Hallo, onze dochter van bijna 2 krijgt nog iedere ochtend een flesje pap, soms in bed. Omdat zij ook nog wel eens erg vroeg wakker wil worden (soms tussen 5 en 6) en als we geluk hebben slaapt ze dan nog even wat langer door. Daarna als we zelf gaan ontbijten eet ze nog een boterhammetje mee, de ene keer gaat die helemaal op, en anders zit ze er voor de gezelligheid bij. Ook 's avonds voordat ze naar bed gaat krijgt ze naar behoefte nog een fles pap. Dat is ons bedritueel, lekker liggen op de bank met een boekje erbij.
Ik twijfel ook wel eens of we ermee moeten stoppen, maar verder eet en drinkt ze ook goed, snoept bijna niet en lust graag brood, fruit, vlees en aardappels. En op de dagen dat ik werk (3dgn) is het ook gewoon makkelijk, heeft ze toch een goede basis voor ze naar de creche gaat. Je kunt nu eenmaal niet alles perfect doen toch?
Ik twijfel ook wel eens of we ermee moeten stoppen, maar verder eet en drinkt ze ook goed, snoept bijna niet en lust graag brood, fruit, vlees en aardappels. En op de dagen dat ik werk (3dgn) is het ook gewoon makkelijk, heeft ze toch een goede basis voor ze naar de creche gaat. Je kunt nu eenmaal niet alles perfect doen toch?