@Lara.. jeetje zeg. Dat is vervelend zo'n telefoon gesprek! Ik zou daar ook maar lastig mee om kunnen gaan. En ben ook van mening dat als je je vraag 2x stelt, of 5x, je nog steeds behoorlijk antwoord moet krijgen. Wat voor een arts gesneden koek is, kan voor jou (ons) lastig zijn. Of misschien ben je door spanning wel bepaalde antwoorden vergeten. Ik zou lekker over stappen als ik jou was. Je bent ook woonachtig in Breda nu lees ik. Kun je dat eventueel aanvoeren bij het zkh waar je nu zit. Dat je het fijner vindt om dichter bij huis de behandelingen verder voort te zetten. Als je het vervelend vindt om je ongenoegen te uiten.
Met de echo's heb ik steeds weer iemand anders. Maar net wie er plek heeft. Maar de 'grote' afspraken (waarin het vervolg of de voortgang bv besproken wordt) heb ik bij 1 gyneacoloog. Daar heb ik vertrouwen in. Dat ook aangegeven. En dat was geen enkel probleem. Anders zou ik steeds een ander hebben. En dat vindt ik niet prettig.
@Wilkindje. Oef... klote zeg! Is het verlies van bloed ed nu wel gestopt?? Sterkte voor jou. Lijkt me heel pittig ?.
Gisteren heb ik een mailtje gehad van mijn ziekenhuis. Ook deze maand wordt er nog niets opgestart. In het mooiste geval vanaf 4 mei weer. Maar daar geloof ik eigenlijk niet in. Omdat tijdens de persconferentie deze week duidelijk werd aangegeven dat na deze maand echt niet alles gelijk weer normaal zou zijn àls de maatregelen al minder zouden worden. Daarnaast woon ik in n-br en juist in mijn zkh is het kei druk met mensen die ziek zijn van het virus. Dus ik hou mezelf voor dat er voorlopig gewoon even niets gebeurd. Even op een laag pitje ook in mijn hoofd. Anders is het niet vol te houden.
Fijn weekend lieve meiden ❤