PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Heefteenwens

New member
<p>Hoi meiden, hier een groep vanuit de forum zwanger worden; PCOS, Letrozol. <br /><br /></p><p>Zelf ben ik vandaag 6 weken in verwachting. 19 maart mijn eerste echo! <br /><br />Weinig zwangerschap kwaaltjes, dit maakt me wel iets of wat zorgen. lichte vorm van gevoelige borsten, ben sneller vol met het eten en vaker plassen. <br /><br /></p><p>Hoe is het met jullie? </p>
 
@Heefteenwens, thnx. Heel leuk initiatief ? Maak je geen zorgen, sommige hebben nu eenmaal minder last van kwaaltjes. Ik klop het alleen maar af dat ik niet ziek, zwak, misselijk ben ? Vrijdaf mijn eerste echo op 7.1 en 16 maart bij de verloskundige op 8.5. Benieuwd of mijn berekening klopt of dat ik iets voor of achteruit word gezet ?
 
Vandaag ben ik 6 weken in mijn eigen berekening. 
19 maart mijn eerste echo. In mijn ziekenhuis doen ze het pas vanaf 8 weken. Dan zal ik 8.2 weken zijn. 


Ik heb de verloskundige practijk gebeld, ik moet eerst de echo in het ziekenhuis afwachten voor ik me kan inschrijven en echo kan plannen. 

Ik wacht nog even in spanning af..
 
Leuk om hier verder te praten! Vind het bijzonder dat ik hier nu ook bij aan kan sluiten :) Ik ben vandaag (of morgen) 4 weken, ik reken vanaf mijn ovulatie omdat mijn cyclus eigenlijk 18 januari al is begonnen, maar sindsdien nog opgehoogd qua dosis dus de eisprong was pas 2 weken geleden! 23 maart eerste echo, dan zou ik net geen 7 weken zijn. Heb gevraagd of het bij de echoscopiste waarvan ik de vorige keer het goede nieuws kreeg dat er mooie follikel klaar zat, vind haar erg fijn dus ben wel blij dat de echo bij haar gepland kon worden
 
Oh en bij mij kijken ze bij de eerste echo in het ziekenhuis of ik daarna verder kan bij de verloskundige
 
Fijn initiatief ?!
Ik heb ondertussen in mijn 5de week en heb ook op 19 maart mijn eerste echo staan. Dan ben ik ook een week of 8 ver normaal gezien.
Ik heb wel wat last van kwaaltjes ? wat ervoor zorgt dat ik vaak afgeleid ben op het werk.
Ik heb nog steeds best vaak last van buikpijn. Ik vermoed dat dit dan bandenpijn is. Verder erg vermoeid. ‘s Morgens is het moeilijk om uit mijn bed te komen. Ik heb constant dorst waardoor ik dus veel drink en ook veel moet plassen. Ook ‘s nachts word ik vaak wakker van de dorst dus ik heb nu standaard water naast mijn bed staan. Ik moet ook elke nacht minstens 1x opstaan om te gaan plassen, wat ik vroeger nooit had. Verder vaak honger maar weinig eetlust. Misselijk gelukkig niet maar wel wat last van mijn darmen ?. En slecht en onrustig slapen, al is dit deze week precies al wat minder gelukkig. En af en toe bij te snel rechtstaan of te brute bewegingen met mijn hoofd momenten van duizeligheid.
 
Zo geweldig om jullie succesverhalen te lezen. Stiekem ben ik wel jaloers op jullie echo's op 7 weken want bij mij doen ze het ook pas op 8 weken. Als je dan niet echt de specifieke zwangerschapskwalen hebt, vraag ik mij soms toch af of het allemaal wel echt is, zeker omdat je het nieuws ook nog niet echt met anderen kan delen:D 
Dus toch ook wel weer wat geduld oefenen die eerste echo, zo spannend! 
Qua kwaaltjes kom ik heel hard overeen met Mateke: die dorst is echt om zot van te worden. Hopelijk betert dat nog. 
Wel fijn dat de meesten niet echt last hebben van kwaaltjes. Hopelijk blijven we gespaard omdat we onze bijwerkingen van de letrozole al genoeg hebben moeten ondergaan ☺️
 
Hi meiden! Wat fijn dit! En wat was het een vrichtbare maand in de pcos letrozol groep! Zoo spannend allemaal!

_@bloem wat fijn dat het met het pompje zo snel is gelukt!!

Ik heb mijn eerste echo 17 maart bij 7 weken. Ik vind het bloedspannend. Heb buiten slecht slapen en vaak wakker zijn geen klachten en soms heb ik daar wel schik van gezien mn miskraam in december met 6 weken.

 
Terug
Bovenaan