PCOS en zwanger worden. Wie nog meer?

Hii meiden! 
Ook bij mij is het in september 2017 vast gesteld dat ik PCOS heb. 
Vanaf morgen begin ik met ronde 3 clomid 100mg. 
Met volle hoop en moed hoop ik dat het dit keer raak is. 
Heel veel succes iedereen!
 
Hai!
Hier ook PCOS.aantal van jullie in andere topics ook al gespot ?
Sinds maandag voor het eerst gestart met duphaston voor 5 dagen, en zodra er een menstruatie start, 5 dgn 50 mg clomid slikken. Ik hoor veel verschillende verhalen, dus ben erg benieuwd hoe ik er op zal reageren. 
Ik hoop op allemaal positieve testen hier! ?
 
Groetjes, Myra
 
Hè Demi,
wat fijn dat je gewoon ongesteld bent geworden na je miskraam maar wat heftig zeg 8 dagen! 
Die ovulatie testen is echt weg gegooid geld ik heb precies hetzelfde nooit een duidelijke streep op de testen. 
Ja 2 juli moet ik weer naar de gynaecoloog om te starten met clomid. Als de menstruatie opgewekt is.. Zeker spannend allemaal hou me op de hoogte! 
@ Selin wat spannend hopelijk is het 3 x scheepsrecht voor jou! 
@ Myrage heb je al een menstruatie gekregen met behulp van de duphaston ? Ja ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat zijn hou me op de hoogte.
 
 Dat juli 2018 ons maar veel positieve testen mag brengen ??
 
Hai Yoaja,
Vrijdag de laatste duphaston geslikt, nog niet ongesteld. Gyn heeft ook niet gezegd Hoelang dit duurt, maar als ergens tussen 3 dgn en 3 wkn? Ik wacht t af, met ondertussen de ergste menstruatie klachten ever! ? Ik hou me maar voor dat t voor een goed doel is ??
 
Jouw menstruatie gaat ook opgewekt worden? Ook met duphaston? Hoop dat t werkt!
en idd, laat juli maar een mooie maand voor ons worden ;)
 
Hee Myrage,
Oke spannend inmiddels al ongesteld geworden? Afwachten dus.. Ooe heftig ja het is voor een heel goed doel! 
mijn menstruatie word ook opgewekt as maandag weer naar de gyn om vervolgens te beslissen welke menstruatie opwekkers en daarna clomid te gaan slikken ben benieuwd. 
 
Hoi allemaal,
Ik heb vorige week mijn eerste afspraak bij de gyneacoloog ivm zeer onregelmatige cyclus. In oktober ben ik gestopt met de pil en heb 3 keer een menstruatie gehad. 1 na 5 weken 1 na 6 weken 1 van 13 weken en nu zit ik alweer op 10 weken en nogsteeds niet ongsteld. Ik ben doorverwezen door mijn nefroloog ivm nierziekte. Ze denken aan pcos dus zeker weten doe ik het niet. Wel heeft mijn zus ook pcos. Wat moet ik mij voorstellen bij de eerste afspraak daar? Gaan ze al iets doen of is het puur intake?
 
 
Hallo dames,
hoe is het met iedereen?
@ gebruiker 10055492 voornamelijk intake denk ik. Waarschijnlijk gaan ze bloedafnemen om de schildklier en andere dingen uit te kunnen sluiten. Ik zou wel duidelijk zijn in wat je wil want als het echt pcos is zul je toch medicatie moeten krijgen gezien je laatste menstruatie. 
Even een update van mijn kant vandaag eindelijk provera gekregen voor de komende 10 dagen om vervolgens te starten met clomid laat het allemaal maar op me af komen!
 
Goedemorgen, 
Ik heb vanmorgen een lichte positieve test, maar mijn temperatuur is wat gedaald ?
Ik ben gaan testen, omdat ik overtijd ben, maar maak mij nu wel zorgen. Hoop niet dat ik weer een miskraam krijg @bang
 
Terug
Bovenaan