quote: mamaLina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2005 13:52:42&apos);
Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.
-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....
Hartelijk Dank!
Groetjes nieuwsgierige mama
Dit zijn mijn antwoorden:
-Ik ben 22 jaar.
-Ik heb 1 zoontje
-Ik werk 18 uur in een parfumerie in het centrum.
-Ik wil over niet al te lange tijd (voor hij naar de basisschool gaat) verhuizen naar koophuis in een dorp. Wanneer we dat geregeld hebben wil ik heel graag nog een kindje!
-We wonen in Tilburg, 3 kamer appartement op 1e verdieping met dakterras, ligbad in badkamer en apparte keuken.
-Mijn zoontje heet Pip
-Ik Ben 1,5 jaar getrouwd met man (zelfde leeftijd als ik)
hoi hoi ik ben 30 jaar oud
en ik heb 2 dochters een van 3 jaar en 3 maanden en eentje van bijna 7 maanden
ik ben sinds de komst van mijn oudste gestopt met werken dus das al weer bijna 3 jaar
ik ben tevrden over hoe nu de gezindsituatie is de oudste gaat ny al sinds februari dit jaar naar de pz en volgend jaar naar de basisschool onze diepste wens is nog een deerde kindje erbij maar weet niet of dat financiel haalbaar is maar dat zien we dan wel weernu eerst genieten van onze twee meiden
wij weonen in hellevoetsluis en hebben een 1 gezinswoning die net verbouwd is badkamer /keuken en we hebben twee katten
mijn dochters dr namen zijn de oudste heet leanne en de jongste rosalie
ik ben al 5 jaar getrouwd hij is 3 jaar ouder als ik no groetjes
Wie zin heeft mag beantwoorden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk voor meerdere mama's om van elkaar te weten.
-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....
Hartelijk Dank!
Groetjes nieuwsgierige mama
Dit zijn mijn antwoorden:
-Ik ben 22 jaar.
-Ik heb 1 zoontje
-Ik werk 18 uur in een parfumerie in het centrum.
-Ik wil over niet al te lange tijd (voor hij naar de basisschool gaat) verhuizen naar koophuis in een dorp. Wanneer we dat geregeld hebben wil ik heel graag nog een kindje!
-We wonen in Tilburg, 3 kamer appartement op 1e verdieping met dakterras, ligbad in badkamer en apparte keuken.
-Mijn zoontje heet Pip
-Ik Ben 1,5 jaar getrouwd met man (zelfde leeftijd als ik)
hoi hoi ik ben 30 jaar oud
en ik heb 2 dochters een van 3 jaar en 3 maanden en eentje van bijna 7 maanden
ik ben sinds de komst van mijn oudste gestopt met werken dus das al weer bijna 3 jaar
ik ben tevrden over hoe nu de gezindsituatie is de oudste gaat ny al sinds februari dit jaar naar de pz en volgend jaar naar de basisschool onze diepste wens is nog een deerde kindje erbij maar weet niet of dat financiel haalbaar is maar dat zien we dan wel weernu eerst genieten van onze twee meiden
wij weonen in hellevoetsluis en hebben een 1 gezinswoning die net verbouwd is badkamer /keuken en we hebben twee katten
mijn dochters dr namen zijn de oudste heet leanne en de jongste rosalie
ik ben al 5 jaar getrouwd hij is 3 jaar ouder als ik no groetjes