PCOS, Letrozol

@Rshaa @heefteenwens, @lauwing, spannend voor jullie zeg. Hopelijk positief nieuws voor jullie deze maand. 

@lau, ja spannend ben benieuwd. Heb de ovulatie testen van clearblue. Hopelijk gaat hij wat aangeven. Had afgelopen maand een cyclus van 30 dagen. Dan zou het rond volgende week vrijdag moeten zijn. 

nientje 

@rshaa @heefteenwens
Ik zit officieel voor het eerst op het wachtbankje ?? ben net gebeld en heb serieus een progesteron waarde van 53 ??? dat is best hoog  begreep ik met max 3 dagen na eisprong ? en als goed is ook 2 eitjes (misschien daardoor? ??)
Vindt nu al spannend hahaha.. Ben iig blij dat die 7,5mg nu lijkt te werken en ik dat hopelijk nog ff mag proberen.. 
@nientje nog ff geduld hebben ?? 
Maar een ding is duidelijk ovulatie testen werken bij mij niet heel goed en die cleurbleu digitaal (die tot nu toe voor iedereen super goed werkt) bij mij helemaal niks doet.. Heb 2 lege rondjes gehad de dagen voor mijn eisprong...  Best apart.. Maar gyn kon het ook niet uitleggen ? (ik ben elke keer wel een patiënt waarbij alles anders gaat dan in het boekje ?) 
Liefs lau 

@Lau: yessss! Super goed nieuws! En super mooie waarde ook!! Ik ga duimen!!!!

En Nientje: hopelijk werken de cb testen wel goed bij jou. Ik heb er zelf wel goede ervaring mee. Succes!

Hi ladies,
Beetje gekke vraag misschien maar mag je gemeenschap hebben voor de check up echo? Heb namelijk vandaag seks gehad maar hoor verhalen over dat er soms meerdere eitjes vrijkomen tijden gebruik van letrozol? 
mijn gyn heeft hierover eigenlijk niets gezegd..
liefs! 

@rshaa, ja ben benieuwd. Heb er nog geen ervaring mee.  @Steph, het kan zijn idd dat er meerdere eitjes groeien. Afgelopen ronde had ik ook 3 A 4 wat grotere eitjes zitten en dan raden ze idd gemeenschap af. Bij mij was er uit eindelijk maar 1 door gegroeid en kon het wel. Helaas niet zwanger geraakt nu in ronde twee. 
maar als goed herinner dan ben je nog maar net begonnen toch met de letrozol?
nientje 

@rshaa dat is zeker wel een mooie groei, hopelijk dus morgen een nog beter resultaat. Het ziekenhuis is voor mij 20-25 minuutjes rijden....dus wel iedere x een tijdje onderweg.
@stephanie spannend! Je hoort het wel meer dat sommige na een provera kuur dus niet ongesteld worden. zelf heb ik hier geen ervaring mee. Van letrozol had ik verder ook weinig bijwerkingen op vermoeidheid na. Als je buikpijn aan blijft houden zeker bellen.
@Lauwing zoooo wat een hoge waarde al 3 dagen na je eisprong. eindelijk eens wat positiviteit bij jou! Ik had ook alitjd pas stabiel elke maand een eisprong met 7,5 mg letrozol. Ik ben inderdaad nog niet opgehoogd, ik zit vandaag op cd13 dus helemaal nog niet slecht natuurlijk. Vorige ronde was gewoon bijzonder goed dat ik op cd12 al ovitrelle mocht spuiten.
@heefteenwens altijd zo vervelend het wachtbankje....

Geen goede echo vandaag, ik had woensdag twee eitjes links en twee eitjes rechts. Die van links was al 14.3mm maar was schijnbaar niet heel mooi van vorm. Er zat heel veel lucht dus ze kon me eierstok ook niet goed zien. Eerst inwendig en toen uitwendig en uiteindelijk zegt ze dat ze het goed heeft gezien en dat die eitjes weg zijn. Rechts is wel een doorgroei eentje weer van 14.5mm ongeveer en eentje van 12 nog wat....maandag weer terug

Terug
Bovenaan