• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@XBo fijn dat het allemaal goed gaat, inderdaad hopen dat je je goed blijft voelen, kan me voorstellen dat het eind straks pittig is met 2 baby's! Ik voel me verder redelijk, we wonen momenteel in een woonunit omdat ons huis nog gebouwd wordt dus het is een beetje aanpassen maar dat komt wel goed. Moet zeggen dat ik veel minder stress heb over dat alles klaar moet zijn dan bij de 1e, zoveel heeft een baby eigenlijk niet nodig haha.

@Mateke fijn dat ze het zo goed doet op school. Nog even volhouden dan tot de zomervakantie! Hopelijk straks wat meer gewend allemaal zodat het wat makkelijker gaat!

@XxLara we hebben al een jongetje, en de 2e is ook weer een jongetje! Aah ideaal dat jullie daar zelf woningen hebben, lekker om er dan zo even tussenuit te kunnen en dat je vriend ook daar gewoon zijn werk kan doen. Heerlijk dat jij je daar kan focussen op de woningen en op de kindjes!
 
@XxLara ik snap je volledig. Als de middagdutjes gelijk uitkomen is dat heerlijk maar anders is het inderdaad het ene kind erin en het andere er weer uit. Ik vind 2 kinderen best veel kinderen, haha. Nora doet sinds kort regelmatig geen middagslaapje meer dus dat is ook best een aanpassing. De grootste uitdaging op een dag vind ik vaak om het avondeten op tijd op tafel te krijgen. Zeker als 1 van de 2 of beiden een lastige dag hebben.

@Bloem- ik hoop op een iets eenvoudigere en efficiëntere ochtendroutine tegen de start van het nieuwe schooljaar. Maar nu eerst wat rustigere ochtenden en wat vertragen tijdens de zomervakantie. Zal in ieder geval al deugd doen!
 
@XBo fijn dat het allemaal goed gaat, inderdaad hopen dat je je goed blijft voelen, kan me voorstellen dat het eind straks pittig is met 2 baby's! Ik voel me verder redelijk, we wonen momenteel in een woonunit omdat ons huis nog gebouwd wordt dus het is een beetje aanpassen maar dat komt wel goed. Moet zeggen dat ik veel minder stress heb over dat alles klaar moet zijn dan bij de 1e, zoveel heeft een baby eigenlijk niet nodig haha.
Gewoon heel veel liefde geven en dan is alles goed! Babys genieten van liefde en geven dan ook ontzettend veel liefde terug.

Ik spreek uit ervaring trouwens
 
@Mateke kan me dat wel voorstellen hoor, van 1 naar 2 lijkt me sowieso wel even schakelen. Je krijgt toch weer andere routines en toch nog minder rust dan voorheen. Fijn dat Nora het zo goed doet op school! En geniet van je welverdiende vakantie.

@XxLara ja we zijn aan het idee gewend hoor. Al overvalt het gevoel me soms wel van help, kunnen we dit wel, komt het wel goed, en soms stiekem zelfs van wil ik dit wel en is het niet teveel? Maar gelukkig kunnen we die gedachtes ook relativeren. Het zal echt even pittig worden maar wie weet staan we versteld van hoe het ook kan gaan. En wast heerlijk zeg, die huizen op Curacao!

@Bloem- haha, ja dat is bij een 2e toch anders dan bij een eerste he! Je staat er wel wat relaxter in allemaal. Wanneer is de planning dat jullie huis klaar is?
 
Terug
Bovenaan