Overzicht ICSI/IVF

hey bianca....

super zeg dat je zwanger bent..... we gunnen het je van harte meid...

en laat de traantjes maar komen, heeft allemaal lang genoeg geduurd!!!

geniet ervan meid,

ik hoop dat we allemaal snel mogen volgen....

xx wendy

Hey meiden,

@ Bianca, Yeahhhhhh!!! Eindelijk!! Ik begon al te twijfelen aan te statistieken omdat er bij niemand iets positiefs gebeurde. Wat goed dat het nu eindelijk gelukt is, spannend of het er 1 of 2 zijn. Wanneer wat je wat meer? Het geeft mij in ieder geval weer een stukje hoop.

@ Wendy, wat balen zeg dat het zo is tegengevallen. Nu maar hopen dat op een goede bevruchting en zondag zal misschien wel weer meevallen. Nu maar weer even bijtanken...

Ik ben vanmorgen voor controle geweest en ik begin vanavond met de Puregon erbij te spuiten (100 Eenheden). Donderdag moet ik weer op controle komen.

Mo

Hey Bianca,

Wat een geweldig nieuws, eindelijk weer een keer een positief bericht, dat geeft toch een beetje hoop. Wij zijn nu bezig met de 1e IVF poging.

Geniet ervan en laat de tranen maar lekker komen, geeft niks...

Liefs Wijstje

Hallo meiden,

@Bianca: gefeliciteerd, wat fantastisch voor jullie! Ik moet zelfs al huilen bij het lezen van je bericht dus dat je zelf ook moet huilen is dan meer dan logisch!! Geniet ervan en hou ons op de hoogte!!

@Marieke: Hoe voel je je nu? Nog steeds last van de hormonen?

X
Danielle

Hallo meiden,

Hier nog steeds op het wachtbankje.
Wordt helemaal gek van mezelf!
Dacht van de week stiekem te mogen hopen doordat ik me zo slecht voelde maar voel me nu kiplekker dus dat gaat ook niet op hahaha.

Bianca; super gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je?

Daniëlle; Hoe voel jij je? Ook zo gefrustreerd op het wachtbankje???? De eerste week op het wachtbankje is voorbij. Hier in ieder geval nog geen enkele tekenen van de rode duivels.

We houden elkaar op de hoogte,
Groetjes Marieke

Dag meiden,

Ik ben zwanger maar ontzettend onzeker! Ik ben al 2 keer eerder een kindje verloren na ruim 10 weken zwangerschap. Dus ondanks de blijdschap van de zwangerschap merk ik dat ik er nog niet volop van geniet. (uit zelfbescherming denk ik) Eerst maar eens de 12 weken halen... Wel ben ik al moe als ik 's morgens opsta en ga ik vaak 's middags nog even plat. Mijn hormoonlevels in het bloed waren vrijdag prima, dus de IVF poli was positief. Ik moet woensdag nog een keer bloed laten prikken, zodat ze kunnen kijken of de hormonen flink toenemen.
Ik ga er eerst morgen en overmorgen even lekker tussenuit om wat spanning kwijt te raken.

Danielle en Marieke, houden jullie het nog vol op het wachtbankje! Wat een rottijd he.
Ik hoop op goede berichten van jullie kant!

Bianca

Mo
33
12/2 2e echo, Decapeptyl + Puregon
3e ICSI

Cis
29
even rustpauze..  

Bianca
30
Zwanger!!!!
3e ICSI

Suusjuh
25
19/2 intake gesprek
IVF/ICSI

Wendy
26
Wachtbankje, 8/2 TP gehad
2e IVF

San
37
12/2 gesprek

Wijstje
37
30/1 begonnen Decapeptyl
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Danielle
37
Wachtbankje, testdag 13 februari
IVF

Marieke
29
Wachtbankje, testdag 14 februari
1e ICSI Dusseldorf

Hey meiden,

@ Depri, jeetje wat een goede score joh! Ik las dat je veel last heb van je buik, ik had dat ook zo erg. Later verdween dat weer maar helaas kwam het bij mij toen na 2 weken weer terug..Je wordt er zo onzeker van hè. Is buikpijn nu wel of juist niet goed de 1ste dagen? Kon ik het je maar vertellen. Ik zal heel erg voor je duimen!

@ Danielle en Marieke, kunnen jullie de spanning nog aan? Het is zooo slopend. Ik hoop dat jullie Bianca mogen volgen..

@Wijstje, ik las dat je nu nog steeds zit te wachten op je . Ik ben gelijk met jou begonnen aan de Decapeptyl en ben nu ook al een paar dagen de Puregon erbij aan het spuiten. Ik was na 2 dagen ongesteld. Typisch toch hoe het bij iedereen weer anders is. Heb je het nog gevraagd in het ziekenhuis? En wat zeggen ze daar? Moet je gewoon maar afwachten? Hoop maar dat ze snel komen want dit is ook niets voor je.

Mo

hey meiden ik heb gister de terugplaatsing gehad, van twee emmys, 1 was 6 cellig en 1 van 7 cellig...

nu hopen dat 1 zo sterk is om te blijven zitten.....

ik had van de de 18 eitjes 12 emmys.....

nu nog effe afwachten of er misschien nog emmys ingevroren kunnen worden...

ik duim voor jullie meiden....

gr wendy

Terug
Bovenaan