Hoi allemaal!
@Juliato, sorry dat ik even stil ben geweest. Was even in een soort cocon gekropen ?. Het gaat prima hoor. Ik snap jullie keuze om snel voor een tweede kindje te gaan helemaal hoor. Heb zelf ook heel erg genoten van de baby- en peutertijd van mijn zoontje. En ook de kleuter- en schooltijd is weer geweldig trouwens. Mijn zoontje is ook altijd heel makkelijk geweest en de band die we hebben is heel speciaal. Dus in dat opzicht was het miss gek dat mijn zoontje best een tijdje genoeg voor me was. We wilden gewoon niet echt een tweede kindje. Tot het opeens dus toch weer begon te kriebelen.
Dat wat je zei over progesteronwaardes klinkt opzich wel logisch. Bij mij zei de gyn dat ze wel echt rond dag 7 na de eisprong willen bloedprikken omdat dan de waarde het hoogst zou zijn. Snap ook wel dat je het bloedprikken nu aan je voorbij laat gaan. Je zult hoe dan ook toch weer je NOD moeten afwachten. Dus dan kan je dat net zo goed meteen maar doen.
@Bloemetje, wat naar en ook logisch dat je je zo down voelt/voelde. Het is toch een soort rouwproces waar je doorheen moet. Ook al moet jij in dit geval alleen je wens on hold zetten, je moet het toch verwerken en door bepaalde emoties heen. Daarom ook goed dat je vriend zo lief voor je is. En eigenlijk wel prettig dat hij wel goed kan loslaten. Het is miss nog zwaarder als je allebei helemaal in de put zit. Nu kan hij er nuchter onder blijven en je proberen op te vrolijken. Zoals met de Baileys. Zou ik ook doen hoor. Gewoon weer eten en drinken waar je van geniet om het zo toch een beetje los te laten. Het 'loslaten' is natuurlijk verder ook prima advies, maar soms zou je daar ook wel tips voor willen hebben hoe je dat dan moet doen. Fijn dat je iig vandaag een goede dag hebt.
@Lara, die progesteronwaardes zie je toch niet aankomen met zo'n mooie echo... Echt heel onverwacht. Kan me voorstellen dat je er nu zelf ook helemaal niks meer van begrijpt en er ook geen vertrouwen meer in hebt ?. Ik ben benieuwd wat je gyn zegt vrijdag, want vraag me heel erg af wat de verklaring hiervoor kan zijn. Ik hoop zo enorm voor je dat het gewoon lukt binnenkort. Je bent al lang met dit traject bezig.
@DCPV, goed dat je je hebt aangesloten bij deze groep. Het is echt heel fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen. Het is ook niet niks; de diagnose PCOS. En ook heel naar dat je in oktober een miskraam hebt gehad. Ik snap dat je het spannend vindt.
Ik heb alleen van Letrozol 5mg heel licht bijwerkingen gehad. Kwam neer op een beetje vermoeidheid en iets minder stabiel qua emoties. Zoals ik al tegen Bloemetje zei. Loslaten is een mooi advies, maar zo moeilijk op te volgen. Want hoe dan? Het is mij precies deze ronde wel aardig gelukt hoor. Ik had gewoon letterlijk geen zin meer om me druk te maken, dus dat deed ik ook niet. Maar hoe ik mezelf precies zo ver heb gekregen weet ik eerlijk gezegd niet. Toevallig ben ik nu dus wel zwanger. Dus wie weet heeft het gewerkt ?.
Zoals ik net al schreef gaat het goed met me ?. Ik heb wel al best veel last van kwaaltjes. Vooral m'n borsten zijn gevoelig en ze zijn ook al best wel gegroeid. Daarnaast ben ik sinds vrijdag ook steeds rond 5 uur 's middags al helemaal uitgeteld en ik word rond die tijd ook misselijk. En toch dringt het nog steeds niet helemaal tot me door. Bij vlagen voel ik me al echt zwanger en op andere momenten geloof ik er nog niks van. Ik had van het weekend nog die laatste test gedaan en dat was onderhand ook een overduidelijke knaltest. Wat dat betreft zit het nu dus wel goed. Verder is het toch weer afwachten tot de echo.
Daarvoor moet ik waarschijnlijk op 16 april naar de gyn. Moet er morgen nog even over bellen met de poli. Miss dat het een paar dagen later wordt namelijk. Hing even van de planning af zei de assistent. Die was toen ik vorige week belde nog niet helemaal af. heel begrijpelijk vond ik, in deze rare tijd ?. Ik vraag ook morgen of m'n man nou wel of niet mee mag. Had ze ook nog geen uitsluitsel over gegeven. Ik ga er maar van uit dat hij niet mee mag. Ik vind dat zelf opzich geen ramp. Als hij maar bereikbaar is om meteen te bellen of te facetimen komt het helemaal goed.
Ik blijf jullie gewoon volgen hoor de komende tijd. Hoop natuurlijk heel hard dat ik binnenkort meer positieve testen van jullie voorbij zie komen. Heb alleen nu natuurlijk zelf even niet zoveel updates van waar ik in m'n cyclus zit enzo. Ik duim heel hard voor jullie allemaal!!! ??