PCOS, Clomid

@Mieltje:
Het is 13 dagen na m'n eerste pil clomid slikken. Ik heb geen eisprong anders als ik clomid niet slik. Dus ik ben heel benieuwd naar deze kans!! Hoop zo dat t wel lukt als ik een eisprong heb ?. We hebben eergisteren en gisteren "geklust" dus ik hoop dat dat ook genoeg is. Heb vandaag nog geen test gedaan. Misschien toch maar 1 doen. Hoe is t met jou ovulatietesten? 

@RCeline, super! Je had voorheen geen eisprong en nu wel, das goed nieuws!
ik heb het testen wat losgelaten. Kan het toch niet echt hier op reis... hoeft ook niet echt want maandag ga ik al terug naar de echo.
We zijn ook gestart met "klussen", op doktersadvies. Omdat we de eisprong zeker niet zouden missen. 

@Mieltje:
Heb je een leuke vakantie? Ben benieuwd of je maandag een eisprong hebt gehad!! Ik kan niet wachten met testen maar durf t nog niet hahaha. Beste om toch nog een weekje te wachten.. 

@Rceline,
ja, ik zou ook nog een beetje wachten als ik jou was ? (maar ik snap wel waarom je nu al wil testen). Spannend he!
ik zie eindelijk een beetje verandering. M'n cervixslijm lijkt rekbaarder en m'n borsten voller. Maar ik durf niet te veel te hopen want de vorige keer waren die symptomen vals alarm. Afwachten!

@Mieltje:
Spannend!! Ik had een paar dagen geen last van slijm maar vandaag zag ik het weer. Helaas was het wit en niet rood. Nu hoeft dit niet meteen te betekenen dat het niet gelukt is maar als het rood was dan wist je het zeker. Hopelijk komt je eisprong. Gelukkig ben je lekker aan het ontspannen dus dan is de kans groter dan dat je gestrest bent! 

@Rceline, ja, het was een fijne vakantie. Leuk om er eens uit te zijn. Maar ik ben ook blij dat ik terug thuis ben, hoor. Ondertussen deze morgen al terug naar de echo geweest en bloed geprikt. Helaas is er geen eisprong geweest. Had een beetje gehoopt van wel, maar had het ergens wel gedacht van niet...? m'n baarmoederslijmvlies is dik, dus de clomid doet wel voor een stuk z'n werk. Maar duidelijk niet genoeg om een eitje te laten groeien.  Ik moet nu eerst een bloeding opwekken met duphostan en daarna naar clomid 100mg. ?? hoe zit het met jou, durf je al een zwangerschapstest te doen? 

@Mieltje:
Wat jammer dat de 50mg niet gewerkt heeft. Gelukkig mag je meteen starten met 100 mg! Ik ga a.s. Maandag pas een test doen dan is m'n NOD. Ik voel me verder goed dus geen idee of het gelukt is of niet ?. Hou je zeker op de hoogte! Hopelijk werkt voor jou ook de 100mg! 

@Rceline, ja, klopt. Ik durf niet te veel te hopen. Maar we zien wel!

Je hoeft helemaal nog geen symptomen te hebben, vele vrouwen hebben pas symptomen na hun NOD. Dus je weet nooit, he! Hou me op de hoogte ?

Terug
Bovenaan