Goedemorgen meiden,
@margreer balen dat je ongesteld bent geworden maar wel heel fijn dat letrozol zijn werk doet!! Zet em op, nieuwe ronde nieuwe kansen toch??
@Lara whaaaa op de valreep! Opzich wel heel fijn toch want nu kan je nog 2 rondes door.. en het klopt wat je zegt dan zal dat rond cd21 zijn geweest.. mijn gyn zei ook tussen dag 10 en 21 gemeenschap hebben dan zit je goed.. dus ik zou denk ik die dagen om de dag doen en even geen testen gebruiken want daar wordt je alleen maar depri van als dat niet goed werkt bij je, en heel eerlijk je bent niet de enige hoor met dat probleem en pcos! Ik heb er ook geen goede ervaringen mee.... hoop dat je komende ronde met wat meer vertrouwen in je lijf door kan, want het heeft je toch weer blij verrast net denk ik haha
Hier natuurlijk ook cd35, maar geen menstruatie en geen positieve test.. moet wel zeggen dat k vanacht wakker werd en dacht dat ik ongesteld was geworden door krampen dus wie weet zet het vandaag nog door maar ik ga er maar niet teveel vanuit.. zal straks wel alles wel bespreken met m'n gyn en geef ik jullie uiteraard nog een update!
Heel fijn weekend allemaal, geniet van het zonnetje ?☀️