PCOS, Letrozol

@XxLara Jaa bij mij is dat hetzelfde zit ook op beide locaties. Zo zie je maar weer hoe klein de wereld is! 

Een vraagje voor iedereen, kunnen jullie je eisprong wel voelen (sorry als dit al eens eerder is besproken). Ik ben een beetje benieuwd hoe het voelt, want mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik mijn lichaam echt niet ken. 

@DCVP, toch is 8 weken al best ver in het 1ste trimester. Ik kan me wel voorstellen dat dat alsnog een heel verdrietig moment moet zijn om bij de echo erachter te komen dat het hartje niet klopt. Hoe pril de zwangerschap ook was.
Ik heb onderhand een afspraak gemaakt bij de gyn op 17 april, dus over een ruime week. Moet eerlijk zeggen dat ik het na de ervaringen van Wilkindje en jou toch wel spannend vind. Aan de andere kant kan ik nu toch niks anders dan nog even wachten. Dus probeer me maar niks in m'n hoofd te halen en te 'genieten' van de kwaaltjes ?. De misselijkheid en de vermoeidheid hebben onderhand best serieuze vormen aangenomen?. Gelukkig wel vooral 's avonds. Het begin van de dag is elke keer heerlijk klachtenvrij.
Hoe gaat het met jou? Hoe ver in je cyclus ben je onderhand?
@Wilkindje, hoe gaat het nu met jou? Ik denk vaak aan je. Hoop dat het een beetje te doen is voor je. Is het bloeden (snel) gestopt? En mag je binnenkort wel weer naar de gyn om te kijken of je 'schoon' bent?
@Lara en @Julia, hoe voelen jullie je? Zijn jullie al ongesteld geworden. Ik hoop dat jullie iig snel weten waar jullie aan toe zijn deze ronde. Ik blijf het ook zo vervelend voor je vinden, Lara, dat deze ronde zo raar gelopen is. Ik blijf gewoon hard voor alle dames hier duimen ??.
Ik zal iig volgende week weer een update geven na de echo. Verder lees en leef ik op de achtergrond met jullie mee ?. 

Ahw lilo zo lief ? vandaag echo gehad en alles was gelukkig "schoon" ik verlies nogsteeds wel wat bloed maar word met de dag minder en dikker/donkerder ook.. test van vanochtend was nog goed positief maar geen knaller meer (early Action) dus dat is positief ook, nu cd7 hopelijk zakt het dit keer sneller en zal ik rond cd20 een eisprong krijgen, dan heb ik op 20-04 een telefonisch consult met de fertiliteitsarts om verder te bespreken wat als ik weer zwanger word en wat als mijn menstruatie komt of ik gewoon letrozol mag pakken dan weer, dus het gaat de goede kant op nu wachten wachten wachten en veel geduld en hopelijk snel 3x is scheepsrecht ??

@lilo wat spannend je eerste echo, zoiets blijft altijd spannend denk ik. Wat betreft de kwaaltjes is het een goed teken dat je ze hebt, zo moet je het maar zien? hier nog steeds geen ongesteldheid, dit moet uiterlijk vrijdag zijn anders zouden we over gaan op injecties maar nu zal dat niet opgestart worden. Helaas begin ik steeds meer te beseffen dat letrozol niet de juiste methode is voor mij. Ik heb dit ergens vanaf begin af aan al het idee / gevoel gehad. Heel benieuwd naar jou resultaat vd echo, succes ☘️ Komt vast goed, mag je partner nu wel of niet mee?
@wilkindje wat fijn dat je weer schoon bent en een echo gehad heb zodat je weet waar je aan toe bent. Voel je je inmiddels al wat meer dan een "nummertje? Ik hoop het wel voor je! 3x scheepsrecht voor jou ☘️ 

Goedemorgen meiden,
@Lilo fijn om weer wat van je te horen :) en eindelijk een datum voor de echo!! Spannend de 17e? snap dat je er naar uitkijkt en gewoon even de bevestiging wilt dat het goed zit..... leuk dat je ons op de hoogte blijft houden!
@wilkindje gelukkig dat je een echo hebt gehad om te kijken of je schoon bent en dat dat ook het geval is! Hopelijk kan je snel weer het traject in stappen maar let goed op jezelf hoor... je hebt zoveel meegemaakt in een korte periode dat je niet je leuke zelf moet verliezen in deze achtbaan, kop op❤️

@lara heb jij vrijdag ook een telefonische afspraak? Wellicht wel handig om te vragen, wat als je nu weer op dag 37/38 ongesteld wordt.. of je dan alsnog letrozol mag gebruiken oid?
hier inmiddels ook cd34 en geen spoor van een menstruatie te bekennen.. maar wat ik zat te denken, ik ben natuurlijk voor het eerst in 4 jaar spontaan ongesteld geworden waardoor ik meteen met clomid 50mg kon starten zonder het te hoeven opwekken met primolut en werd toen ongesteld op cd33 maar wellicht was dat ook wel gewone een spontane menstruatie?! En was het helemaal niet de clomid die daar voor gezorgd had? En dat daarom deze ronde clomid niets doet..... ben tenslotte bij onze dochter ook zwanger geraakt met clomid 100mg omdat clomid 50mg niet aansloeg.......
Ben zo benieuwd wat mijn gyn zegt morgen en of ik mag van starten met 100mg, ik hou jullie iedergeval op de hoogte 

@juliato ik heb geen belafspraak staan. Ze heeft de vorige x gezegd binnen 35 ongesteld is nog twee maanden proberen letrozol, is dit niet het geval dan over op injecties. Ze zij alleen dat ik wel ongesteld moet worden omdat ik een eisprong heb gehad?‍♀️ Ik weet ook niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet. Ik denk dat ik af wacht en dan volgende week maar een telefonische afspraak vraag. Ik ben namelijk een beetje genezen van die telefonische afspraken ? Het kan ook zijn dat Clomid nu niet meer aan slaat en de dosis deze ronde toch iets te ligt voor je is. Ik hoop voor je dat je door mag alleen de kans op overstimulatie is met Clomid wel hoger dan Letrozol heb ik weleens gelezen. 

@Wilkindje laat ze lekker schrijven wat ze willen schrijven, je bent er nu vanaf! Ik snap heel goed dat je niet zolang ermee wilt blijven lopen. Als dit mij zou overkomen zou ik ook het liefst zo snel mogelijk er van verlost willen zijn. Jij bent dan 3 maanden eerder gestopt met de pil voor jullie kinderwens. Ik namelijk 1-2019 en nog geen een keer zwanger geweest, hooguit drie of vier goede eisprongen. Maar goed, jij dan wel zwanger geweest maar 2x mis? ik ben echt benieuwd wanneer de behandelingen weer opgestart gaan worden. Ik vrees het ergste! Ik denk ergens nog wel dat ik ongesteld ga worden maar ergens pas weer tegen CD40 ofzo....

Terug
Bovenaan