PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Hey MilouP,

Toevallig dacht ik, ik log eens in op dit forum. Wij kennen elkaar van eerdere berichtjes. Ik herken je naam! Leuk om je hier weer te zien!

Hoi allemaal,

Ik heb even geen tijd om alles bij te lezen en om op iedereen te reageren want wij hebben onze handjes wel vol haha Even een snelle update. 25 oktober ben ik met 37 weken bevallen van onze tweeling! Na een nachtje mochten we al lekker naar huis. De eerste dagen in combinatie met een peuter van 2,5 waren intens, maar ook zij heeft nu haar draai echt wel gevonden! De tweeling doet het harstikke goed, zijn klein maar nu wel boven geboortegewicht en de groei zit erin. Ook voel ik me gelukkig weer helemaal goed (kreeg natuurlijk net na de bevalling een beginnende longontsteking waarvoor antibiotica) maar dat is nu over.

Heel bizar ook hoe snel de bevalling is gegaan maar kijk er zo fijn op terug! Van beide kindjes natuurlijk bevallen waar 10 minuten tussen zat. Ik werd donderdagavond ingeleid met een balonnetje die er 's nachts uitviel zonder krampen etc. Om 09:00 had ik mijn eerste wee en om 11:00 2 baby's rijker!

Hopelijk gaat met jullie ook alles goed <3

Terug
Bovenaan