PCOS, Clomid

@Mieltje:
Ja, gisteren heb ik de laatste pil ingenomen. Ik heb vandaag een test gedaan en je ziet een hele lichte streep. Betekend nog geen eisprong ben ook erg vroeg met testen maar kon het niet laten ?. Hoe is het met jou en de bijwerkingen?

@Rceline,
spannend, afwachten hé! Ik ben ook wel zo, heb nu al testen besteld opnieuw. Zal ze waarschijnlijk vandaag ontvangen dus morgen begin ik ook (veel te vroeg) te testen. ??
voorlopig geen bijwerkingen, ik had daarnet wel een beetje spotting. Maar heel licht en geen idee of dat het clomid gerelateerd is. Wie weet...

@Mieltje:
Fijn dat je geen last heb van de bijwerkingen!! Hahaha gelukkig ben ik niet de enige die stiekem niet kan wachten ?. Ik heb zelf geen last gehad van spotting. Alleen morgen nog 1 dag Clomid gebruiken?

@Rceline,
jep, vandaag is cyclusdag 7 en moest vanmorgen inderdaad dus het laatste pilletje nemen.
Nee, in het verleden testte ik altijd te vroeg. Ik stel het (misschien ?) nog uit tot morgen. ik moet tenslotte naar de echo dinsdag. 
is er al iets aan het veranderen bij je testjes van jou? 

@Mieltje:
Nee, ik heb nog geen nieuwe ovulatietest gedaan. Ik ben van plan morgen er weer 1 te doen. Ik ben heel benieuwd hoe t dinsdag gaat voor je! Hopelijk zijn je eitjes goed aan het groeien nu!!

@RCeline: 
Ik ben ook benieuwd! Hoe zijn je testjes? En welke testen gebruik je trouwens? Ik gebruik sensitest, vind dat prima want dan zien je die testen "oplopen", zeg maar. 
Heb gisteren en vandaag getest en voorlopig is het streepje vandaag al duidelijker donkerder, dus hopelijk is dat een positief teken, maar ik probeer er niet te enthousiast over te zijn. Ik weet dat ik moet afwachten tot morgen... maar ja, moeilijk! 

@Mieltje:
Ik gebruik de ovulatietesten van de action. Misschien idd een goed idee om de oplopende testen te gebruiken. Maakt het wat overzichtelijker en duidelijker. Volgens de action testen heb ik nog geen eisprong gehad. Heb vandaag nog niet getest maar gister was het streepje zo licht.. Succes morgen met je echo! Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben.

Hoi,
even een update na de echo: eerst zag de gynaecologe wat dikker baarmoederslijmvlies MAAR voorlopig geen groeiende eitjes te zien, jammer genoeg. 
vrijdag moet ik terug om bloed te laten prikken en opnieuw een echo. Is eigenlijk wat vroeg om dit opnieuw te doen, maar kan helaas niet anders. Want ik vertrek zondag op reis voor een weekje.
dus ja, best een beetje balen. 
Het is natuurlijk nog niet "te laat", het is pas cyclusdag 10 vandaag. Maar had wel gehoopt dat er wat was gegroeid. ?

Terug
Bovenaan