PCOS, Letrozol

@rshaa vandaag weer een echo gehad en de grootste was nu 14.3mm. Ik mag vrijdag weer voor een echo, echo nummer 3 deze week ?
@heefteenwens spannend! Fijn dat je er zo rustig onder blijft. Ik hoop natuurlijk dat je menstruatie uitblijft en je een positieve test in handen hebt. 

Dat is toch wel een mooie groei! Fijn! Wel balen dat je vrijdag weer terug moet. Maar lijkt me dat er dan wel echt een mooi eitje te zien is voor komend weekend :) 
Zit jouw ziekenhuis een beetje dichtbij of is het steeds een hele onderneming om er te komen? Want dan is het wel echt heel intensief om steeds langs te moeten komen. En sowieso is steeds zo'n echo natuurlijk ook niet het leukste om te doen....
Ik hoop in ieder geval op een mooi eitje vrijdag! 

Hi dames! 

gister begonnen aan mn eerste pil letrozol, nadat ik niet ongesteld ben geworden door provera, het sloeg blijkbaar niet aan.
nu had ik vanmorgen hele erge steken in mn linker bovenbuik met bewegen en verder de heledag al zeurende pijn aan weerszijde van mn zij en in mn onderbuik. Verder extreem moe alsof ik zo op de fiets in slaap kan vallen.

is dit herkenbaar voor jullie? En is die buikpijn normaal of moet ik morgen toch maar de gyn even bellen?

liefs

@Steph-aniee: Jammer dat de porvera zijn werk niet gedaan heeft! Ik vond dat echt rotpillen. Daar had ik echt bijwerkingen van. En dan is het toch jammer als ze niet doen wat ze zouden moeten doen..
Van de letrozol (zowel 2,5 als 5mg) heb ik tot nu toe geen opvallende bijwerkingen gehad. Hooguit iets vermoeider soms, maar dat kan ook door andere dingen komen. Het was zeker niet zo erg als jij beschrijft, dus kan geen kwaad om het ziekenhuis te bellen en even na te vragen of dit erbij hoort. Ook die buikpijn herken ik niet. 
Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter! En anders gewoon even bellen. Hopelijk kunnen ze je geruststellen :) 

Hee meiden
Nou het eitje moet wel op CD18 zijn geweest want daarna zijn de testen afgelopen.. Heb de foto ook doorgezet naar gyn en die zei dat indd niet 100% betrouwbaar is en niet bij iedereen even duidelijk is met een knaller test... Maar 18 en 19e CD weer ff pijnlijke tepels gehad dus zal wel op een van deze dagen geweest zijn.. Nu hebben we het gezellig gemaakt op Cd16, 17 en 19... Hopelijk goed genoeg ??
Heb vanmorgen nog wel bloed laten prikken op verzoek gyn maar dat is max 3 dagen na eisprong (kan daar ook wat uit komen of is dat te vroeg? ?) als goed is wordt ik vanmiddag gebeld.. ??
Maar @rshaa @heefteenwens ik sluit denk ik bij jullie op het wachtbankje aan ??
@xxlara okee dus eitje toch in 2 dagen tijd 4mm gegroeid dus hopelijk vrijdag dezelfde groei en dan weekend ovitrel zetten ?? maar je hoefde nog niks op te hogen denk ik. Want je heb nog wel mooie cyclus kwa groei toch?
@nientje jij succes met de nieuwe ronde en hopelijk vindt je je eitje met de testen ?? 
Liefs lau 

Welkom Lauwing bij de wachtweken club. Met nu en 8dagen wordt ik ongesteld, zwanger of mijn menstruatie komt niet door. Spanning begint nu toch langzaam te komen! ??

Dat klinkt positief Lau! Spannend ???? Volgens mij is je progesteron op 3 DPO nog erg laag. Meestal checken ze die 5 of 7 dagen na je eisprong. Maar het ziekenhuis zal je daar zelf ook wel meer over vertellen :)
Welkom op het wachtbankje in ieder geval! Hopelijk brengt hij deze maand geluk! 

M'ethe: hoe is het met jou? Gaat alles goed? En kun je de spanning een beetje loslaten? Ik hoop zo voor je dat hij deze keer blijft plakken!! 

Terug
Bovenaan