@DCVP, toch is 8 weken al best ver in het 1ste trimester. Ik kan me wel voorstellen dat dat alsnog een heel verdrietig moment moet zijn om bij de echo erachter te komen dat het hartje niet klopt. Hoe pril de zwangerschap ook was.
Ik heb onderhand een afspraak gemaakt bij de gyn op 17 april, dus over een ruime week. Moet eerlijk zeggen dat ik het na de ervaringen van Wilkindje en jou toch wel spannend vind. Aan de andere kant kan ik nu toch niks anders dan nog even wachten. Dus probeer me maar niks in m'n hoofd te halen en te 'genieten' van de kwaaltjes ?. De misselijkheid en de vermoeidheid hebben onderhand best serieuze vormen aangenomen?. Gelukkig wel vooral 's avonds. Het begin van de dag is elke keer heerlijk klachtenvrij.
Hoe gaat het met jou? Hoe ver in je cyclus ben je onderhand?
@Wilkindje, hoe gaat het nu met jou? Ik denk vaak aan je. Hoop dat het een beetje te doen is voor je. Is het bloeden (snel) gestopt? En mag je binnenkort wel weer naar de gyn om te kijken of je 'schoon' bent?
@Lara en @Julia, hoe voelen jullie je? Zijn jullie al ongesteld geworden. Ik hoop dat jullie iig snel weten waar jullie aan toe zijn deze ronde. Ik blijf het ook zo vervelend voor je vinden, Lara, dat deze ronde zo raar gelopen is. Ik blijf gewoon hard voor alle dames hier duimen ??.
Ik zal iig volgende week weer een update geven na de echo. Verder lees en leef ik op de achtergrond met jullie mee ?.