ovulatie testen

Hoi bloemptje,

Afgelopen maandag weer echo gehad dag 10.Waren meerdere grotere eitjes,maar hoefde nog niet te starten met ovulatietesten.Nu morgen weer een echo (dg 14) Meestal heb ik rond dag 17 pas mijn eisprong.Dus verwacht volgende week de IUI.Vind het wel spannend.Merk wel dat ik nu minder gespannen ben.Betreft ovulatie. Eerst was het toch sommige momenten verplicht vrijen en nu hoeven we daar geen rekening mee houden en doen we het gewoon zoals het hoort (als je zin hebt)Geeft in onze relatie ook een stuk meer rust.

Hoe gaat het met jou?

liefs Suusje

Hoi bloemptje,

Afgelopen maandag weer echo gehad dag 10.Waren meerdere grotere eitjes,maar hoefde nog niet te starten met ovulatietesten.Nu morgen weer een echo (dg 14) Meestal heb ik rond dag 17 pas mijn eisprong.Dus verwacht volgende week de IUI.Vind het wel spannend.Merk wel dat ik nu minder gespannen ben.Betreft ovulatie. Eerst was het toch sommige momenten verplicht vrijen en nu hoeven we daar geen rekening mee houden en doen we het gewoon zoals het hoort (als je zin hebt)Geeft in onze relatie ook een stuk meer rust.

Hoe gaat het met jou?

liefs Suusje

Pfff net heel bericht getypt verstuurd ie het weer niet.Dus heel bericht weg.
Hebben jullie dat ook wel is?
Vond vorige forum stuk gebruikersvriendelijker.

Nou hieronder dan even een update van mij.
Afgelopen maandag naar zh geweest voor echo (dag 10) eisprong zat er nog niet aan te komen wat ook wel logisch is,want had al gezegd dat mijn cyclus later is en eisprong dan ook.
Vrijdag weer terug komen dag 14 en daarna moeten we starten met ovulatie testen en wachten op eisprong.

Hoe gaat het met jou bloemptje?

Liefs Suusje

Hoi .

Ik ben blij jullie te horen .

Suusje , toch raar he , ik heb altijd mijn eisprong
zo vroeg ,
Ik heb meestal mijn eisprong rond dag 11 of dag 12
Toch moeilijk te plannen he .

En Esk hoe gaar het met u ?
Is het goed meegevallen ?
Niet teveel pijn gehad?
Wanneer heb je de terugplaatsing?
Hoeveel plaatsen ze terug?

Veel iefs xxx

Hoi bloemptje,

Jij hebt toch ook een kortere cyclus?Dan is het niet geheel raar dat je eerder je eisprong hebt.
Je wordt altijd 14dg na eisprong ongesteld.
Mijn cyclus is langer rond 30/32 dg dus dan is mijn eisprong ook later.

Is altijd moeilijk plannen ja.Daarom vind ik het nu wel heel fijn dat we even niks hoeven te doen.Nu even wachten morgen op de echo en dan starten met ovulatietesten.Vind het eerlijk gezegd zo wel even prima.Geeft een stuk meer rust nu we eindelijk gaan starten met IUI.

x suusje

Hoi Bloemptje,

Het gaat redelijk. Ik heb op zich niet echt last van de punctie, maar wel van de verdoving. Het duurt bij mij altijd zo lang voor ik me weer fit voel na zo'n ingreep en ik heb nog wat last van navloeien.

Het is allemaal zo spannend, kan me nergens echt op concentreren. Krijg al de bibbers voor het telefoontje van morgen (dadelijk is er geen embryo uitgekomen!) of we een terugplaatsing hebben.

Over eisprongen en zo, ik heb altijd een periode van 12 tot 14 dagen na mijn eisprong. Meestal rond de 12 dagen, dus geen 14 wat men meestal zegt. Ik heb begrepen dat de periode na je ei veel "vaster" is dan de periode ervoor. Dat klopt in mijn geval ook. Mijn normale (zonder hormonen) cyclussen zijn altijd tussen de 26 en 32 dagen en dit wordt gezien als "regelmatig".

Okee, ik moet echt nog even werken vandaag...

Esk

Terug
Bovenaan