hoi meiden,

San en Cis wat ontzettend balen voor jullie. Maar hebben jullie ondanks bloedverlies nog wel een test gedaan? Ik verloor bij de zwangerschap van mijn dochter in het begin ook wat bloed, maar heb toen een goede zwangerschap gehad verder.
Mijn testdag komt naderbij en ik wordt erg nerveus. Ik zal wel weer een dag eerder gaan testen omdat ik het niet vol houd tot vrijdag.... Dat heb ik voorgaande keren ook gedaan.

Wendy, heel veel succes donderdag met de punctie!

Bianca

Hey meiden,

Het overzichtje wordt lang en tot nu toe niet echt positieve berichten......

Het wordt tijd dat er weer eens iemand met een goed bericht komt.

Heel veel succes meiden.

Liefs Wijstje.

Hoi meiden,

Hier is het tranendal inmiddels weer weg. Het viel me allemaal toch wat zwaarder dan ik dacht!! Maar goed, nu weer verder en inderdaad even rust.
Stiekem zou ik het liefste meteen door willen, maar geestelijk gezien is het beter even te wachten. Denk ik?????

Maandag evaluatie in de kliniek. Heb een hoop vragen.

Doei meiden.

Heel veeeeeeeel succes, en dat we inderdaad maar eens wat positievere berichten mogen lezen.

Cis xxx

Mo
33
6/2 1e echo, begonnen met Decapeptyl
3e ICSI

Cis
29
even rustpauze..   Maandag evaluatie

Bianca
30
Wachtbankje, testdag 6 februari
3e ICSI

Suusjuh
25
19/2 intake gesprek
IVF/ICSI

Wendy
26
3/2 punctie
2e IVF

San
37
12/2 gesprek

Wijstje
37
30/1 begonnen Decapeptyl
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Danielle
37
Wachtbankje, testdag 13 februari
IVF

Marieke
29
Wachtbankje, testdag 14 februari
1e ICSI Dusseldorf

hey mo, lief dat je aan me denkt!!

hey was zwaar klote vandaag!! ik moet eerlijk zijn  natuurlijk, ik kan wel zeggen het viel me mee maar dat was echt niet!!! ik had gezonde spanning, helemaal niet bang omdat het de vorige keer zo was meegevallen maar nu!!! het was een ramp, zoveel pijn dat ik had en heb.... ik ben gewoon misselijk van de pijn!! ik kan bijna niet lopen....

maar het goede nieuws was dat er 18 afgekomen zijn en er waren ook 18 te zien onder loep,,,

en de zaadjes waren ook goed!!! dus al met al wel goed maar op dit moment zeg ik , het was de laatste keer!!

ik krijg zondag de terugplaasting, hopelijk gaat dat stukken beter....neem deze keer ook mijn moeder mee... vond ze een hele eer om mee te mogen...

en hopelijk is dat het ook de laatste keer!!

ik hou jullie op de hoogte!! heel veel succes meiden....

dikke kus van mij

He meiden,

Bij deze het eerste positieve resultaat: ZWANGER!!!
Het zullen de hormonen wel zijn, maar ik begin spontaan te huilen terwijl ik het zit te typen....
Ik hoop dat de volgende snel volgt.

Bianca

Terug
Bovenaan