PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@xxlara ben echt benieuwd naar je echo vrijdag! Jij bent de eerste van het clubje met een echo geloof ik! Heel veel succes! Hou je ons op de hoogte?

@ Stephanie: begrijpelijk dat die 6 weken grens nu een lastige is. Hopelijk heb je wat afleiding in de dag en kan je bij een echo snel wat gerustgesteld worden.
@ Lara zal inderdaad de eerste met een echo zijn precies. Dat is toch ook je eerste zwangerschap als ik me goed herinner he? 

Klopt meiden, ik zal de eerste zijn in het groepje en dit is ook mijn eerste zwangerschap. Zo spannend! Kijk echt uit naar morgen? het is gewoon echt bizar hoeveel er in februari ineens zwanger zijn geworden in het forum! ? 

@stephanie Fijn dat je ook weer mee aansluit ?. En vruchtbare maand inderdaad! Ik duim nog steeds mee voor een succes deze keer bij jou!

@Lara ooh wat fijn dat je deze week je echo hebt! Ik ben zo benieuwd! Ik kan ook al niet wachten op de mijne ?. Die 2 weken lijken weer zo lang ?.

@Mateke ik vond deze afgelopen 3 weken langer duren dan het bekende wachtbankje? Ik ben ook benieuwd of mijn berekening exact klopt met hoe ver ik nu ben of dat ik voor of achteruit word gezet. Ik heb 16 maart ook een eerste echo bij de verloskundige op 8.5wk

Wat een gezellig clubje hebben hier! Maand Februari!??
Ik voel me erg onzeker, weinig kwaaltjes en duurt nog 2 weken en 1 dag tot de echo.. ? Ik probeer de relax modus te vinden! 

@Lara dit is inderdaad nog erger dan het wachtbankje ?. En dan nog dat zwijgen tegen iedereen! Lastig ?.

@heefteenwens ik snap dat je je onzeker voelt als je niks specifiek voelt. Hopelijk heb je over 2 weken gewoon een goede echo ?

Mateke; Dat stil houden, verschrikkelijk! Het ligt echt op het puntje van je tong steeds! Nog ff volhouden, weekje of 4. Als alles een beetje mee zit wil ik het paas weekend het gaan vertellen. Dan ben ik 10+ zwanger. 

Terug
Bovenaan