PCOS, Letrozol

@rshaa Ohja zo zat het ook alweer bij jou. En zoals ik zei en het ziekenhuis ook een streep is een streep. Hopelijk kunnen hun je onzekerheid wegnemen. Sommige testen trouwens zelfs pas een week naar nod positief. Ik vind je test in ieder geval wel opgelopen. Voorzichtig gefeliciteerd alvast! ☘️ 

@rshaa owww ik hoop voor je dat je morgen positief nieuws ga krijgen vanuit ziekenhuis!! Wat spannend!!!! Ga voor je duimen..
@xxlara ja ff kijken wat er woensdag nog over is van dat eitje en die cyste.. Merk dat ik af entoe steken heb rechtsonder in mijn buik (waar deze ook zit) en pijn bij vrijen sinds 5 dagen :( ook al 5 dagen pijnlijke tepels nog nooit gehad dus dat vindt ik echt super raar? hopelijk ff goes gesprek woensdag mrt mijn gyn en indd wat tips voor het spuiten ivm mijn werk enz..
@bloemetjeinknopp ik ben na 2 nachtjes slapen al weer iets rustiger onder al is het af en toe met vlagen dat ik erg verdrietig ben en er stukje angst om de hoek kom kijken... Maar soms ff wat rust nemen is denk niet verkeerd en vooral die vele bezoeken in het ziekenhuis vindt ik erg pittig.. Je kan er niet echt niet mee bezig zijn ?‍♀️ maar ik heb woensdag eerste afspraak voor accupunctuur ga het toch eens proberen om me te helpen met stukje rust vinden in mij. Kop en de stres zowel Prive als werkgerelateerde te verlagen enz..
Iemand hier ervaring mee?

Liefs lau 

Ik vertelde toch dat ik eerst dip stick ging gebruiken voor de ovulatie test en als de streep duidelijk was de CB test ging doen.
Je raar het vast al. Volgens mij heb ik mijn piek vorige week woensdag gehad. 
Ik heb de foto toegevoegd.
wat denken jullie? Is de 3de ovulatie test positief? Ik heb de donderdag wel een CB test gebruikt maar die was negatief maar het streepje is ook lichter dan die van de woensdag.
We hebben het de woensdag avond wel gezellig gemaakt, zal dit dan serieuze poging 1 zijn? 
wwmsegog.jpeg

Bedankt voor de voorzichtige felicitaties ☺️

O Lau ik hoop echt dat je die rust een beetje kunt gaan vinden. Jij bent nog maar zo kort bezig maar hebt al zo'n intens traject achter de rug. Heb jij ook iets van psychische ondersteuning? Ik hoop ook echt dat de echo er een beetje goed uit ziet. 
ik heb rond mijn eisprong steeds gevoelige borsten gehad. Kan het zijn dat je eitje verder is gegroeid en op springen staat? 

@Heefteenwens: ik kan je foto helaas niet zien. Maar het kan goed dat je een dag na de piek alweer negatief test hoor. Je piek kan soms zelfs minder dan 24uur duren. Dus als jullie woensdag seks gehad hebben, zit het vast goed! Fingers crossed!!

Hey dames,

ik ben nieuw hier! Graag wil ik wat met jullie delen. Ook ik heb pcos jammer! vandaag mijn eerste letrozol ingenomen.
hebben jullie hier ervaring mee? En ben benieuwd hoe dit gaat! Maandag heb ik echo.

liefs

@heefteenwens: de testen vind ik niet duidelijk positief. Bij ovulatietestem moet de teststreep net zo donker zijn als de controlestreep. Heb je andere dingen bijgehouden waaruit je kon opmaken dat je eisprong is geweest? (Temperatuur of cervixslijm?). Anders zou ik nog even doortesten en het ziekenhuis bellen. Ik had dit ook in de eerste ronde. De dosering was voor mij dus te laag. 

@Gebruiker: welkom! Wat wil je weten over de letrozol? Succes in ieder geval! 

Terug
Bovenaan