PCOS en zwanger worden. Wie nog meer?

Hai meiden!@Simply me: oeh wat spannend!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks weet over temperaturen etc. Maar een licht positieve test is een goed teken toch! :D Ik snap je angst, duim voor je! @Yoaja: wat fijn dat je eindelijk begonnen bent! Ik hoop dat je goede resultaten krijgt met de provera.@ gebruiker: mijn eerste afspraak bij gyn was een inwendige echo, lichamelijk onderzoek, anamnese en bloedprikken. Toen doorgestuurd naar fertiliteit en daar vrijwel direct met het traject begonnen. Succes!!Ik zit inmiddels op dag 11 na laatste Duyphaston pil, nog helemaal niks aan menstruatie :( Ik moet het tot 14 dgn aankijken. Ik weet eigenlijk niet wat het gevolg is als er geen menstruatie komt...wachten wachten wachten... ;)Liefs!
 
Blijft nog even spannend. Vanmorgen wel weer hoge temperatuur, maar streepje weg ? Ik hield aan wanneer ik ongesteld zou moeten worden door 14 dagen bovenop de eisprong te tellen. Nu zag ik dat ik op dag 10 na eisprong een dip had en dit de innesteling zou moeten zijn, dus dan zou ik een week later kunnen testen en dat is vrijdag. Kan dus alsnog zijn dat ik te vroeg was... Hoop ik dan maar.. Sinds dinsdag veel misselijk en een apart soort van opgeblazen gevoel in mijn buik. Nog even afwachten maar... 
 
Moet heuuuul goed kijken voor het streepje, voelt als weg, omdat die gisteren wat aanweziger was en meteen zichtbaar. Nu practice niet te zien. Gewoon goede moed houden @positief proberen blijven
 
@ Simply me wat spannend! Positief is positief maar ik begrijp je angst. De symptomen zijn goed heb je met dezelfde test getest? Zeker goede moed houden en positief blijven!
@ Myrage ja dat hoop ik ook. Pff wat duurt dat lang .. hopelijk word je snel ongesteld, hebben ze niet gezegd wat het gevolg is als je geen menstruatie krijgt van de duyhaston?
 
 
Hi Yoaja en de rest! 
Gister bij de kliniek geweest inwendige echo gehad m’n eisprong was al gehad.... ( heb ik dit keer ook goed gevoeld ) die middag thuis een test gedaan... en ja hoor! Licht positief! Helemaal blij! Ondanks m’n pcos!!!! 
Zou eind Juli terug komen om dus clomid te gebruiken... vandaag met de Kruidvat testen getest en ook die geeft al duidelijk een streep aan! Zo blij, maar ben zo bang. Dat ook dit weer niet goed zal gaan en zou eindigen in een miskraam... vorige met 6/7 weken helaas! :-( probeer positief te blijven maar is zo lastig!
liefs Demi
 
@ Demi wauw dat zijn nog eens leuke berichten! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd heb je enig idee hoever je nu bent ?
Fijn dat de test van Kruidvat een duidelijke streep aangeeft. Positief blijven denken ik duim voor je dat alles goed gaat het is je zo gegund ??
 
Hi Yoaja! 
Ja super tof en zo onwerkelijk ook erg bang! Ik ben vandaag 4+1 week zwanger al vind ik het raar want je moet vanuit gaan vanaf de eerste dag van de menstruatie dat was 11 Juni en dan zou ik 5+1 week zijn maargoed....haha! 
Met de Clear blue 8 Juli gedaan en die geeft 2-3 weken aan. Super spannend. M’n testen zijn super donker nu allemaal als ik een test doe. Dus dat is ook fijn! 
Hoe is het nu met jou?? 
 
Helaas is het bij weer geëindigd in een vm.. Aa gezien dit nu de 3e x is, wil de gynaecoloog dat we een bloedonderzoek beide gaan doen en word ons bloed naar de clinicus geneticus opgestuurd. Eerst wachten op een afspraak bij de gyn en dan bloedonderzoek @afwachten wat eruit komt
Fijn om te lezen dat bij jullie het goed is gegaan en zwanger zijn
 
Terug
Bovenaan