PCOS, Letrozol

@Xxlara, ja hoop het ook. Ben benieuwd. Hoe groot moet een eitje zijn voor hij springt?? Als morgen niet te laat is. Als hij misschien al niet gesprongen is. Heb geen ovulatie testen gedaan. 

nientje 

@Xxlara, vanmiddag weer een echo gehad. Weer verder gegroeid. Eitje was 18mm. Ze verwacht binnen nu en twee dagen dat hij gaat springen. Dus spannend. Of een positieve test en anders mag ik weer starten met een nieuwe ronde letrozol. 

@Xxlara, dankje. Ja spannend. In spanning afwachten. Of begin oktober een positieve test of weer ongesteld. 

nientje 

Vol wachtbankje deze keer! Lau, Lara, Nientje en M'etje: succes met wachten! Ik duim voor jullie!!!!! 

WillieP en ik lopen nu gelijk op volgens mij. Ik zit op CD5. Maar ik vond het lastig in te schatten deze keer. Ik heb heel weinig bloedverlies gehad. Normaalgesproken is het al weinig, maar nu was het echt minimaal. Ben benieuwd hoe mijn bms eruit ziet op de echo maandag. Hier maak ik me echt wel een beetje zorgen over. 

Ik las vandaag ook dat sommige planbare zorg weer uitgesteld gaat worden. Vind dat ook wel spannend hoor. Ik hoop zo dat niet weer alles stopgezet moet worden (krijg ik eindelijk een echo.... ?)

Thnks Rshaa! En idd de rest ook succes met wachten! :) 
Hopelijk gaat je afspraak maandag gewoon door, zou balen zijn als het allemaal weer minder wordt. 

Inderdaad een hele volle wachtbank! Succes ?? ik ga ook voor jullie duimen! ?
@Rshaa wij lopen idd gelijk denk ik. Ik zit nu ook op CD5 en mn menstruatie is bijna klaar gelukkig. Bij mij was het juist erg heftig dit keer. Ook weer veel last van de letrozol maar alles voor het doel! Ik hoop met jou dat ze de reguliere zorg niet weer helemaal gaan platgooien! Ik kan het me bijna niet voorstellen overigens.. op naar een mooie echo voor jou maandag!!

Terug
Bovenaan