Overzicht ICSI/IVF

Hoi Mo,

Hoe is het met jou? Groeit alles lekker goed? Hoe voel je je verder?

Er is nog niks in beeld hier maar ben zo bang iedere keer als ik naar het toilet moet. Je kent het wel.
Dus ik zou zaterdag al kunnen testen? Scheelt toch weer 2 dagen wachten.
Heb trouwens jou advies nog opgevolgd over de tarwekiemolie capcules. Die ben ik ook braaf gaan gebruiken in het kader van baat het niet dan schaat het niet toch.

Liefs San

Hoihoi,
Mag ik even wat vragen? Vanaf welk moment ben je de tarwekiemcapsules gaan gebruiken? Heb hier nl nog niet eerder van gehoord.
Ik begin as dinsdag weer met decapeptyl voor onze 4e icsi poging.
Succes San met deze laatste verschrikkelijke wachtdagen....
liefs Meis

Hey meiden,

@ San, spannend hè..ik weet precies wat je bedoel. Ik zou gewoon morgenochtend een test doen als je het niet meer volhoud. Met mij gaat het goed. Het is dat ik af een echo heb en dat ik zie dat het allemaal goed zit anders zou ik het niet geloven..ik heb totaal nergens last van. Laat je het weten als je wat weet? Heel veel succes!

@ Meis, ik zou gewoon maandag een potje halen (Kruitvat) en gelijk beginnen.
Succes!! You never know...

Mo

Hoi meis,

Ik had er ook nog nooit van gehoord totdat Mo er dus over begon. Ik ben er gelijk mee begonnen dus ook tegen de tijd dat ik aan de decapeptyl moest. Ik heb ze bij het kruitvat gekocht.Mijn vriend is ze ook maar gaan slikken want als je via google leest is het voor heel veel dingen goed.

Succes met je 4e icsipoging.

Liefs,
San

Hey meiden,

@San, hoe is het nu met je? Kun je het nog een beetje volhouden daar? Als je het niet meer volhoudt, gewoon testen hoor!

@Meis, ik heb voor onze cryoterugplaatsing ook tarwekiemoliecapsules van Kruidvat gebruikt en ik ben inmiddels zwanger, geen idee of het daaraan ligt, maar ik had ook zoiets van baat het niet dan schaadt het niet......

@Mo, heb jij ook die tarwekiemolie capsules gebruikt? En gebruik je ze nu ook. Ik slik ze namelijk nog dagelijks en weet niet of dat kwaad kan nu ik zwanger ben, ik neem aan van niet, want er staat niks van op het potje.

Hier alles goed, ben de laatste paar dagen wat misselijk, maar je hoort me niet klagen, het is  vervelend, maar voor een goed doel! Volgende week vrijdag de 1e echo, ik vind het zo spannend. Hoop dat alles goed is en er tenminste 1 van de 2 embryo's is blijven zitten. Duimen jullie voor me.

Succes allemaal en San laat je even wat weten. Ik hoop zo dat je met goed nieuws komt.

Liefs Wijstje.

Hey meiden,

@ Wijstje, ik heb inderdaad de capsules gebruikt. Nadat ik wist dat ik zwanger was ben ik ermee gestopt. Mijn vriendin heeft direct het potje meegenomen want zij begon aan de 2de ICSI, dus ik was ze al kwijt haha.

@ San. Ennnnnnnnnnnn????

Mo

Hoihoi,

Kon dus gister niet meer wachten met testen en YESSSSSSSS, joehoeeee
Zwanger!!!

Heb vandaag nog maar een keer getest en ook deze gaf gelijk een plusteken.
Morgen toch ook nog even naar het zh voor een extra bevestiging.

Het is allemaal nog zo onwerkelijk en snap er nog niks van eigenlijk.

Liefs,
San

Ohhhhh San wat goed! gefeliciteerd meid! En je reactie begrijp ik heel goed, ik had het precies zo. Nu mijn broeken strakker gaan zitten begin ik er toch aan te geloven.

Nou meid geniet ervan en morgen even naar het ziekenhuis, spannend!!!

Mo

Terug
Bovenaan