@Mateke & xxlara Haha nee kennen elkaar niet, een aantal hebben ooit instagram gedeeld hier op oudersvannu volgens mij nog in het ‘zwanger worden’ forum?
We weten wel zeker dat we een 2e willen, alleen niet goed wanneer, dus tot nu toe stellen we het uit (of vooral ik). Ons zoontje is een heel makkelijk en lief kind, altijd vrolijk en nieuwsgierig, als hij een keer huilt is t ook echt mis (als in toen ik hem 1 keer niet binnen een paar minuten getroost kreeg had ie iets gebroken, inmiddels is dat gelukkig weer beter). Maar hij heeft ook heeeeel veel energie, op de bank zitten of op schoot of tekenen/knutselen/boekje lezen samen is er nogsteeds echt helemaal niet bij. En hij sliep ook pas door toen hij al ruim 1,5 was. Ik heb sinds hij er is heeel veel migraine, mede door de gebroken nachten, wat het gewoon heel pittig maakt. Ik heb op de dag van de bevalling 5 aanvallen gehad, zat na een paar dagen bij de neuroloog omdat ik ook uitvalsverschijnselen kreeg, en heb het toen heel lang dagelijks of meermaals per week gehad. Uiteindelijk nam dat af naar eens in de 2-3 weken. En nu hij eindelijk doorslaapt al een paar maanden niet meer gehad. Hier kijk ik gewoon echt niet naar uit, want dat gaat heel waarschijnlijk weer gebeuren. En met 1 kind kan ik nog slapen als hij slaapt, wat ik vaak nodig heb om de aanvallen een beetje te drukken, maar ook om gewoon niet meer scheel te kijken van vermoeidheid.. dat gaat ‘m met 2 niet meer worden natuurlijk. het wordt nu dus eindelijk makkelijker, door mn migraine die dus onder controle is, en doordat hij wat meer zelfstandig kan waardoor een dag minder vermoeiend is.. nouja is er in zo’n situatie ooit een goed moment voor een 2e zegmaar
Thanks voor jullie eerlijkheid! Ik heb ook niet de illusie dat het niet nog veel zwaarder wordt, daar zit mijn terughoudendheid ook in..
Wat heftig, je kleine in het ziekenhuis Mateke! En wat sneu dat ze nog zo’n last heeft van haar longetjes… gaan we nu ook nog een heftig seizoen in.. maar hopelijk neemt ze inderdaad snel niet meer alles mee naar huis!