@heefteenwens Bij ons zijn onze ouders al op de hoogte. Na de eerste echo willen de onze broers en zussen ook op de hoogte brengen. De rest komt dan wanneer ik 12 weken ben. Het was wel al bijna uitgekomen bij ons in de familie ?. Het begint hier meer en meer op een soap te lijken soms ?. Mijn broer was ook al op de hoogte. Hij woont nog thuis en op het moment dat we het aan mijn ouders aan het vertellen waren, kwam hij ook binnen. Dus ja. Maar goed, op het hart gedrukt dat hij niks mocht zeggen en alles ok. Maandag had hij mijn neef gezien en die kwam plots naar hem van ‘aaah, proficiat, nonkeltje, met uw zus haar zwangerschap!’ Mijn broer schrok en reageerde snel van ‘hoe weet jij dat? Jij kan dat niet weten. Zelfs de zussen zijn nog niet op de hoogte.’ Blijkt dat mijn grootmoeder zich van naam had vergist ?. Mijn nicht was net gaan vertellen dat ze zwanger was bij haar en toen had ze per ongeluk tegen mijn neef mijn naam gezegd ipv haar naam, hoewel mijn grootmoeder ook echt nog van niks weet, dus puur toeval. Maar goed, mijn oom en tante en hun 3 zonen waren dus op de hoogte ondertussen. Mijn moeder had dan meteen mijn oom opgebeld om hem op het hart te drukken zeker niks door te vertellen aangezien het nog zo pril is. Gisteren was mijn moeder die hele affaire even komen melden hier. Weer typisch dat zo’n dingen bij ons gebeuren ?. Nu maar hopen dat het niet verder uitlekt ?. Ik heb nogal een grote familie met een hoop ooms, tantes, neven en nichten aan beide kanten dus het zou toch fijn zijn als we dit nieuwtje zelf kunnen verkondigen en dat het niet de geruchtenmolen ingaat die langs mijn vaders kant wel heel goed zijn werk doet met momenten ?