@Lara. Ik ben deze maand een jaar bezig. Doordat ik nooit uit mezelf ongesteld ben geworden, kreeg ik op mn 17e een onderzoek waaruit al gelijk bleek dat ik pcos heb. Zodoende wist ik... als ik ooit kinderen wil moet ik meteen aankloppen bij het zkh. Dus dat heeft mn wel tijd 'bespaard'. Begrijp wel hoe je erin staat hoor. Als je verder geen controles hebt steeds valt het wellicht ook wat makkelijker los te laten doordat je niet steeds op en neer moet naar het zkh. Ik heb even geteld, ik zit nu op ruim 40 echo's in een jaar. Los van de afspraken die we ook hebben gehad. Dus dat speelt wel mee aan mn vermoeidheid. Ik vindt t gek genoeg ook wel even heerlijk om die rust even te hebben. Ja.. mag woensdag voor controle. Omdat ze ff willen checken of t goed gaat met me. En dan pas na 2 weken weer. (Zelfs die zin is gek, PAS na 2 wkn weer?, maar zo ervaar ik het nu wel) Hoe gaat het verder met je?
@Lauwing, hoe is het nu met je? Heeft wat slaap je goed gedaan? Ik herken je wanhoop wel hoor. Met cystes heb ik geen ervaring, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen. Wel k.t dat je zo'n ervaring hebt dat je je er niet prettig bij voelde. Dat heb ik ook bij 2 mensen. En das in deze extra naar. Gelukkig heb je wo een vervolg gesprek.
Ik moest met spuiten steeds een vast moment kiezen. Kan me voorstellen dat als je op straat werkt, het lastig in te plannen is. Het is in principe zo gedaan, alleen moet het medicijn daarna wel terug in de koelkast. En als ze het op je werk niet mogen weten.... lastig!
Ik heb dat ook. Steeds een happy face opzetten. Terwijl je eigenlijk of doodongelukkig bent, of geen zin hebt in mensen, of net rot nieuws gehad hebt. En idd, steeds maar zeggen: gaat goed hoor! Zn gangetje! Maar ondertussen?.
Ik laat ivf mn gedachten nog eens passeren. Ga eerst t gesprek aan. En dan geef ik mezelf nog wat ruimte om erover te denken. Zodat t een weloverwogen beslissing gaat zijn. Verder gewoon heel moe. Wil lekker bankhangen. Dan sta ik weer in de tuin mn plantjes te doen. Gewoon ff rommelen in mn vrije tijd. En verder even niks?