PCOS, Letrozol

Vandaag wat licht bruine vaginale afscheiding. Ik durf het nog niet te veel te hopen maar zou dit dan innestelingen afscheiding/bloed kunnen zijn? Het is hier wel erg vroeg voor? Daarnaast een behoorlijk opgeblazen buik. We wachten het rustig af...
Ik kan me niet voorstellen dat de eerste poging met Letrozol gelijk raak zou kunnen zijn. ??
Ik heb verder mijn tempratuur niet bij gehouden of wat dan ook.

@rshaa spannend zeg! Duimen! 

@gebruiker ik begon ook met eerste ronde Letrozol 2,5 en op cd13 de eerste echo, er gebeurde nog niet veel. Dus leek te weinig. Uiteindelijk nog 3 keer terug gemoeten en pas eisprong op cd23. Dosis helpt dus wel, alleen duurt best lang! Deze ronde zelf met ovulatietesten en geen echo's, zit op cd13. Nog even afwachten hier dus. 

@heeft een wens, op welke cyclusdag zit je nu dan? Het zou kunnen! Bij mij was het ook eerste ronde raak, maar helaas een miskraam geworden. Succes! 

De mindfuck continues ?
Vanmorgen zelf een test gedaan  (gevoeligheid van 25) en die was een stuk donkerder dan de afgelopen dagen. Dus ik had hoop. Dezelfde urine ingeleverd in het ziekenhuis. Uitslag: negatief. Heb toen een foto van de positieve test gemaild en uitgelegd dat ik nog onzekerder ben geworden. Ik mocht direct weer langskomen voor een bloedtest. Uitslag is niet goed. 9 Hcg. Genoeg om zwanger te zijn. Maar veel te laag voor de hoeveelheid positieve testen die ik al gehad heb. Morgen heb ik een belafspraak om het verder te bespreken. Hopelijk word ik snel ongesteld zodat ik door kan met de volgende ronde. Of gebeurt er een klein wonder waardoor het toch blijft zitten en door gaat groeien.  Wat een rottraject is dit zeg ?

@heefteenwens die testen zijn helaas nog niet positief. 
@rshaa huh....wat raar! Hoe kan dat nou?? Zou het niet zo kunnen zijn dat hun testen niet gevoelig zijn. Pffff ik hoop echt dat het gewoon goed zit voor je! 

Rshaa; wat bijzonder zeg! Zo kun je geen eens vertrouwen op de zwangerschap testen. 

vandaag cyclus dag 19. Nu heb ik wat rood bloed verlies en af en toe wat steken in mijn buik. Bloed ziet er wat donker uit en het is minimaal. Zal dan vandaag toch mijn menstruatie al doorkomen? 

Ik twijfel om het ziekenhuis te bellen om advies te vragen. Als ik nu ongesteld wordt berekend dat de Letrozol de eerste ronde wel zijn werk heeft gedaan. 
Alleen denk ik niet helemaal de manier waarop het juist is. 
Ik weet ook niet goed hoe nu echt een menstruatie moet voelen aangezien ik altijd alleen maar doorbraak bloedingen heb gehad of ontrekkkingsbloed door de pil. 

Of is het toch innestelingsbloed? 

Ik wacht denk ik tot morgen middag om het ziekenhuis te bellen. Want is het een menstruatie dan zou ik vrijdag moeten beginnen met een nieuwe ronde Letrozol.
Hebben jullie ervaring/goede advies?  

Hoi meiden, 
Net naar het ziekenhuis geweest voor een  echo. Zitten nu 4 eitjes boven de 10mm maar nog niet groot genoeg. Vrijdag weer een echo. Spannend. 
nientje 

@Heefteenwens: ik zou gewoon even het ziekenhuis bellen :) Die onzekerheid is gekmakend. En het ziekenhuis is (bij mij in ieder geval) altijd heel behulpzaam. Ze zeggen altijd dat je nooit te vaak kunt bellen. 
Het zou heel goed een innestelling kunnen zijn. Maar het kan ook een hele vroege menstruatie zijn. In dat laatste geval moet het ziekenhuis dat ook weten, omdat je dan misschien een te korte luteale fase hebt. Dus ik zou gewoon even bellen vandaag!
@Nientje: spannend zeg! Hopelijk groeit er 1 mooi door. Ik hoop het!
@Lau: heb jij al nieuws?

Ik heb net het ziekenhuis gesproken. Ik ben inderdaad zwanger. Maar ik moet er vanuit gaan dat het een vroege miskraam gaat worden. Mijn HCG is echt te laag.
Afgelopen dagen waren een rollercoaster maar vanmorgen was ik weer een beetje rustig en had ik het wel geaccepteerd. Het nieuws komt dus niet heel hard aan. Ik had mezelf denk ik al genoeg voorbereid de afgelopen dagen en de hoop was al weg. Nu afwachten wanneer de menstruatie/bloeding op gang gaat komen. Liever vandaag dan morgen. Dan kan ik tenminste weer door :) Ze gaven wel aan dat als ik volgende week nog niet menstrueer, dat ik dan nog een test kan doen. Want er is een ieniemienie kansje dat het nog goed komt. Maar ik moest er niet vanuit gaan. 

Hoi dames! 

ben even afwezig geweest om het los te laten, maar kon het niet laten om toch weer te kijken & wat is er al weer veel gebeurd!

@Rshaa jeetje! Wat is dit klote zeg.. het is fijn om te lezen dat je het zelf al een plekje hebt kunnen geven en ik begrijp je gedachte dat de bloeding nu zo snel mogelijk op gang komt zodat je verder kunt! Wel heel vervelend om nu toch af te moeten wachten wat er gebeurd.. toch sterkte!! En ik zal voor je duimen dat het toch nog goed gaat.

@heeftewens ik zou ook even het ziekenhuis bellen! Het zou een innesteling kunnen zijn, maar ook een vroege menstruatie. Zou het ook een ovulatie bloeding kunnen zijn? Ik heb wel eens gelezen dat vrouwen tijdens de ovulatie een klein beetje bloed verliezen.
en alle anderen: het is zoveel! Ik hoop dat alles goed gaat met het spuiten/slikken/ wachten etc.
ik zit zelf nu op CD25 en heb eigenlijk nergens last van. Kon het niet laten om vanmorgen een testje te doen (13dpo ongeveer) en die was negatief. Dus ik denk dat ik binnenkort ongesteld word en dan vol goede moed door naar ronde twee. 

liefs

Terug
Bovenaan