PCOS, Letrozol

@sil voor nu kan het geen kwaad denk, maar heb weleens van meiden gehoord die dit ook deden en het sterk werd afgeraden als je bezig ben met hormoon behandelingen. Voor nu kan het geen kwaad denk ik hoor. Is het ook echt doorgezet als een ongesteldheid? De letrozol is nu al wel uit je lichaam ja. Ben wel benieuwd ik zou voor nu gewoon ermee doorgaan als je echt ongesteld bent geworden. Momenteel heb je weinig te verliezen als je niet met een behandeling bezig ben haha

@Lara, nee. Ik woon niet in Breda. Ik ga naar het jbz in Den Bosch. Woon in een klein dorpje verderop?. 
Jaa.. ik ben heeeeel benieuwd wanneer ze gaan beginnen. Ik kan het redelijk loslaten. Er valt toch niets aan te veranderen. De ene dag beter dan de andere weliswaar?. 
Zou in dezer dagen moeten gebeuren dan je menstruatie.. heb je altijd een beetje dezelfde dag dat dat gebeurd?

@Lara ja daarom dacht ik ik begin er gewoon mee! Als straks behandeling weer gaat starten dan stop ik er natuurlijk weer mee! Het is niet echt doorgezet net als ongesteldheid tot nu toe! Het is nu meer oud bloed, vanmiddag wel echt rood en best wel wat en nu lijkt het weer wat minder en bruinig! 

Morning,
@Lara, Nou vandaag CD30 en vanmorgen een vroege test van clearblue gedaan en zo een goedkope test maar allebei spierwit.....? dus ik ga er nu echt wel vanuit dat ik niet zwanger ben, hoop wel dat ik dan nog optijd ongesteld wordt!
Die extra afscheiding is inmiddels wel te verklaren want het mega last van een schimmelinfectie?
Gebeurd er bij jou al iets?

@juliato hier ook nog een test gedaan vanmorgen voor de zekerheid maar ook negatief. Wat vervelend die schimmelinfectie, hopelijk ben je er inmiddels vanaf. Voorderest voel ik nog geen ongesteldheid aankomen, maar dat voelde ik de laatste 2x niet echt aankomen maar werd een dan snachts dat ik wakker werd vd buikpijn. En jij voel je al iets aankomen?
@margreet jammer! Goed dat je wel ongesteld bent geworden en dus door kan! Aah heerlijk het is prachtig weer ook om te fietsen. Geniet ervan?

@lilo1988 Ik zou 8 weken zijn geweest; we hadden de echo en daar op was te zien dat het hartje niet klopte.. en gek genoeg begon die avond de miskraam al. Het was wel heel pril maar de wens is enorm. 
Fijn dat je in je bubbel zit en je een beetje kan afsluiten, begrijp dat best ?
@xxLara jeetje wat naar zo’n gesprek. Snap inderdaad dat je een second opinion wilt. Zit je in het Bravis op dit moment ? Want daar loopt mijn traject ook nu.

@DCPV ja ik zit momenteel bij het bravis ziekenhuis in Roosendaal, mijn gynaecoloog die ik heb is ook werkzaam in Bergen op zoom. En jij? Wat bijzonder dat er zoveel meiden hier in de omgeving zijn op forum

Nou hier inmiddels cd32 maar nergens een spoor van menstruatie te bekennen... geen bruine afscheiding of iets... dus heb er een hard hoofd in deze ronde ?
hoe gaat het met jullie?? 

@lara ben jij inmiddels al ongesteld? Voor jou natuurlijk ook cd32...

Terug
Bovenaan