Paar vragen aan alle mama's hier...

quote: mamaLina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2005 13:52:42'));

Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.

-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

Hartelijk Dank!

Groetjes nieuwsgierige mama


Dit zijn mijn antwoorden:
-Ik ben 22 jaar.
-Ik heb 1 zoontje
-Ik werk 18 uur in een parfumerie in het centrum.
-Ik wil over niet al te lange tijd (voor hij naar de basisschool gaat) verhuizen naar koophuis in een dorp. Wanneer we dat geregeld hebben wil ik heel graag nog een kindje!
-We wonen in Tilburg, 3 kamer appartement op 1e verdieping met dakterras, ligbad in badkamer en apparte keuken.
-Mijn zoontje heet Pip
-Ik Ben 1,5 jaar getrouwd met man (zelfde leeftijd als ik)


hoi hoi ik ben 30 jaar oud
en ik heb 2 dochters een van 3 jaar en 3 maanden en eentje van bijna 7 maanden
ik ben sinds de komst van mijn oudste gestopt met werken dus das al weer bijna 3 jaar
ik ben tevrden over hoe nu de gezindsituatie is de oudste gaat ny al sinds februari dit jaar naar de pz en volgend jaar naar de basisschool   onze diepste wens is nog een deerde kindje erbij maar weet niet of dat financiel haalbaar is maar dat zien we dan wel weernu eerst genieten van onze twee meiden
wij weonen in hellevoetsluis en hebben een 1 gezinswoning die net verbouwd is badkamer /keuken   en we hebben twee katten
mijn dochters dr namen zijn de oudste heet leanne en de jongste rosalie
ik ben al 5 jaar getrouwd hij is 3 jaar ouder als ik no groetjes
 
Hoi allemaal,

Leuk om te lezen wie hier allemaal rondsnuffelt!!

Ik ben Hille, ik ben 33 jaar en ben sinds kort getrouwd met mijn grote liefde (april 2005). Ik heb twee lieve dochters van 10 en 8 jaar (uit een vorige relatie). Sinds 8 sept. dit jaar is ons gezin uitgebreid met de geboorte van onze zoon Luka (vandaag precies 9 weken). Nu zijn we dus een "groot" gezin!!
Mijn contract is niet verlengd, dus vanaf 18 nov. ben ik officieel  werkloos. Ik ga eerst lekker genieten van ons ventje en de meiden, daarna zien we wel weer (weet niet of we het financieel gaan redden). We wonen in een twee-onder-een-kap-woning met grote tuin (huurhuis). Een koopwoning zit er voorlopig niet in, maar we wonen hier geweldig (vlakbij de bossen), alleen missen we een slaapkamer. Luka slaapt voorlopig in een wiegje bij ons op de kamer.

Ik weet niet meer welke vragen er nog meer stonden, maar zo zijn jullie een beetje op de hoogte!!  

Lekker genieten allemaal van jullie kleintjes!

Groetjes, Hille
 


he hallo,

-Ik ben 24 jaar
-Ik heb een dochter van 15 weken
-Ik ben momenteel werkzoekende voor 16/21 uur.
-Ik ben heel tevreden over de gezinssiuatie. We willen graag en tweede, maar daar wachten we nog even mee.
-Ik woon in Haarlem. We wonen in een flat. grote huiskamer, hal, keuken, 3 slaapkamers en een ruime badkamer en we hebben een balkon. (2hoog zonder lift)
-Charlotte
-Ik ben getrouwd met Marijn in januari. Wij wonen samen met 3 lieve katten. We willen graag verhuizen naar regio Arnhem en zijn ook al zoekende.


Gr. Linda


 
 
 
-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....


Ik ben 24 jaar en al weer meer dan 3 jaar  getrouwd met Martijn (31). Samen hebben we een dochter, Kaylee. Ze is nu alweer 19 maanden.
Ik werk 25 uur in de week, soms 30 in een telecomshop in de stad. Woon in Arnhem.
Ik zou verder niks willen veranderen. We wonen in een redelijk ruime eengezinswoning (hoek) met fijne buren in het blok. Eerst gaan we genieten van Kaylee. Als ze een jaar of 3 is zou ik wel willen stoppen met de pil om voor een tweede te gaan. Maar dit is ook afhankelijk van de lichamelijke conditie van mijn man (hij heeft een chronische ziekte, ra) ivm medicatie waarmee hij tijdelijk moet stoppen.

Leuk om eens wat te lezen van andere moeders.

Groeten Angelique
 
Nog even een aanvulling. Kaylee gaat 2 dagen per week naar het kinderdagverblijf. Tot volle tevredenheid van ons allemaal. Zij vindt het er erg leuk. Vanavond gaat ze met alle dreumessen, peuters en naschoolse opvang sint maarten lopen. Erg leuk om mee te maken en zonde om haar te ontnemen. Al beseft ze het nog niet allemaal natuurlijk.

En 1 dag per week is ze de hele dag bij papa (zaterdag) en daar genieten ze allebei ook erg van.
 
Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.

-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....


*ik ben kristel saleh
*ik ben 27 jaar
*ik heb een 2ling van 8 maanden (12-03-05)
*op dit moment zit ik nog in de ziektewet i.v.m een pps.
*ik zou heel graag een een gezinswoning willen hebben maae helaas is onze urgentie afgewezen ik woon namelijk in een flat zonder lift en c.v en op de 3 e eteage heel lastig met een 2ling met de trappen.
*ik woon in eindhoven in een flat met 2 slaapkamer en een ruime woonkamer
*mijn kindjes heten rawan en alan
rawan is een irakeese( mijn man is irakees)  naam en alan  is een  engelse naam.
*ondanks mijn situatie met mijn pps en mijn woning ben ik toch heel gelukkig met mijn man saman en met de kleintjes.

groetjes kristel
 
-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

Hi nieuwsgierige mama,
zal ik maar als eerste reageren? :)
- ik ben net 24 geworden
- ik heb 1 dochter
- ik ben full-time huisvrouw
- op zich ben ik helemaal tevreden, ik dacht dat ik weer aan het werk wilde, was
  wat onrustig, heb weer een maand gewerkt en dat ging lichamelijk niet en het
  beviel me ook niet thuis weg te zijn.
  Verder zouden we ook wel een koophuis willen, misschien in een andere plaats.
  We hebben in de planning staan om in januari weer met de pil te stoppen. Maar
  ik ben nog een beetje aan het twijfelen, omdat ik me net sinds een maand pas
  weer echt helemaal mezelf voel.. (dochtertje is 14 mnd)
- We wonen in Veenendaal, m'n man woont daar al vanaf dat ie klein was en
  ik woon er nu zo'n 5 jaar
- We wonen groot, in een hoekhuis met 2e verdieping en grote zolder, waar we nog
  een huiskamer hebben, waar we ook roken. En we hebben een grote tuin.
- mijn dochter heet Jada en ik ben ook ruim 1,5 jaar getrouwd

groetjes Judith
 
Terug
Bovenaan