PCOS en zwanger worden. Wie nog meer?

Hoi Simply Me en alle anderen!
Hier gaat op dit moment alles goed, bijna 14 weken zwanger en vandaag nog even onze kleine uk mogen bekijken en voor het eerst het hartje horen kloppen.
Op een wat lage bloeddruk na verder geen kwalen.
Ik hoop dat het met een ieder van jullie ook goed gaat.
Hele fijne avond gewenst! 
Groetjes Siska?
 
Hi simpleme en alle anderen! Hier gaat het goed gestopt met bloeden en testen zijn negatief. Als het goed is gister zelfs weer cervixslijm gezien weet niet of dat überhaupt al kan maar toch echt waar ook gemeenschap gehad met mijn vriend. Verder is het afwachten. Heb met mezelf afgesproken deze maand rustig aandoen en vanaf juli weer naar de gynecoloog en toch vragen om clomid en echo’s wanneer de eitjes springen etc. Toch wel worden doorverwezen.....dus we zullen zien!Hoe gaat het verder met jullie? Liefs Demi
 
Hier ook PCOS. Alhoewel de artsen het niet letterlijk uitspreken, veel blaasjes op de eierstokken.
nu al 2jr bezig en nu bezig met eerst iui.
Vandaag 1e FM gehad en 1 eitje te zien van 10mm de rest kleintjes.
Spannend hoe het zal gaan!
 
Hallo lieve dames, 
@ Simply Me hoe gaat het met je? 
@ Siskabo wat fijn dat alles goed is en wat een heerlijk gevoel dat je het hartje hebt horen kloppen wat een opluchting!
@ Demi spannend allemaal afwachten dus, misschien beginnen we dan wel tegelijk aan de clomid ik start ook in juli.
vandaag besloten om na mijn vakantie te starten met menstruatie opwekkers omdat er na de mk nogsteeds geen menstruatie heeft plaats gevonden en vervolgens starten met de clomid spannend allemaal ik hoop dat het aanslaat en ik daadwerkelijk een eisprong krijg. 
 
Hi Yoaja! 
Hier gaat het goed echt ongesteld geweest na de miskraam en heftig ook! Echt wel 8 dagen volop gebloed als het niet meer was.... 
Nu met ovulatie testen maar daar word ik weer niet wijze van. Zo onduidelijk komt nooit een duidelijke streep bij mij! 
Dus hopelijk in juli beginnen met clomid! We zullen zien. 
Spannend he? 
 
Terug
Bovenaan