PCOS, Letrozol

@rshaa jeetje wat ontzettend vervelend allemaal voor je, ik hoop echt dat er een wonder gebeurd...
@heefteenwens bij twijfel altijd bellen, doe ik namelijk ook. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het is, het kan van alles zijn. Misschien heb je inmiddels wel gebeld.
@nientjee benieuwd of er eitjes doorgroeien, succes vrijdag!
@williep als jij vandaag 13dpo bent heb je dan op CD12 al je eisprong gehad al je vandaag op CD25 zit? Wellicht heb je miss iets te vroeg getest ook. 

Ik had vandaag op CD11 een follikel van 16mm en een baarmoederslijmvlies van 9.2. De injecties slaan dus bijzonder goed aan. Ik ging er zo neutraal in en had dit totaal niet verwacht  Ik mag morgen ovitrelle zetten om het eitje te laten springen. Eenmaal thuis begon de twijfel en onzekerheid toe te slaan en heb ik gevraagd of ik nog een echo mag morgen zodat ik zeker weet dat het eitje van 16mm ook nog doorgegroeid is voor ik de ovitrelle zet. Gelukkig mag het nadat ik mijn zorgen heb uitgesproken. Morgen dus nog 1 extra echo. 

@Xxlara, ja hopelijk groeit er ieder geval 1 eitje door. 4 is wel een beetje veel. M'n man wist nog van de vorige keer dat ik er ook 3 had en dat er 1 mooi door groeide. Daar hopen we maar weer op. Spannend weer vrijdag. Hoeveel echo's kregen jullie? 

nientje 

Ik heb vandaag het ziekenhuis niet kunnen bellen. De hele dag aan het werk geweest. Bloed verlies is echt minimaal. Het kan geen menstratie zijn denk ik dan.  Ik kijk morgen ochtend nog aan. Dan ben ik namelijk ook op het werk. Lang leve slaapdiensten. 
Als ik morgen nog bloed verlies heb dan bel ik morgen middag het ziekenhuis, eerder gaat namelijk niet lukken. 

Bedankt voor jullie tip! ☺️

@heefteenwens: het zou nog vanalles kunnen zijn en afwachten is eigenlijk het enige wat je kunt doen ☺️ Ik las wel dat het als cd1 wilde rekenen ivm starten nieuwe ronde letrozol maar dat kan niet, je moet echt helder rood bloed vloeien voor 18:00u om die dag als cd 1 te rekenen en na 18:00u om de volgende dag cd1 te zien ? wat oud bloed of spotting is dan niet genoeg, mocht je nu echt langer alleen oud bloed verliezen dan zou ik wel de arts bellen om te overleggen wat je moet doen, lijkt me dag je baarmoederslijmvlies dan ook niet erg dik was en dat is wel nodig natuurlijk, nog even afwachten dan Meis ??
@rshaa wat een rollercoaster moet dit voor je zijn, heb je positieve testen en lopen ze op is je hcg zo laag ? ik hoop nog een beetje voor je mee op een wonder maar snap dat je zelf probeert om het een plekje te geven, sterkte Meis ? wees maar lief voor jezelf! 
@XxLara o wauw wat fijn dat er al een goed ei zit en zo snel ook met spuiten van de lage dosis ? snap dat je er niet teveel van verwachtte maar dit is wel super fijn, hopelijk vandaag nog een goede check van het eitje en dan lekker ovitrelle zetten en het goed gezellig maken Meis ??

@laraxx excuses! Zat gisteren op cd26, in heb op cd13 (bijna zeker weten) een eisprong gehad. Had op CD12 in de ochtend een stilstaande smiley en cd13 de hele middag stekende buikpijn gehad + die dagen vruchtbaar slijm. Het vervelende is geen echo's dus volgende ronde wil ik ook gaan temperaturen (als die komt natuurlijk). Heb nu bijna geen klachten en mijn menstruatie is in geen velden of wegen te bekennen!
Wat fijn om te horen dat het spuiten goed aanslaat!! Ben echt heel blij voor je. Heb je vandaag je extra echo?! Ik ben erg benieuwd! 

Spannend WillieP! Wanneer wil je gaan testen? Ik ga heel hard voor je duimen dat het gelukt is!!
En Lara: dit is goed nieuws! Snap je onzekerheid. Fijn dat je mag langskomen voor een echo. Maar echt super dat je zo goed reageert op het spuiten. Hopelijk over 2 weken ook van jou goed nieuws ??

Mijn 'menstruatie' is vandaag begonnen. Dus het is definitief klaar. En ik kan dus ook door met een nieuwe ronde. De krampen zijn echt een stuk heftiger dan gewone menstruatiekrampen dus ik heb me vandaag ook ziek gemeld. Zaterdag (op mijn verjaardag ?, die had ik toch iets anders voor me gezien) mag ik weer verder met de 5mg letrozol. Ik ben wel een beetje bang dat die dosering wat aan de lage kant is omdat mijn eisprong zo laat was. Maar gelukkig krijg ik de 28e eindelijk een keer een echo om te zien hoe ik op de letrozol reageer. Daar ben ik echt heel blij mee, hopelijk kan ik het proces dan deze ronde iets meer loslaten. 

Ik heb net de fertiliteitskliniek gebeld. Dit bloed verlies, moet ik gaan zien als een menstruatie. Zaterdag opnieuw starten met de Letrozol. Deze ronde gaan ze me volgen met echo's. Hier ben ik best blij om. Iets meer zekerheid ipv evaluatie testen die je ook onzekerheid geven. 
We wachten het weer af! ??

@rshaa ja vind het ook super spannend! Heb er zelf totaal geen gevoel bij. Wel mega koppijn nu, maar dat heb ik normaal met menstruatie ook! Denk dat ik zaterdag ga testen! Ik durf niet zo goed!
Aan de ene kant echt super naar dat je toch ongesteld bent geworden :( aan de andere kant wel heeeeeel fijn dat ze je nu gaan volgen! Ik merk dat ik dat toch lastig vind. 

@heefteenwens nou op naar de volgende ronde dus! Fijn ook dat ze je nu gaan volgen, ik merk echt dat ik zoals ik al zei het heel lastig vind dat ik dat niet heb :(

Terug
Bovenaan