PCOS en ziekte van Hashimoto

Progesteron moest boven de 20 zijn dus dit is goed zei ze! Ik heb dus een goede eisprong gehad afwachten dus... Ik kan vrijdag een test doen zo spannend!! 

Ik duim voor je! 
Ik denk ook niet dat je zwanger zijn per se meteen voelt hoor. Allez ik ben gewoon wat moe en zo wat menstruatie achtige krampen. Mijn hcg stond wel nog wat laag volgens de huisarts maar ja tis vroeg, we moeten geduldig zijn.
???

Pfff ik weet echt niet meer wat ik moet doen..
Ik heb 25 26 of 27 juli een eisprong gehad Dit was de 29e duidelijk te zien op de echo..en op 25 juli zei ze ik verwacht dat die binnen 36 uur gaat springen. 
Ik heb sinds eergisteren wat krampen in mijn buik gevoelige borsten en wat misselijk. Ik heb al 4 testen gedaan maar alleen negatief ik mocht pas vanaf gisteren testen volgens het zkh dat was NOD dag 1 maar kon het natuurlijk niet laten.. Heb maandag al een vroege detectie test gedaan en dinsdag donderdag en vandaag allen negatief.. Ik denk dus dat het niet gelukt is.. Maar ik ben nog niet ongesteld geworden.. Word echt gek van die onzekerheid..
Wat ik verder ook raar vond is dat het zkh mij een recept clomid heeft meegegeven  dat ik als ik toch ongesteld werd zelf met de clomid kan beginnen ik hoef dan ook niet meer op controle.. Stel dat er dan meerdere eicellen groeien wat dan? Dat weet je dus niet zonder controles lijkt me. Ik heb zo ie zo een verhoogde kans op een meerling aangezien mijn moeder een tweeling is en wij 4 tweelingen meer hebben aan 1 kant in de familie... 
Ik denk dat ik maandag. Maar gewoon weer even het ziekenhuis bel om te bespreken hoe nu verder? 
Wachten duurt lang.... Vind dit nog het meest spannend van alle onderzoeken bij elkaar!!
Ik moet ws nog iets meer geduld hebben normaal heb ik dat wel maar met dit ben ik er niet zo goed in merk ik! :-|
Hoe is het bij jullie dames? 

@doeterniettoe. Ik ben nog steeds op mn maandstonden aant wachten ?. Dag 85 nu... Kan ik aan de huisarts iets vragen om ze op te wekken of geeft enkel de gynaecoloog zoiets mee? Want ik moest niet meer langs komen. Nog half jaar blijven proberen en alsk dan nog niet zwanger ben moest ik meteen naar de fertiliteit gaan. 

Ja ik ben al bij de fertilliteitsarts.. Wij zijn zitten al langer in het traject waren al langer dan een jaar aan het proberen dus ben via de huisarts doorverwezen.. 
Ik zou 't echt via de gynaecoloog doen.. Heb je goede controles en alles al helemaal bij pcos en hachimoto... 

Als je menstruatie maar niet komt zou ik toch maar eens naar de gynaeco gaan. Die van mij nam dan altijd bloed af + echo. Ik heb ook 2 keer een verlengde cyclus met clomid gehad omdat mijn eisprong toch te laat was. Dat zou nu wel raar zijn als ze bij jou zeggen dat de eisprong zeker dan was. Dus laat het eens nakijken!
Ik denk dat het normaal is dat eens ze een goede cyclus opgestart hebben met clomid, je niet meer elke maand moet gaan en thuis wat mag proberen. Als de dosis niet wordt veranderd, zou je niet meteen een grote overstimulatie mogen hebben. Mijn gynaeco had alleszins gezegd eens dosis goed stond : 3m proberen, dan sperma onderzoek, da' nog ee's 3m met clomid en dan richting iui

Ow Oké.. Ja ben heel benieuwd ga morgen bellen! Sperma onderzoek hebben wij al gehad dat was allemaal goed boven gemiddeld zelfs.. Komt goed ben benieuwd wat ze morgen zeggen.. 

Terug
Bovenaan