PCOS, Letrozol

@juliato hopelijk mag je dan nu weer gewoon 100mg Clomid en komt jullie wens hier snel mee in vervulling. Ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog een test gedaan en deze was negatief. Ik had niet anders verwacht hoor maar net wat je zegt, ze vragen het toch altijd. Ik zit een beetje na te denken wat ik nou zal doen...volgende week maar gewoon bellen denk ik... 

Hi Dames, ik werd een uur geleden verrast met een ongesteldheid. CD35?‍♀️ Dat betekend dus nog maar een ronde Letrozol dan en heb ik dus inderdaad een late eisprong gehad. Dit gebeurd gemiddeld 14 dagen voor de menstruatie toch? Dus zal rond CD21 een eisprong hebben gehad?

Goedemorgen meiden,
@margreer balen dat je ongesteld bent geworden maar wel heel fijn dat letrozol zijn werk doet!! Zet em op, nieuwe ronde nieuwe kansen toch??

@Lara whaaaa op de valreep! Opzich wel heel fijn toch want nu kan je nog 2 rondes door.. en het klopt wat je zegt dan zal dat rond cd21 zijn geweest.. mijn gyn zei ook tussen dag 10 en 21 gemeenschap hebben dan zit je goed.. dus ik zou denk ik die dagen om de dag doen en even geen testen gebruiken want daar wordt je alleen maar depri van als dat niet goed werkt bij je, en heel eerlijk je bent niet de enige hoor met dat probleem en pcos! Ik heb er ook geen goede ervaringen mee.... hoop dat je komende ronde met wat meer vertrouwen in je lijf door kan, want het heeft je toch weer blij verrast net denk ik haha
Hier natuurlijk ook cd35, maar geen menstruatie en geen positieve test.. moet wel zeggen dat k vanacht wakker werd en dacht dat ik ongesteld was geworden door krampen dus wie weet zet het vandaag nog door maar ik ga er maar niet teveel vanuit.. zal straks wel alles wel bespreken met m'n gyn en geef ik jullie uiteraard nog een update!
Heel fijn weekend allemaal, geniet van het zonnetje ?☀️ 

@juliato ja echt op de valreep inderdaad en zeker blij verrast. Ik hoop dat dit bij jou ook nog gaat zijn vandaag. Je buikpijn moet toch ergens vandaan komen lijkt me. Wat ik afgelopen twee dagen wel soms voelde was wat kramp maar ik kon nou niet zeggen dat het ongesteldheidkramp was en had eerder het idee dat ik gewoon een beetje buikpijn had. Ik ben wel benieuwd wat jou gynaecoloog nog te zeggen heeft. Succes ☘️ en we horen het wel?

@lilo1988 snap dat je dat nu spannend vind maar tot de afspraak gewoon van het feit dat je zwanger bent genieten! (Natuurlijk makkelijke gezegd dan gedaan). Inderdaad vooral afwachten. 
Ik zit nu op dag 24, vanochtend mij progesteronwaarde laten prikken en daar hoor ik volgende week donderdag de uitslag van weer even wachten dus, vind het allemaal wel spannender en zwaarder dan ik had verwacht, maargoed ik moet niet klagen want ik sta nog maar aan het begin van alles. 

@xxLara ohja inderdaad grote kans dat we dezelfde hebben. Dan zal ik het volgende week denk wel merken bij de belafspraak haha. 
En inderdaad menstruatie is meestal wel 14 dagen na de eisprong. 

@Wilkindje inderdaad wat Lara zegt; lekker laten schrijven. Snap heel goed dat je het uit je lichaam wilt hebben. 

@DCPV begrijpelijk hoor dat het je zwaar valt, of het nou het begin is of niet de wens is net zo groot en je wilt gewoon graag dat het lukt op deze manier.. dus elke maand dat wachten is killing... spannende dagen voor jou! 

@lara ja had natuurlijk op dag 25 die krampen en nu weer lichte buikpijn dus wellicht dat ik over een aantal dagen ongesteld ga worden?
Heb iedergeval m'n gyn zojuist gesproken en overleg gehad. Ze gaf aan dat de kans groot is dat beide menstruaties van laatste 2x spontaan zijn geweest (wonderen zijn de wereld nog niet uit) en ze zei ook maar al wordt je vandaag nog ongesteld mag je sowieso starten met clomid 100mg en ik denk dat je daar wel goed op gaat reageren omdat je daar vorige keer ook mee zwanger bent geworden. Ze gaf wel aan het nog even een week aan te kijken of we alsnog spontaan een menstruatie aan komt en anders volgende week vrijdag starten met een week primolut slikken en dan starten op dag 3 met clomid 100mg
Ik hoef geen bloed te prikken en ook geen echo's te maken, ik vind dat ergens wel fijn... omdat je het daardoor wel wat meer los kan laten omdat zo een hele maand al een grote mindfuck is (vind ik) 
dan over 6 weken weer een belafspraak maken, mocht clomid 100mg wel aanslaan komende maand krijg ik die maand daarna wel bloedtesten om inzicht te krijgen in mijn cyclus.. 
Kortom, ben blij wat er besproken is en dat ik sowieso verder mag!!

Hoi allemaal, 
 Hopelijk kan iemand mij helpen.
Momenteel zit ik in een fertiliteits traject met letrozol 7,5mg. In november zwanger  geweest tot 9 weken.  Bij alle rondes met letrozol had ik een cyclus van precies 30dagen. Ovulatie op dag tussen 15-17, dag 25 begon ik met wat bruine afscheiding en dan wist ik dat mijn menstruatie er aan kwam. Dit heb ik namelijk al vanaf het moment dat ik menstrueer.De keer dat ik zwanger was vloeide ik niet bruin en daardoor wist ik ook meteen dat het raak was. 

Deze maand ovulatie op dag 17, en 4 dagen later begon ik al met klein beetje bruine afscheiding. Dit is tot op heden nog steeds zo en geen en tekenen van menstruatie(rood bloedverlies, krampen). Test is negatief.  Helaas kan ik nu niet naar het ziekenhuis voor een echo controle dus hoop hier ergens wat tips of informatie te vinden.  Herkent iemand zich hierin, dat ineens de cyclus langer wordt met letrozol of dat er al twee weken bruine afscheiding is maar geen menstruatie en de test is negatief?

Terug
Bovenaan