PCOS, Clomid

Het risico om zagerig over te komen neem ik even, haha. 
maar ik twijfel dus ook al heel de tijd over m'n cyclus. Ik heb namelijk de dag met "bruin" bloed meegerekend, omdat ik in de namiddag al rood bloed had. In de late namiddag, weliswaar. 
Ik zit er nu uiteraard mee verveeld dat dit het probleem is dat m'n eitjes niet gegroeid zijn. Vrijdag vraag ik het sowieso, denk ik. 

@Mieltje:

Ja, snap ik dat je hoop had dat er wat eitjes gegroeid waren. Hopelijk zie je ze vrijdag wel en is je bloed uitslag ook goed. Ik wilde vandaag testen was m'n test ongeldig.. Zometeen maar opnieuw proberen en dan is kijken hoe het met mijn eisprong staat. Altijd even vragen aan de gynaecoloog. Anders ga je je thuis alleen maar afvragen of Google en dat is ook niet altijd even handig. Lekker dat je even een weekje weg gaat! Veel plezier meid!

@Rceline, spannend! Altijd hatelijk als je test ongeldig is...
ja, precies. Zal het vragen want ik zit er anders ook aan te knagen. Zal inderdaad deugd doen, eens een weekje weg. 

@Mieltje:
Vandaag toch maar de ovulatietesten van clear blue gekocht. Helaas nog steeds geen positieve test in handen gehad. Zo gek dat het nog steeds niet gelukt is.. Waar gaan jullie heen?

Ik heb 50 mg
tot nu 3 keer gehad alle keren gelukt om zwanger te worden. Helaas zijn alle 3 keren in een miskraam geëindigd. Totaaal geen bijwerkingen gehad.
nu heb ik 100 mg (2 tabletten) geslikt 
groeien mijn eitjes niet meer/ duurt te lang voor een sprong 
en dan nog met 100mg heb ik geen bijwerkingen gehad

@RCeline, wij gaan een weekje naar Gran Canaria, zal wel deugd doen.
We zitten wel een beetje in hetzelfde schuitje vrees ik, want na m'n onderzoek deze morgen blijkt ook dat ik nog niet meteen een eisprong zal hebben. Geen verandering te zien. Het advies was: afwachten en op reis het gezellig maken. Na de reis moet ik overigens terug op controle + bloedonderzoek. Het is namelijk best mogelijk dat m'n eitje nog gaat groeien de komende dagen, maar het is ook mogelijk dat het een poging doet, zeg maar, maar dat het terug daalt daarna. Ik vermoed dat ze na het volgende onderzoek wel gaan uitmaken of ik moet verhogen van dosis of niet. We zien wel...
@Gebruiker10399460, das niet fijn dat je tot 3x toe een miskraam hebt gehad! aarghh Veel sterkte! 

@Gebruiker10399460:
Wat vervelend dat je al 3 miskramen hebt gehad.. Heb je ook ovulatietesten gebruikt? Fijn dat je geen bijwerkingen hebt van de Clomid! 

@Mieltje:
Heerlijk! Even lekker op vakantie en het idd gewoon gezellig maken. Hopelijk komt je eisprong nog tijdens je vakantie. Wel fijn dat ze het echt goed gaan uitzoeken als je terug bent van je vakantie. Ik heb vanavond een ovulatietest gedaan en die is positief!! Ik ben zo benieuwd of het deze ronde gaat lukken. 

@RCeline,
ja, laat ons hopen.
super dat de test positief is! Veel succes ? welke cyclusdag is het vandaag? 
als de eisprong doorkomt, zal het eerder zijn dan zonder clomid? 

Terug
Bovenaan