PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@heefteenwens Bij ons zijn onze ouders al op de hoogte. Na de eerste echo willen de onze broers en zussen ook op de hoogte brengen. De rest komt dan wanneer ik 12 weken ben. Het was wel al bijna uitgekomen bij ons in de familie ?. Het begint hier meer en meer op een soap te lijken soms ?. Mijn broer was ook al op de hoogte. Hij woont nog thuis en op het moment dat we het aan mijn ouders aan het vertellen waren, kwam hij ook binnen. Dus ja. Maar goed, op het hart gedrukt dat hij niks mocht zeggen en alles ok. Maandag had hij mijn neef gezien en die kwam plots naar hem van ‘aaah, proficiat, nonkeltje, met uw zus haar zwangerschap!’ Mijn broer schrok en reageerde snel van ‘hoe weet jij dat? Jij kan dat niet weten. Zelfs de zussen zijn nog niet op de hoogte.’ Blijkt dat mijn grootmoeder zich van naam had vergist ?‍♀️. Mijn nicht was net gaan vertellen dat ze zwanger was bij haar en toen had ze per ongeluk tegen mijn neef mijn naam gezegd ipv haar naam, hoewel mijn grootmoeder ook echt nog van niks weet, dus puur toeval. Maar goed, mijn oom en tante en hun 3 zonen waren dus op de hoogte ondertussen. Mijn moeder had dan meteen mijn oom opgebeld om hem op het hart te drukken zeker niks door te vertellen aangezien het nog zo pril is. Gisteren was mijn moeder die hele affaire even komen melden hier. Weer typisch dat zo’n dingen bij ons gebeuren ?. Nu maar hopen dat het niet verder uitlekt ?. Ik heb nogal een grote familie met een hoop ooms, tantes, neven en nichten aan beide kanten dus het zou toch fijn zijn als we dit nieuwtje zelf kunnen verkondigen en dat het niet de geruchtenmolen ingaat die langs mijn vaders kant wel heel goed zijn werk doet met momenten ?

Wauw mateke, wat een verhalen bij jou telkens:D Ik snap wel dat je het al hebt verteld (al heb ik het zelf nog niet gedaan). Zoooo moeilijk om te zwijgen. Vooral na de eerste echo ga ik het niet meer kunnen inhouden denk ik. Ik heb zelfs ook al naar orginele manieren gezocht om het op een "paasmanier" te kunnen vertellen aan de ouders haha.
Wij gaan het na de eerste echo (als alles goed is) op zo'n 8.5 weken vertellen aan de ouders en twee heel close vrienden. De rest volgt dan na 12 weken normaal.

@celine Haha ja ? ik had het liever zonder zotte verhalen allemaal gehad, maar dat is nu eenmaal the story of my life vrees is ?. Is al jaren zo aan de gang ?. Ben benieuwd welke originele manier je uiteindelijk zal bedenken ?. Hier is het ook brainstorm over hoe we het gaan verkondigen ?

@Mateke haha, wauw :p 
Ik had vandaag wat bloedverlies, heel klein beetje, kan er bij horen, maar maakt me wel onzeker. Zeker omdat de vroege testen van de action nog negatief zijn, aan de andere kant ook nog niet ongesteld verder op dat mini beetje na, dus we gaan het zien. 
Ooooh en Lara, zo spannend voor morgen!! Ik duim voor je, geniet er van!! :D Het is jullie gegund!
Echt toevallig inderdaad dat we ineens met zoveel zijn van de pcos groep met positieve testen, wat leuk :)

@Bloem, ga je morgen nog een test doen? Morgen zou die wel positief moeten zijn want je HCG verdubbeld heel snel. 

Thnx meiden, ik houd jullie op de hoogte van de echo ?? Eind vd dag heb ik de echo pas. 

@Lara ja morgenochtend nog maar eens testen inderdaad, ben in ieder geval nog steeds niet echt ongesteld, dus we proberen nog maar een beetje hoop te houden! Succes nog met wachten morgen!!

@bloem wat vervelend en die onzekerheid!
Ik heb ook nog helemaal nergens last van naast het feit dat ik gewoon ronduit k*t slaap en daardoor overdag niet te genieten ben en emo haha. Maar verder ook niks aan klachten. Soms betwijfel ik of de garnaal nog wel in leven is maarja je kunt er hoe dan ook toch niks aan veranderen en je moet je er toch maar bij neerleggen. Mijn moeder zegt altijd jij denkt dat je zorgen beginnen bij zwanger worden maar de echte zorgen beginnen pas als je zwanger bent. Ik heb het nog niemand verteld naast mn beste vriendin ben ergens toch te bang weer een miskraam re krijgen en dan is iedereen al enthousiast terwijl ik zelf nog niet blij kan zijn. Soms ligt het wel op het puntje van mijn tong hoor. Wij hebben waarschijnlijk een ander huur huis een nieuwbouw eengezinswoning en we wonen nu in een nieuwbouw appartement wat met het oog op de toekomst best wel krap is. De huur van het nieuwe huis is best een stukkie hoger en mn moeder loopt zich dus de heletijd druk te maken of we het wel kunnen opbrengen al dat geld want wat nou als je onverhoopt toch zwanger bent? (Ik heb dat alleen allemaal doorberekend) en dan blijft ze maar doorzeuren en dan wil ik soms echt iitschreeuwen maar MAM IK BEN ZWANGER EN HET IS TE KRAP HIER VOOR EEN BABY! hahaha?? toch nog maar even afwachten..

Zijn er andere meiden die ook niet zoveel symptomen hebben?

Stephanie; Ik had de eerste week een opgeblazen gevoel en slecht slapen. Daarnaast vollere borsten. Momenteel lijken mijn borsten minder vol en ligt gevoelig. Sinds een weekje ligt vermoeid maar niet dat ik niks kan en nergens geen energie voor heb. 
Hier dus ook een flinke twijfel.
Momenteel 6.2 in verwachting. Over 2 weken de echo! 
Soms denk ik echt, zal ik nog een zwangerschap test doen... maar heeft dat zin? 

Terug
Bovenaan