@juliato het is eigenlijk heel sneu maar elke maand is er wel iets bij mij onderhand, vandaar dat ik er dus geen vertrouwen meer in heb. Maar ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Inmiddels vandaag op CD26 haha. Ik sta er helemaal niet bij stil en ben totaal niet aan het aftellen naar een eventuele test om te doen. Het enigste wat ik denk is als ik niet binnen vandaag en 10 dagen ongesteld word houd letrozol op. Aangezien de maatregelen verscherpt zijn naar 28 april zal het ziekenhuis minstens tot die tijd ook geen nieuwe behandelingen opstarten neem ik aan..,,SHIT zeg!
@lilo lekker genieten nu hoor, snap dat je in een soort bubbel leeft. Hou je ons eens in de zoveel tijd op de hoogte hoe het met je gaat? Daar ben ik en de andere vast heel erg benieuwd na. Geniet
wat betreft mijn echo's inderdaad en dan nu deze uitslag...waardeloos. Ik dacht echt er veel aan te hebben gehad deze maand, logisch dat ik mijn eisprong niet kon vinden ?
@lilo lekker genieten nu hoor, snap dat je in een soort bubbel leeft. Hou je ons eens in de zoveel tijd op de hoogte hoe het met je gaat? Daar ben ik en de andere vast heel erg benieuwd na. Geniet