PCOS, Letrozol

@juliato het is eigenlijk heel sneu maar elke maand is er wel iets bij mij onderhand, vandaar dat ik er dus geen vertrouwen meer in heb. Maar ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Inmiddels vandaag op CD26 haha. Ik sta er helemaal niet bij stil en ben totaal niet aan het aftellen naar een eventuele test om te doen. Het enigste wat ik denk is als ik niet binnen vandaag en 10 dagen ongesteld word houd letrozol op. Aangezien de maatregelen verscherpt zijn naar 28 april zal het ziekenhuis minstens tot die tijd ook geen nieuwe behandelingen opstarten neem ik aan..,,SHIT zeg!
@lilo lekker genieten nu hoor, snap dat je in een soort bubbel leeft. Hou je ons eens in de zoveel tijd op de hoogte hoe het met je gaat? Daar ben ik en de andere vast heel erg benieuwd na. Geniet ☘️ wat betreft mijn echo's inderdaad en dan nu deze uitslag...waardeloos. Ik dacht echt er veel aan te hebben gehad deze maand, logisch dat ik mijn eisprong niet kon vinden ?‍♀️

@juliato lief dat je het vraagt, het gaat opzich prima hoor. Wel even spannend wat de gynaecoloog zegt vrijdag. Hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij testen?
@wilkindje hoe gaat het met jou☘️ Ik denk aan je!

@lara fijn dat je er oké onder bent, indd spannend wat ze morgen zegt.. ik ben stiekem ook wel heel erg benieuwd! 

Ik heb hier nog een early test van action liggen, die kan 4 dagen voor nod dus ik denk dat ik daarmee een kansje waag zondag? Dan zitten we op cd30, ga namelijk wel gewoon uit van een cyclus van 33 dagen :) heb nog wel dat gevoel in me onderbuik en me borsten zijn gespannen, sinds gister ook lage rugpijn? maar goed dat kan ook omdat er een menstruatie aan komt geloof ik? 

Vind het wel spannend worden.. zeker omdat ik op cd25 al dat gevoel had

@juliatp super spannend, ik zou indd je laatste cyclus lengte aanhouden voor je een test doet. Hopelijk zijn je klachten zwangerschap klachten ☘️ Ik denk dat ik me moet voorbereiden op uitstel van de behandeling. Ik denk wel dat ze zegt mocht ik toch ongesteld worden dat ik dan alsnog letrozol 5 dagen mag slikken om een "poging" te wagen! Ik heb net een test gedaan en natuurlijk negatief, ik zag ook geen enkele kans deze maand. Ik voel helemaal niks van klachten dat ik ook maar denk ongesteld te gaan worden, dit was vorige maand exact zo en werd ik snachts in een x wakker van de mega buikpijn

@XxLara jeetje wat een geduld moet je dan hebben als je het iedere keer 6 rondes moet proberen. Ik denk aan je !
@Lilo1988 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Loslaten inderdaad lastig, de eerste weken na de menstruatie lukt mij dat wel, maar zodra ik denk dat ik in de buurt van mijn eisprong zit kan ik het zwanger worden niet meer loslaten. 
Bij mijn korte zwangerschap vorig jaar kon ik het ook niet geloven; heb wel 1,5 week iedere dag een test gedaan?. 
Lastig voor je om in deze tijd zwanger te raken; je kijkt er zo naar uit heeft veel werk gekost, ik ga voor je duimen dat hij mee mag, gelukkig hebben we nu wel de moderne technologie van een telefoon ja.
@JuliaTo Spannende dagen voor je. Ik hoop ook dat de klachten die je hebt zwangerschapsklachten zijn. Hopelijk goed nieuws. 
Ik zit op dit moment middenin mijn cyclus. Ik had 18 maart mijn menstruatie, op dag 7 (24 maart) gestart met letrezol 2,5 en dan 10 april progesteron laten prikken. Dus ik hoop op aankomend weekend een eisprong. 

@lara maar is het niet te vroeg om te testen? We zitten nu op cd27? Of had je een early gebruikt? Pff vind het zenuwslopend voor je, zo benieuwd wat de gyn zegt morgen... het is echt weer wachten wachten wachten, maar toch heb k nog ergens hoop voor je dat er nog een menstruatie of iets aan zit te komen ?? Ga je een deze dagen nog een keer testen? Welke testen gebruik je eigenlijk? 

@DCPV oe spannend! Hoop voor jou dat je gelijk hebt en je eisprong eraan komt! ? dat wordt flink gezellig maken komende dagen :)

XxLara: wat lief dat je aan me denkt en de andere meiden natuurlijk..
Ik heb toch pillen mogen krijgen, ze zei wel dat er een grote kans is dat het niet werkt en ik dan alsnog af moest wachten.. gelukkig is dat niet nodig wat jezus wat een grote stukken verlies ik en bloed.. pff heel dubbel dit, eindelijk ben ik er vanaf maa ik had zo graag eens zwanger geweest van een gezond kindje ? hopelijk is het 3 maal is scheepsrecht en als het weer mag lukken dat het dan eens goed zal gaan met kindje als resultaat. 
ik hoop dat jullie behandelingen (ook zonder echo's) nu gewoon door mogen gaan heel erg klote als je nu net over moet stappen op iets anders wat ze nu niet starten, lief zijn voor jezelf meiden! ? powervrouwen zijn we!

Terug
Bovenaan