PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@XBo sinds 2 nachten slaapt Ellie weer door ipv iedere 4 uur weer wakker te worden. Dus nu hopelijk op onze positieven komen.
En waaauuwww!! Een tweeling! Proficiat en sterkte misschien ook, haha? Wordt wel stevig, van 1 naar 3 plots. Zie je het wat zitten? Weinig keuze natuurlijk maar zal toch wel echt even schrikken geweest zijn. Ik vind het wel geweldig nieuws! Ik heb zelf ook een tweelingzus en heeeeerlijk is dat. Zo’n tweelingband is toch net iets anders dan een gewone broers- of zussenband. Heel veel succes en ik duim mee voor een fijne zwangerschap!
 
@XBo, woow en waauww haha. Van 1 naar 3 lijkt me inderdaad ook wel echt heftig. Kan me voorstellen dat je echt wel moest schrikken. Hoe oud is je andere kindje als de twins geboren worden? Heb je inmiddels je echo al gehad? Ben zo benieuwd hoe je dit gaat ervaren.
 
@Mateke ooooh, jij bent er zelf een van een tweeling? Bijzonder is het zeker, maar het was ook echt even schakelen. Al zijn we daar nu wel aan gewend en zien we ook zeker de leuke dingen! Had gister weer een echo, ben nu 8+5 en ze groeien precies gelijk en precies volgens de termijn. Dus alles voor nu ziet er perfect uit!

@XxLara haha nou maar echt he! Bobbie word 22 april 2 jaar, dus tegen die tijd zal ze de 2,5 net gepasseerd zijn. Pittig zal het echt wel worden maar ook daar zullen we vast wel een weg in vinden!
 
@XBo ik ben inderdaad zelf 1 van een tweeling. De vriend van mijn zus grapte altijd dat als je een relatie met de ene begon, je het erbij moest nemen dat de ander regelmatig mee ergens heen ging en dat je geen geheimen meer kon hebben omdat we alles tegen elkaar vertelden haha. Zo erg zijn we nu ook weer niet, natuurlijk vertellen we nu ook weer niet álles tegen elkaar, maar het meeste wel. Het zorgt toch wel voor een heel hechte band vind ik. Wat fijn dat alles er voorlopig perfect uitziet! Dat het zo maar mag blijven!
 
Terug
Bovenaan