PCOS, Letrozol

XxLara: ik heb wel steeds dezelfde fertiliteitsarts maar ze is ook nog vrij jong en werkte er nog niet erg lang toen wij kwamen.. ik heb het idee soms dat zij het ook niet erg goed snapt, ze had het echo apparaat ook verkeerd ingesteld staan toen voor me echo, toen haalde ze er een ander bij om mee te kijken en daar had ik meteen een prettiger gevoel bij.. progesteron over de 20 is een goede eisprong, was de vorige keer 27 geen idee hoeveel dagen toen na eisprong uiteraard maar was wel zwanger dus zal wel kloppen ☺️ Je moet je eigen ervaring maken denk ik Meis, die van mij kan niet goed zijn en die van jou allicht beter als die je nu hebt ☺️

I@wilkindje precies wat jij zegt, jij hebt ontzettende klote ervaringen met het ziekenhuis, en ik ook op mijn eigen manier. Wel echt heel erg dat ze het echo apparaat fout had staan ? Ik ken mensen die zweren bij Rotterdam en mensen die er geen stap meer binnen zetten. Het is gewoon maar net wat je ervaart. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ergens volgende week nog ongesteld word dan?‍♀️ Mocht ik dit niet worden durf ik haast niet eens meer naar het ziekenhuis te bellen. Heel vreemd als je met zoiets belangrijk bezig bent dat je dan zo'n gevoel erbij krijgt. Ik hoop voor jou dat je inmiddels schoon bent, al klink dit heel dubbel. Krijg je na de miskraam geen echo? Lijkt me wel dat ze even checken of alles weg is. 

@Lara.. jeetje zeg. Dat is vervelend zo'n telefoon gesprek! Ik zou daar ook maar lastig mee om kunnen gaan. En ben ook van mening dat als je je vraag 2x stelt, of 5x, je nog steeds behoorlijk antwoord moet krijgen. Wat voor een arts gesneden koek is, kan voor jou (ons) lastig zijn. Of misschien ben je door spanning wel bepaalde antwoorden vergeten. Ik zou lekker over stappen als ik jou was. Je bent ook woonachtig in Breda nu lees ik. Kun je dat eventueel aanvoeren bij het zkh waar je nu zit. Dat je het fijner vindt om dichter bij huis de behandelingen verder voort te zetten. Als je het vervelend vindt om je ongenoegen te uiten. 
Met de echo's heb ik steeds weer iemand anders. Maar net wie er plek heeft. Maar de 'grote' afspraken (waarin het vervolg of de voortgang bv besproken wordt) heb ik bij 1 gyneacoloog. Daar heb ik vertrouwen in. Dat ook aangegeven. En dat was geen enkel probleem. Anders zou ik steeds een ander hebben. En dat vindt ik niet prettig. 
@Wilkindje. Oef... klote zeg! Is het verlies van bloed ed nu wel gestopt?? Sterkte voor jou.  Lijkt me heel pittig ?. 
Gisteren heb ik een mailtje gehad van mijn ziekenhuis. Ook deze maand wordt er nog niets opgestart. In het mooiste geval vanaf 4 mei weer. Maar daar geloof ik eigenlijk niet in. Omdat tijdens de persconferentie deze week duidelijk werd aangegeven dat na deze maand echt niet alles gelijk weer normaal zou zijn àls de maatregelen al minder zouden worden. Daarnaast woon ik in n-br en juist in mijn zkh is het kei druk met mensen die ziek zijn van het virus. Dus ik hou mezelf voor dat er voorlopig gewoon even niets gebeurd. Even op een laag pitje ook in mijn hoofd. Anders is het niet vol te houden.
Fijn weekend lieve meiden ❤

@Lara over progesteron waarde hebben ze het bij mij nog niet over gehad eigenlijk! Komt waarschijnlijk, omdat de medicatie bij mij nog niet goed is aangeslagen en heb dus ook nog geen bloed hoeven te prikken. 
Heb even een vraagje voor jullie, nu zit ik vandaag op CD13 en lijk nu ineens weer ongesteld te zijn? Echt bloedverlies ook, geen bruine afscheiding..  hebben jullie dit ook weleens gehad? Schrok er toch best van zo ineens. 

@Sil ik heb dat vorig jaar ook eens gehad, ik werd toen ineens op CD18 ineens een ongesteldheid. Deze duurde ongeveer 3 dagen. Gynaecoloog had hier geen verklaring voor en mocht toen ook even geen medicatie slikken. Maar uiteindelijk moest er dus wel weer een menstruatie opgewekt worden bij mij.  Misschien is je hormoonhuishouding van slag, ik zou geen andere verklaring er voor kunnen bedenken. Een innesteling kan ook niet op dag 13...misschien toch een eisprong uit jezelf gehad?

@Lara Ja het zal waarschijnlijk allemaal wel van slag zijn! Las net op internet ook iets van ovulatiebloeding? Had er nooit van gehoord! Ben op CD2 wel begonnen met het slikken van teunisbloemolie tot en met gister, had verhalen gehoord dat dit je cyclus weer soort van normaal kan laten worden en ik dacht nu mijn behandeling is stopgezet probeer ik dat maar. Misschien heeft het dan daar mee te maken. 

@sil ja dat kan ook inderdaad. Hou het even in de gaten of het echt een ongesteldheid is wel of niet. Heb je teunisbloemolie op advies gedaan of gewoon zelf? Ik heb namelijk weleens gehoord dat je hiermee moet oppassen in combinatie met letrozol. Zijn dat teunisbloem pillen? Of, het werkt bij jou wel heel goed en krijg je er een normale cyclus van haha 

@Lara ik ga het zeker in de gaten houden! Nee dit heb ik zelf gedaan ? had dit op internet gelezen en ik dacht ja nu ik toch moet wachten kan ik dit vast proberen! Ik slik nu geen letrozol meer, dit is al weer even geleden, laatste tablet daarvan was 1 maart dus dan is dit al wel uit mijn lichaam toch? Of zou dit kwaad kunnen denk je? Het zijn capsules met teunisbloemolie van Etos! Zou wel heel apart zijn als het echt zo zou werken haha want werd dus normaal om de 5 maanden ongesteld uit mezelf! 

Terug
Bovenaan